Ne pretjerano velike novosti na vanjskom izgledu, no zato nudi niz tehnoloških inovacija s naglaskom na pomo?nim elektronsko-sigurnosnim sustavima. Prvo stiže kao blagi hibrid, a potom i s još pet razli?itih pogona. Naravno tu su dizelaši, benzinci (eTSI), potpuna struja, plug in hibrid, snage 150 i 180 kilovata, potpuno elektri?ni Golf i vozilo na komprimirani prirodni plin od 130 ‘konja’. Najsnažniji benzinac oznake R imat ?e i koji konj više od 300 KS, no za njega se još uvijek ne zna datum po?etka prodaje.
U proteklim desetlje?ima bili smo svjedoci sedam generacija Volkswagenovog golfa. Sedam generacija i svaka je donijela barem jednu veliku promjenu. Ako je druga generacija napravila „?isto“ da se automobil uklopi u srca voza?a, tre?a je postigla zna?ajan napredak u sigurnosti, ?etvrta u dizajnu, peta pove?ala udobnost i tako dalje. Osma generacija tako donosi digitalnu revoluciju. A ovaj nikako nije mali.
S dizajnerskog stajališta, novi Golf ostaje vjeran sebi i, sveukupno, ne donosi veliko iznena?enje. Najviše izmjena ima sprijeda, a neke straga. Nova prednja prednja svjetla sa upe?atljivim linijama i pove?ana donja rešetka hladnjaka dolaze prvi u o?i, pa je teško napraviti paralele s trenutnom generacijom. Tako?er je vrijedno napomenuti da novi Golf dolazi standardno s LED prednjim svjetlima, a matri?na prednja svjetla možete odabrati i s popisa dodatne opreme.
Straga, svjetla ostaju podijeljena. Oblikom podsje?aju na trenutne Tiguanove. I prednji i stražnji dio automobila obilježeni su oštrim i šiljastim linijama, no zanimljivo je da je Volkswagen uspio održati gotovo iste dimenzije kao i njegov prethodnik. Duljine 4284 milimetra (+14 milimetara u usporedbi s prethodnikom), 1789 milimetara širine (+ 10 milimetara u usporedbi s prethodnikom) i visine od 1456 milimetara (+14 milimetara u odnosu na Golf VII). Unutrašnjost novog Golfa bit ?e potpuno nova. Volkswagen je ve? davno otkrio svoju sliku na skicama, a ve? tada je postalo jasno da ?e slijediti one Touarega. To zna?i da ?e dva gornja dijela biti kombinirana; jedna ?e biti namijenjena nadzornoj plo?i, a druga najmanje 8,25 in?a u promjeru za infotainment sustav. Ovo ?e biti tehnološki isto kao u nedavno obnovljenom Passatu. Okoliš za vožnju ve? ?e biti digitalno standardno. Važna inovacija je pomicanje tipki za upravljanje prednjim svjetlima s upravlja?kih ru?ica na nadzornoj plo?i, to?nije s lijeve strane digitalnog zaslona.
I dok se na jednoj strani pojavljuju novi, stari gumbi nestaju s druge. Umjesto klasi?nog su?elja za klimatizaciju, voza? i putnici upravljat ?e putem ve? spomenutog središnjeg zaslona infotainment sustava. Pod njim ?e biti puno više prostora, gdje pametne telefone možete puniti bilo putem indukcijskog punja?a ili USB-C priklju?ka. Štoviše, automobil ?e korisnicima iPhone ure?aja ponuditi i beži?no povezivanje s Apple Car playom.
Uslijedit ?e novi set promjena opreme. Kupcima ?e biti na raspolaganju ?etiri paketa. Prvi, najosnovniji, jednostavno ?e se zvati Golf, a iznad njega ?e se nalaziti najracionalniji izbor, Life paket koji bi trebao ponuditi najbolju vrijednost za novac. Na vrhu ?e biti dva paketa. Stil ?e se svidjeti kupcima koji traže sofisticirani dizajn i udobnost, dok je paket R-Line dizajniran tako da se svidi kupcima kojima je više stalo do sportskog izgleda.
Novi info-zabavni sustav je tada prikladno ‘pametan’. Naime, to ?e omogu?iti pametnu kontrolu glasa, a sustav se može pokrenuti frazom ‘Hello Volkswagen’. Sustav ?e mo?i upravljati klimatizacijskim, navigacijskim sustavom u tri zone i drugim funkcijama. Izgradit ?e se i Amazon Alexa. Audio-sustav sa 12 zvu?nika Harmana Kardona bit ?e dostupan putnicima, a voza? ?e nakon nadogradnje servisa mo?i nadograditi razli?ite sustave, uklju?uju?i i one za sigurnost, putem usluge Nadogradnja.
U usporedbi sa svojim prethodnicima, novi Golf donosi niz novosti u sigurnosti. Veliki dio novosti zasnovan je na Car2X tehnologiji ili povezanosti vozila s drugim automobilima u prometnoj i cestovnoj infrastrukturi. Sve ove tehnologije kombinirat ?e se pod imenom IQ.Drive i Volkswagen ?e ih razumljivo koristiti u ostalim modelima. Automobil ?e ve? biti u osnovi opremljen (gotovo obveznim) sustavima, poput sustava za sprje?avanje slu?ajne promjene traka, kao i automatskog sustava ko?enja u nuždi – tako?er u zavoju i u slu?aju upravlja?kog vozila smještenog u istoj traci. Kroz tehnologiju nadogradnje (ili ?ak prilikom naru?ivanja vozila) mo?i ?e se nadograditi sustav radarskim tempomatom, koji ?e bez intervencije voza?a omogu?iti autocestu automatsku vožnju do brzine od 210 kilometara na sat, te sustavom za otkrivanje zagušenja na cesti. Prepoznat ?e i prilagoditi brzinu vozila u zastoju.
Novi Golf ?e komunicirati s cestovnom infrastrukturom na udaljenostima do 800 metara, a putem zatvorenog kruga za prijenos podataka (što zna?i da ne?e biti prikupljeni u bilo kojoj vanjskoj bazi podataka) izme?u ostalog ?e voza?u pružiti informacije o radu na cesti i, na primjer, , uklju?uju?i blizinu vozila hitne pomo?i do vozila hitne pomo?i. Povezivanje i drugi sli?ni sustavi osigurat ?e paketi opreme We Connect i We Connection Plus, a raspon usluga ?e, naravno, ovisiti o opremi vozila. Ve? sada ?e osnovna oba paketa We Connect omogu?iti korištenje pametnog telefona (u po?etku samo Samsung) umjesto klju?a automobila. Vozila koja ?e biti dio flote imat ?e i sustav za upravljanje voznim parkom We Connect.
Vratimo se benzinskim i dizel motorima. Oni ?e u prosjeku biti ?iš?eni za deset ili sedamnaest posto kada je rije? o emisiji CO2. Dizelski motori bit ?e u?inkoviti u podru?ju emisije duši?nih oksida. Volkswagen je umjesto toga osigurao ?ak dva katalizatora za selektivnu kataliti?ku redukciju koriste?i mokra?nu kiselinu.
Po prvi put bit ?e uklju?ena dva benzinska motora u asortimanu benzinskih motora. Rije? je o jedinicama snage 66 ili 81 kilovata (90-110 ‘konja’), koje ?e poput para ve?ih ?etverocilindri?nih motora (1,4 litre) biti opremljene turbo puhalima s promjenjivom geometrijom noža. Ja?i motori ?e tako?er omogu?iti isklju?ivanje cilindara s manjim optere?enjem motora. Osim najslabijih, svi ?e se benzinski motori mo?i povezati sa 48-voltnom tehnologijom hibrida. Osim toga, snaga se na kota?e može prenijeti ili ru?nim ili automatskim DSG mjenja?em. I ovdje dolazi važna inovacija, jer ?e prvi put raditi na sustavu ‘shift-by-wire’, što zna?i potpunu kontrolu ra?unala nad vozilom. Na primjer, prije zaustavljanja vozila mogu?e je prebaciti na stupanj prijenosa, ?ak i pri malim brzinama, što ?e olakšati manevriranje.
Kao što je ranije napomenuto, postojat ?e još dva hibridna pogona; oba ?e se temeljiti na istom 1,4-litarskom turbo-motoru. U me?uvremenu ?e baterija kapaciteta 13 kilovat sati biti odgovorna za opskrbu elektri?nom energijom, tako da je realno o?ekivati ??barem 60 kilometara elektri?ne autonomije. Snažniji od njih dvojice bit ?e re-brendirani GTI, a njegova ?e specijalnost biti LED svjetlosna traka koja povezuje dva prednja svjetla.
No, iako je novi Golf prili?no ekološki prihvatljiv, Volkswagen nije zaboravio na svoje brze verzije koje se voza?ima nude od prve generacije. I dalje ?e se nuditi verzije GTI, GTD i R, a najmo?nija ?e ponuditi više od 300 ‘konja’ ili 221 kilovata snage. No morat ?e pri?ekati još malo, jer Volkswagen ne najavljuje datum svog dolaska.