Niti puna dva tjedna nakon što je Porsche Taycan Turbo S demonstrirao brzinu na stazi Nürburgring Tesla Model S je u napadu na rekord.
Premda zasad nema službenih informacija kakva je to?no specifikacija elektri?ne sportske limuzine Tesla Model S koja kruži legendarnom stazom, prema informacijama s terena radi se o dva primjerka s temeljito dora?enim ovjesom, manjim aerodinami?kim modifikacijama, karbo-kerami?kim diskovima te ve?im naplacima. Ispod lima se navodno novi pogonski sklop s tri elektromotora koji ?e u serijsku proizvodnju u?i slijede?e godine.
Entuzijasti koji pomno prate zbivanja na stazi Nürburgring tvrde kako je ovako modificiran Tesla Model S ostvario najbolje vrijeme kruga od 7 minuta i 23 sekunde, a to je osjetnih 20 sekundi brže od prvog potpuno elektri?nog Porschea u povijesti.
Da se podsjetimo… Porsche Taycan na tržište dolazi u dvije izvedbe. Obije nazivno razvijaju 625 konjskih snaga, ali uz jednu bitnu razliku. Izvedba Turbo u overboostu može istisnuti 680 KS i 850 Nm, dok Turbo S u overboostu ispaljuje ?ak 750 KS i 1050 Nm. Ubrzanja su spektakularna. Porsche Taycan Turbo do 100 km/h stiže za okruglo tri sekunde, a do 200 km/h mu je potrebno 10,6 s, dok Turbo S iste zadatke obavlja za 2,6 s i 9,8 s. Najve?a brzina kod oba modela ograni?ena je na 260 km/h, kako bi se donekle ograni?ila potrošnja baterija. Upotrebom brzog punja?a snage 150 kW baterijski paket kapaciteta 93,4 kWh može se napuniti do 80 posto kapaciteta za svega 36 minuta, dok ?e punjenje na ku?noj uti?nici trajati najmanje 11 sati. No, na brzim punionicama, uz punja? snage 270 kW, za svega pet minuta mogu?e je doseg pove?ati za okruglo 100 kilometara. Nijemci su objavili da doseg, prema WLTP-u, za izvedbu Turbo iznosi 450 km, a za Turbo S 412 kilometara.