Održavanje kabine automobila ?istom i urednom isplati se dvostruko!

0
853

Što vlasnik osobnog automobila može i treba ?initi da bi ga održavao urednog i vrijednog što dulje? Neki idu toliko daleko da odmah po kupnji presvla?e vozilo folijama ili ga tretiraju nanotehnologijom, a onda ga, primjerice, u potpunosti zapuste kad je rije? o održavanju kabine…

Ako ste se ikad u životu našli u situaciji da ste kupili novi automobil – a doista se nadamo da jeste – te ste imali prilike uživati u njegovoj netaknutoj, mirisnoj i ?istoj unutrašnjosti te novim presvlakama, tepisima, oblogama…, onda vjerojatno poznajete i onaj drugi osje?aj, kojega voza? postane svjestan nakon nekoliko godina eksploatacije, kad shvati da više ništa od gore navedenoga – ne vrijedi. Osim, dakako, ako spadate me?u one voza?e, odnosno vlasnike koji o svojim automobilima od prvoga dana vode brigu jer dobro znaju da ?e im to itekako produljiti životni vijek i vrijednost, a i boravak u njima puno dulje u?initi ugodnim. Možda su takvi, eto, pametni sami od sebe, a možda su jednostavno u?ili na vlastitim pogreškama, no nema sumnje da ne griješe…

Što, dakle, vlasnik osobnog automobila može i treba ?initi da bi ga održavao urednog i vrijednog što dulje? Neki idu toliko daleko da odmah po kupnji presvla?e vozilo folijama ili ga tretiraju nanotehnologijom, no u ve?ini je slu?ajeva sasvim dovoljno po?eti od onoga najosnovnijeg: koliko-toliko redovitih vanjskih pranja. Radite li to samostalno u vlastitu dvorištu ili na samoposlužnoj praonici, sjetite se da auto tu i tamo, recimo sezonski, po?astite potpunim tretmanom kod profesionalaca, uklju?uju?i pritom i posebnu pažnju za vrijeme i odmah nakon zime tamo gdje se ceste posipaju solju. Redoviti servisi se, nadalje, podrazumijevaju, kao i to da pazite – ako je mogu?e – da ne parkirate ispod krošnji stabala, s kojih vrebaju smola, pti?ji izmet…

O svemu tome mnogo voza?a doista i vodi brigu, no što je s unutrašnjosti? Može zvu?ati ?udno, no ?esto ispada da je nju teže sa?uvati od raznih nepogoda uzrokovanih ljudskim faktorom. Bez obzira na to radilo se o voza?u ili putnicima, mnogi od njih imaju navike koje nisu pretjerano uredne, a ?esto ni zdrave. Jelo, pi?e, pušenje…, tek su po?etak pri?e, a sasvim su dovoljne za potencijalnu katastrofu: mrvice hrane, možda koji zagubljeni krumpiri? ili prolivena koka kola ili jogurt, možda vam se ne ?ine kao neki problem, ali ako razmišljate tako i ne postupate odmah, uskoro ?ete imati upravo to – problem. I to usmr?eni i teško rješivi problem, kao i potencijalni mamac za mravce i druge zainteresirane stranke. Dakle, ako je ikako mogu?e, radije svoj novi auto odmah proglasite zonom nulte tolerancije na hranu i pi?e, i radije riskirajte da vas proglase ?istuncem ili manijakom nego da morate ?istiti tu?e otpatke.

O pušenju da i ne govorimo: osim što ?e svakodnevno skupljati pepeo, ako pušite u autu taj “šarmantni” miris pepeljare bit ?e teško iskorijeniti ?ak i ako se odlu?ite na tretman ozonom, što bi vam u startu moglo odbiti pola potencijalnih budu?ih kupaca. Dim cigarete, nadalje, stvorit ?e mastan film na svim staklima koji ?ete – želite li imati normalan pogled iz vozila – morati ?istiti puno ?eš?e nego ina?e (što voza?i ?esto zaboravljaju, a ne bi trebali jer je vidljivost jedan od glavnih preduvjeta sigurne vožnje). A o sigurnosnom aspektu samog pušenja u vožnji, dekoncentracije, ali i situacija poput onih kad vam žar cigarete padne me?u noge, sigurni smo, ne trebamo posebno raspravljati… Dakle, želite li jesti, piti ili zapaliti, stanite sa strane, iza?ite i obavite sve što trebate.

Sad kad ste to riješili, možete se pozabaviti borbom protiv još jednog nevidljivog neprijatelja – prašine. Koliko god vam se možda ?ini da je pokrivanje tvorni?kih sjedala kojekakvim presvlakama blasfemi?no (što nije daleko od istine), ono itekako ima smisla jer ?ete sjedala zaštititi od propadanja i neizbježnog habanja, ali vas poštedjeti i ve?e glavobolje u slu?aju ako se ipak ne budete slijepo pridržavali gornjeg savjeta o hrani i pi?u. Jedino pravilo kojeg se pritom treba pridržavati jest: ne budite škrti i ne kupujte najjeftinije univerzalne presvlake koje ?esto nisu bolje od obi?ne platnene vre?e, nego na?ite kvalitetan proizvod koji je krojen za konkretan model automobila. Na tržištu ih itekako ima, pa ?ak i onih doma?e proizvodnje.

Sli?no vrijedi i za tepihe: podove (i onaj u prtljažniku, gdje primjerice dobro do?e plasti?na kadica) pokrijte koliko god možete te ih redovito ?istite i usisavajte. U slu?aju da imate posebna sjedala, primjerice kožna, vodite posebnog ra?una o njima jer ste ina?e novac koji ste potrošili na njih isto tako mogli baciti kroz prozor. Ako volite kožu, znate da je ona fina, meka i podatna, ali takva ?e i ostati jedino ako se o njoj brinete, mažete je odgovaraju?im sredstvima te ne dopustite da se po?ne sušiti i pucati. I pritom ne zaboravite da posebnu pozornost ovdje treba posvetiti dijelovima s kojima ste u naj?eš?em dodiru, poput upravlja?a i ru?ica mjenja?a i ko?nice, koji su danas u ve?ini automobila tako?er presvu?eni kožom.

Pametno je, nadalje, redovito usisavati automobilsku unutrašnjost ?ak i ako ste se prema svojim uvijek gladnim i žednim suputnicima postavili onako kako smo vam savjetovali, dakle oštro. Nadalje, ne zaboravite da, ?ak ako ste i zaštitili sjedala presvlakama, a podnice tepisima, to ne zna?i da je prašina iz automobila nestala, nego se samo preselila na gornji sloj pokrova. To, dakako, pomaže, ali treba podsjetiti da se i ovi dijelovi automobila itekako trebaju održavati. U suprotnom, bilo bi to kao da ste odustali od ?iš?enja podova u stanu jer ste ih, eto, pokrili sagovima. Od usisavanja ne treba praviti filozofiju, nego je dovoljno koristiti ve? i mali kuhinjski usisava? ili se za koju kunu jednostavno poslužiti velikim strojevima kakve danas imaju prakti?ki sve samoposlužne praonice vozila.

Bitno je, dakle, posao obaviti koliko toliko redovno i pritom ne preskakati ona teže dostupna mjesta. Upravo suprotno, koncentrirajte se na dijelove oko vodilica sjedala i prostor izme?u njih i pragova: baš tamo se ?esto znaju prona?i razne sitnice, kovanice, ostaci hrane i ne?isto?a koje se u automobil unose na cipelama. I još nešto: koliko god brinuli o prašini, ne zaboravite da vam je od nje u unutrašnjosti automobila još ve?i neprijatelj – vlaga, jer gdje se ona zavu?e, tu je posao ?iš?enja još puno, puno teži. Dakle, ako otvarate prozore na vozilu za vru?a ljetna dana – što je svakako preporu?ljivo da bi se prostor adekvatno provjetravao te da ne bi došlo do sušenja i pucanja osjetljivijih dijelova u kabini, primjerice armature – pazite da ih i zatvorite na vrijeme ako se sprema promjena vremena i dolazak kiše.

No i bez obzira na to, kad ve? ?istite i usisavate putni?ki prostor i prtljažnik, uvjerite se da su tepisi suhi i s gornje, ali posebno s donje strane. Jer ako nisu, to može biti naznaka da vam se negdje u automobil redovito zavla?i voda. A osim što je ona problem u smislu da pogoduje razvoju truleži i donosi neugodne mirise, može i prouzro?iti nastanak korozije, pa i probleme s elektri?nim komponentama. U tom slu?aju neuredna kabina i prljava stakla bit ?e vam najmanji (i najjeftiniji) u nizu problema s kojima možete ra?unati. Toliko za po?etak, vjerujemo da je poanta sasvim jasna: ne budite lijeni te brinite o svojem automobilu izvana i u unutrašnjosti. On ?e vam to itekako znati vratiti.

Izvor: HAK

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com