BMW M odjel oduvijek je uživao status stvoritelja ultimativnih voza?kih strojeva, a možda i najzanimljiviji prototip je Goldfish iz 1988. godine.
U traženju mogu?nosti za dodatan iskorak bavarski inženjeri odlu?ili su pokušati ugraditi motor V16 u BMW Serije 7. Projekt su nazvali Goldfish, fokusirali su se na istraživanje mogu?nosti motora 5.0 V12 oznake M70. Ubrzo je krenulo testiranje motora 6.7 V16, koji je raspolagao s tada impresivnih 408 KS i 625 Nm, odnosno ?ak 100 KS i 135 Nm više od motora 5.0 V12 koji je poslužio kao baza.
No, obzirom da je motor bio osjetno glomazniji ispod haube nije ostalo dovoljno mjesta za ugradnju hladnjaka pa su oni preba?eni u prtljažnik, a dodatno hla?enje zrakom izvedeno je usisnicima zraka na bokovima karoserije.
Silne modifikacije narušile su osnovnu liniju dizajna. Izgledao je naglašeno sportski, ali se istodobno mogao pozdraviti s elegancijom. Ubrzo je uprava shvatila kako BMW Serije 7 V16 nema izgleda za tržišni uspjeh. Zeleno svjetlo za po?etak proizvodnje nikad nije stiglo, a cijeli je projekt pospremljen u ladicu.