Ford Puma je prvi od osam Fordovih elektrificiranih vozila koja na europsko tržište stižu ove godine.
Proizvodnja inovativnog i elektrificiranog novog Fordovog modela Puma zapo?ela je u vrhunskom Fordovom proizvodnom pogonu u rumunjskoj Craiovi, 8. listopada 2019.
Fordov novi kompaktni crossover inspiriran SUV vozilima u ponudi je uz naprednu Fordovu EcoBoost Hybrid 48-voltnu elektrificiranu pogonsku tehnologiju, tako da je Puma postala prvo hibridno vozilo koje se proizvodi u Rumunjskoj.
Ford je dodatno zaposlio 1700 ljudi i uložio 200 milijuna eura u proizvodni pogon u Craiovi za proizvodnju modela koji kombinira tehnologiju blagog hibrida (mild-hybrid) za bolju u?inkovitost u potrošnji goriva, beskompromisnu prostranost prtljažnika koja je najbolja u klasi i zavodljivi stil. Ukupno je Ford u moderni proizvodni pogon u Craiovi uložio 1,5 milijardi eura od 2008. godine.
Nova Puma je jedan od osam elektrificiranih modela koje ?e Ford uvesti na europsko tržište ove godine. Ranije ove godine Ford je objavio da ?e svako novo putni?ko vozilo imati elektrificiranu verziju – blagi hibrid, full hibrid, plug-in hibrid ili elektri?no vozilo – i tako ponuditi jednu od najopsežnijih proizvodnih automobilskih opcija za europske kupce. Ford o?ekuje da ?e elektrificirani pogonski agregati ?initi više od polovice pogonskih jedinica u putni?kim vozilima do kraja 2022. godine.
„Nova Puma predstavlja sljede?e poglavlje Fordove filozofije dizajna usmjerenog na ljude podižu?i kvalitetu, tehnološko bogatstvo i zabavu u vožnji koja ?ini prepoznatljiv Fordov DNK u Europi“, rekao je Stuart Rowley, predsjednik europskog Forda.
„Ne sumnjam da ?e Puma imati ogroman uspjeh širom Europe.“
Uz sofisticiranu blagu hibridnu tehnologiju, karizmati?na nova Ford Puma nudi proporcije SUV-a koji ?e plijeniti poglede, prakti?an prtljažni prostor od ?ak 456 litara koji uklju?uje i inovativni Ford MegaBox, tehnologije poput prilagodljivog tempomata sa Stop&Go funkcijom, prepoznavanja prometnih znakova ograni?enja brzine i sustava zadržavanja u prometnom traku, kao i vrhunske komforne zna?ajke poput sjedala s masažom lumbalnog dijela le?a koja se nude prvi put u Puminom segmentu.
Razli?ite varijante uklju?uju sportsku verziju Puma ST-Line nadahnutu Ford Performance modelima i Puma Titanium X luksuznim paketom opreme, koji je predstavljen prvi put prošlog mjeseca na Salonu automobila u Frankfurtu.
Ford Puma se pridružuje širokoj liniji SUV i SUV-ovima inspiriranih crossover modela u Europi i od sada je dostupna za narudžbu.
Ford Romania zapošljava oko 6000 radnika, a osim nove Ford Pume u Craiovi se proizvodi Ford EcoSport, kao i Fordov dragulj – 1,0-litreni EcoBoost turbobenzinski motor koji je 11 puta proglašen me?unarodnim motorom.
Po?etkom proizvodnje nove Pume, tvornica u Craiovi po prvi put paralelno proizvodi dva razli?ita modela u isto vrijeme i tako donosi na tržište Fordov kompaktni SUV i kompaktni crossover model u najbrže rastu?em segmentu u Europi prema JATO Dynamicsu.
– Ford EcoSport CO2 emisije od 110-111 g/km, potrošnja goriva od 4,2 //100 km
– Ford Puma EcoBoost Hybrid CO2 emisije od 99 g/km, potrošnja goriva od 4,3 l/100 km
*Deklarirana potrošnja goriva/energije, emisije CO2 i doseg elektri?nog vozila mjeri se u skladu s tehni?kim zahtjevima i specifikacijama Europske uredbe (EZ) 715/2007 i (EC) 692/2008 sa zadnjim izmjenama i dopunama. Potrošnja goriva i emisija CO2 odre?eni su za varijantu vozila, a ne za jedan automobil. Primijenjeni standardni postupak ispitivanja omogu?uje usporedbu izme?u razli?itih tipova vozila i razli?itih proizvo?a?a. Uz u?inkovitost goriva u automobilu, ponašanje voza?a kao i ostali netehni?ki ?imbenici igraju ulogu u odre?ivanju potrošnje goriva / energije, emisije CO2 i dosega elektri?nog automobila. CO2 je glavni stakleni?ki plin odgovoran za globalno zagrijavanje.
Od 1. rujna 2017. odre?ena nova vozila homologiraju se korištenjem Svjetski uskla?enog postupka ispitivanja lakih vozila (WLTP) prema (EU) 2017/1151, što je novi, realisti?niji postupak ispitivanja za mjerenje potrošnje goriva i Emisija CO2. Od 1. rujna 2018. WLTP je zapo?eo zamjenu novog europskog pogonskog ciklusa (NEDC). Tijekom postupnog isklju?ivanja NEDC-a, potrošnja goriva WLTP i emisije CO2 ponovno se koreliraju s NEDC-om. Neka ?e se mjerenja razlikovati u odnosu na prethodnu potrošnju goriva i emisije, jer su neki elementi testova izmijenjeni, tj. isti automobil može imati razli?itu potrošnju goriva i emisiju CO2.