Indija i Hrvatska žele razvijati ja?u turisti?ku suradnju, posebice u postcovid razdoblju, ali i prije putem me?usobnih promocija, istaknuto je u ponedjeljak na predstavljanju proljetnog izdanja doma?eg turisti?kog magazina Place2Go održanog u organizaciji tog magazina i indijskog veleposlanstva u Hrvatskoj.
“U Hrvatskoj postoji veliki potencijal za razvoj turizma i turisti?ke suradnje i upravo je pandemija dobro vrijeme i prilika da se ta suradnja planira, kao i turisti?ka kretanja izme?u dvije zemlje”, rekao je na predstavljanju indijski veleposlanik u Hrvatskoj Raj Kumar Srivastava.
Uz ostalo, turisti?ku suradnju sa Hrvatskom vidi u medicinskom i wellness turizmu, na ?emu se dosta radi i u Indiji, ali i za što postoji potražnja iz te mnogoljudne zemlje.
Veleposlanik je kazao i da je turizam u Indiji u 2020. bi na razini od oko 65 posto iz 2019., ali da nije bilo pada njegovog udjela u BDP-u, koji je ostao na oko devet posto, velikim dijelom zahvaljuju?i doma?im turistima.
Državni tajnik u Ministarstvu turizma i sporta Ton?i Glavina rekao je da Hrvatska i Indija unato? teškim vremenima pandemije i zaustavljanju me?unarodnog turizma mogu sura?ivati na razini promocije, što se i ?ini, pa i na predstavljanju magazina Place2Go.
“I Hrvatska i Indija iako potpuno razli?ite po broju stanovnika, na?inima života i na drugim kontinentima, ipak imaju nešto zajedni?ko važno za turisti?ku ponudu a to je velika raznolikost u razli?itim dijelovima zemlje, što sve mogu biti turisti?ki proizvodi koji privla?e razli?itu publiku i ponuditi im novo iskustvo i doživljaj”, kazao je Glavina.
Nada se i da ?e se uskoro mo?i ponovo putovati na daleke destinacije i s njih dolaziti u Hrvatsku, koja kre?e u izradu nove strategije održivog razvoja turizma, što je važno za budu?nost, a zahvalio se i magazinu Place2Go što kroz svoje aktivnosti i magazin i promoviraju Hrvatsku i njenu turisti?ku ponudu.
Direktorica i vlasnica magazina Place2Go Damjana Domanovac kazala je pak da ni njih kao male poduzetnike nisu zaobišli problemi i teško?e vezane za poslovanje i opstanak u pandemiji, ali su uspjeli redovito u 2020. izdavati taj magazin i održavati poslovne kontakte.
Za sredinu svibnja planiraju i uživo održavanje svog turisti?kog sajma Place2Go u Zagrebu, koji se pomi?e sa ožujka kada se do prije pandemije održavao, a ako sve bude epidemiološki mogu?e i prema planu trebao bi biti na Hipodromu sa doma?im i stranim izlaga?ima.
Na predstavljanju je re?eno i da je prije pandemije turisti?ki promet iz Indije prema Hrvatskoj bio u uzlaznom trendu, te je rekordne 2019. iz te zemlje došlo 70 tisu?a turista, koji su ostvarili gotovo 160 tisu?a no?enja, što je bilo 10 posto više nego 2018., dok su se te brojke u 2020. smanjile na tri tisu?e dolazaka i 14 tisu?a no?enja.
HINA