Novi GLA, osmi model koji se pridružio ponudi, zaokružuje trenuta?nu generaciju kompaktnih automobila Mercedes-Benza. U isto vrijeme predstavlja ulazak u uspješnu obitelj SUV modela ove marke. Karakter novog modela zna?ajno je oja?an u odnosu na prethodni: visina novog GLA od 1611 milimetara (1616 s krovnim šinama) nadilazi visinu prethodnika za više od deset centimetara. Odgovaraju?e viši i karakteristi?ni SUV položaj sjedenja tako?er dolazi s više prostora za glavu u prvom redu sjedala.
Na sli?an na?in prostor za noge na stražnjim sjedalima je tako?er prostraniji – makar je GLA sada jedan i pol centimetar kra?i. Tipi?ne terenske dizajnerske zna?ajke uklju?uju uspravan prednji kraj, kratke prevjese sprijeda i straga te sveobuhvatnu zaštitu podvozja. 4MATIC izvedba uklju?uje Off-Road Engineering paket kao dio standardne opreme. To tako?er uklju?uje dodatni program vožnje, funkciju pomo?i pri vožnji nizbrdo i terensku animaciju na medijskom zaslonu, zajedno u kombinaciji s MULTIBEAM LED prednjim svjetlima, specijalnom funkcijom svjetala za terensku vožnju.
Novi GLA ?ini dodatni korak prema naprijed u smislu sigurnosti, zahvaljuju?i svojim sustavima pomo?i u vožnji, s kooperativnom podrškom voza?u. Unaprije?ene funkcije Driving Assistance paketa, na primjer, uklju?uju funkciju manevra skretanja, funkciju koridora u nuždi, funkciju upozorenja prilikom izlaska koja voza?a upozorava na bicikliste ili vozila te upozorenje kada se u blizini zebre detektiraju pješaci. GLA je u mogu?nosti reagirati kada to ne u?ini voza?. Active Brake Assist aktivira se u mnogim situacijama uklju?ivanjem autonomnog ko?enja kako bi se izbjegao sudar ili smanjile njegove posljedice. Sustav tako?er može ko?iti do brzina od približno 60 km/h u slu?aju stacionarnih vozila i pješaka koji prelaze cestu ispred vozila. Ovisno o situaciji to ?ak sprje?ava sudare s brzinom do 50 km/h. U planu je da se novi GLA pojavi u europskim salonima od prolje?a 2020.
Sa snažnim i u?inkovitim ?etiri cilindri?nim motorima, najnovijim sustavima pomo?i u vožnji s kooperativnom podrškom za voza?a, MBUX informacijsko-zabavnim sustavom s intuitivnom uporabom kao i sveobuhvatnom ENERGIZING kontrolom udobnosti, novi model ima sve prednosti trenuta?ne generacije kompaktnih modela iz Mercedes-Benza.
”Predstavljanje novog GLA ozna?ava kulminaciju potpune obnove naše obitelji kompaktnih automobila”, kaže Britta Seeger, ?lanica upravnog odbora kompanije Daimler AG, odgovorna za oglašavanje i prodaju Mercedes-Benz automobila. ”Visoka potražnja za našim SUV modelima pokazuje da možemo ponuditi pravi model za sve naše klijente. Odražavaju?i potražnju klijenata, to uklju?uje dva terenska modela, GLB i GLA, koji se savršeno nadopunjuju: GLB je najfunkcionalniji i najprostraniji predstavnik naše obitelji kompaktnih modela, dok je novi GLA pozicioniran kao njegov sportski brat i prema životnom stilu orijentiran SUV.”
”Novi GLA utjelovljuje savršenu sinergiju izme?u ?iste ljepote i robusnih terenskih elemenata,” tvrdi Gorden Wagener, glavni dizajner Daimler grupe. ”S tim modelom guramo ovaj dinami?ni SUV u budu?nost modernog luksuza.”
Novi GLA doživjet ?e svoju premijeru u Europi u prolje?e 2020., a svoj put do prodajnih partnera u SAD-u i Kini na?i ?e po?etkom ljeta ili u ljeto 2020. godine. Zahvaljuju?i globalnoj prodaji, Mercedes-Benz o?ekuje da ?e, ra?unaju?i njegov cijeli životni ciklus, model GLA postati jedan od najpopularnijih kompaktnih modela ove marke, odmah iza A-klase. Uz koeficijent otpora zraka od 0,28, GLA nudi vrlo dobar otpor zraka.
Novi GLA kombinira najbolje od dva segmenta najvišeg volumena proizvodnje, kompaktnih automobila i SUV modela. SUV modeli su glavni strukturni potporanj Mercedes-Benzovog portfelja proizvoda i sada predstavljaju segment najvišeg volumena za Mercedes-Benz. Do danas je preko šest i pol milijuna kupaca u cijelom svijetu odabralo neki Mercedes-Benz SUV.
Samouvjeren i dinami?an: vanjski dizajn
GLA ima mo?ne ukupne proporcije s kratkim prednjim i stražnjim prevjesima. Prednji dio prelazi preko A nosa?a u vizualno kompaktnu kabinu. Istaknuti bubrezi na poklopcu motora, zajedno s kota?ima promjera do 20 in?a, koji su ugra?eni poravnati s karoserijom, oja?avaju samouvjerenu pojavu.
?iste konture sa skra?enim linijama i istaknutim površinama odražavaju umjerenu sportsku notu i moderan izgled. Tipi?ni su za model GLA izvu?ena ramena karoserije i coupéovske linije bo?nih prozora. Oblikovani bo?ni profil automobilu pruža dinami?no elegantnu pojavu i osigurava interesantnu igru svjetla i sjena.
Kao i u slu?aju drugih Mercedes-Benz SUV modela, maska hladnjaka uklju?uje prepoznatljive otvore zajedno s jednom pre?kom i središnjom zvijezdom. U poznatom stilu marke, unutrašnjost prednjih svjetala izvedena je s visokom razinom kvalitete, detalja i preciznosti.
Bo?nim i stražnjim pogledom dominiraju miši?ava ramena vozila. Vrata se protežu preko pragova, ?ime se s jedne strane olakšava pristup, dok se s druge strane okviri vrata ( a time i hla?e putnika) ?uvaju od prljavštine te se poboljšava zaštita u slu?aju bo?nog sudara. Sveobuhvatne zaštitne letvice oja?avaju strukturni dojam karoserije i isti?u terenski karakter vozila, kao što to ?ini prednja i stražnja zaštita podvozja.
Stražnja svjetla su dvodijelna, dok su reflektori pozicionirani odvojeno u odbojniku. To omogu?uje šire otvaranje prtljažnika, što olakšava utovar. Dodatni efekt je da se stražnji kraj ?ini širi. Dodatni prakti?ni detalji, koji mogu biti opcijski ovisno o paketu opreme, uklju?uju integrirane krovne nosa?e i kromirani zaštitu praga prtljažnika.
Moderna nota i visoka kvaliteta: unutrašnjost
Armaturna plo?a sastoji se od osnovnog volumena koji uklju?uje opti?ke ”izreze” na strani voza?a i suvoza?a. Izrezom na strani voza?a dominira samostoje?i zaslon koji je dostupan u tri izvedbe: s dva 7-in?na zaslona (17,78 cm), s jednim 7- i jednim 10,25-in?nim zaslonom (26 cm) te, u Widescreen ina?ici, s dva 10,25-in?na zaslona. Na strani suvoza?a izrez je izveden s ukrasnim elementom.
Okrugli ventilacijski otvori, sveukupno njih pet, uklju?uju visokokvalitetni izgled turbine s pažljivo dizajniranim krilcima za usmjeravanje zraka. Središnja obloga vrata bez prekida se stapa u naslon za ruku. Ru?ka u vratima ima cjevasti dizajn i proteže se vodoravno kao šina.
Standardni dio opreme je intuitivni MBUX informacijsko-zabavni sustav (Mercedes-Benz User Experience). MBUX se može individualno konfigurirati uz pomo? niza opcija. Snažno ra?unalo, jasni prikazi i grafika, prilagodljive prezentacije, head-up zaslon u boji, navigacija s proširenom stvarnosti, softver koji u?i te glasovna kontrola aktivirana s porukom ”Hej, Mercedes” klju?ne su prednosti ovog sustava.
Zna?ajno unaprije?eni: unutrašnje dimenzije i funkcionalnost
Iako izvana kra?i od prethodnika, novi GLA nudi prostraniju unutrašnjost. To posebno vrijedi za prostor za noge na stražnjim sjedalima i veli?inu prtljažnika, kako prikazuje tablica s dimenzijama:
GLA | Prethodnik | Razlika | ||
Vanjske dimenzije | ||||
Dužina | mm | 4410 | 4424 | -14 |
Širina | mm | 1834 | 1804 | +30 |
Širina s vanjskim zrcalima | mm | 2020 | 2022 | -2 |
Visina | mm | 1611 | 1507 | +104 |
Me?uosovinski razmak | mm | 2729 | 2699 | +30 |
Prednji trag kota?a | mm | 1605 | 1559 | +46 |
Stražnji trag kota?a | mm | 1606 | 1560 | +46 |
Unutrašnje dimenzije | ||||
Maks. prednji prostor za glave | mm | 1037 | 1015 | +22 |
Prostor za glave, straga | mm | 969 | 975 | -6 |
Prostor za noge, prednji | mm | 1045 | 1063 | -18 |
Prostor za noge, stražnji | mm | 976 | 860 | +116 |
Prostor u razini laktova, prednji | mm | 1456 | 1422 | +34 |
Prostor u razini laktova, stražnji | mm | 1455 | 1410 | +45 |
Prostor u razini ramena, prednji | mm | 1419 | 1391 | +28 |
Prostor u razini ramena, stražnji | mm | 1393 | 1350 | +43 |
Širina prtljažnika, maks. | mm | 1272 | 1187 | +85 |
Dubina prtljažnika, maks. | mm | 1422 | 1395 | +27 |
U?inkovita širina prostora prtljažnika | mm | 1050 | 1045 | +5 |
Kapacitet prtljažnika, VDA | l | 435 | 421 | +14 |
Položaj sjedenja za voza?a i suvoza?a je viši i više uspravan nego kod prethodnika, a time i više tipi?an za jedan SUV. Voza? i suvoza? sjede 140 mm više nego u A-klasi i 50 mm više nego u B-klasi. U usporedbi s prethodnim modelom tako?er je poboljšana sveobuhvatna vidljivost – uglavnom zbog optimiziranog popre?nog presjeka nosa?a krova koji sada manje blokira pogled uokolo.
Op?enito, iskoristivost vozila je bila jedan od fokusa tijekom razvoja. Stražnja sjedala mogu se opcijski namjestiti za 14 centimetara, a nasloni stražnjih sjedala mogu se postaviti u uspravniji položaj, kreiraju?i prostor za glomaznije kutije. Još uvijek ima dosta prostora za jednu ili dvije osobe na stražnjim sjedalima jer su sjedala podijeljena u omjeru 40:60. Tada se nasloni sjedala mogu podijeliti u omjeru 40:20:40, s time da se svaki dio može pojedina?no preklopiti.
Po visini podesiva podnica prtljažnika, koja je dio standardne opreme, nudi zna?ajno ve?u raznovrsnost. Kada su nasloni stražnjih sjedala preklopljeni prema naprijed i podnica je u gornjem položaju, dobije se skoro ravan tereni prostor sve do prednjih sjedala. Za vrlo velike terete, tereni prostor se može staviti u niži položaj, popre?ni element iza stražnjih sjedala se može ukloniti i stražnja sjedala s opcijskim namještanjem naprijed-nazad mogu se pomaknuti prema naprijed.
Održavanje pogleda na okolni promet: sustavi pomo?i u vožnji
GLA uklju?uje najnovije sustave pomo?i u vožnji, pružaju?i voza?u kooperativnu podršku i time osiguravaju?i jedan od najviših standarda aktivne sigurnosti u segmentu kompaktnih automobila. Najnovije funkcije ovog Driving Assistance paketa, na primjer, uklju?uju funkciju manevra skretanja, funkciju koridora u nuždi, funkciju upozorenja na izlazak te upozorenje kada se u blizini zebre detektiraju pješaci.
Driving Assistance paket (opcijska oprema u ovisnosti o državi i razini opreme) uklju?uje:
• Active Distance Assist DISTRONIC sa sljede?im funkcijama:
o ko?enje u slu?aju stacionarnih vozila
o proširenja funkcija automatskog ponovnog pokretanja u koloni u kombinaciji s Active Parking Assist i navigacijom
o aktiviranje ”krstarenja” u ECO režimu vožnje.
• Active Steer Assist sa sljede?im funkcijama:
o Active Emergency Braking Assist – s automatskim otklju?avanjem i pokretanjem SOS poziva Mercedes-Benzovom centru za pozive u nuždi nakon što se vozilo zaustavilo (ovisno o državi)
o Active Lane Change Assist u kombinaciji s navigacijom
o funkcija vozne trake za nuždu: u kolonama na autocesti pri brzinama ispod 60 km/h.
• Active Speed Limit Assist s reakcijama na promjene u ograni?enjima brzine u kombinaciji s Traffic Sign Assist
• Prema ruti bazirano namještanje brzine prilikom približavanja zavojima, kružnim tokovima, naplatnim postajama, T križanjima i prije napuštanja autoceste – smanjenje brzine vozila kod nailaska na kraj kolone, u kombinaciji s navigacijom
• Evasive Steering Assist
• Active Lane Keeping Assist
• Active Blind Spot Assist
• Active Brake Assist s manevrom skretanja i funkcijom popre?nog prometa
• PRE-SAFE® PLUS: može detektirati potencijalni sudar straga. Ako se detektira opasnost od sudara, sustav tako?er može snažno aktivirati ko?nice miruju?eg vozila, minimiziraju?i rizik od trzajnih ozljeda vrata smanjenjem trzaja tijela prema naprijed kao posljedice udara odostraga.
?ak i u svojoj osnovnoj ina?ici i niskim brzinama, Blind Spot Assist je u mogu?nosti upozoriti na vozila, uklju?uju?i bicikle, u zoni opasnosti. Novost je da vozilo i kad miruje može voza?u, prije nego što iza?e iz vozila, signalizirati vizualnim upozorenjem u vanjskom zrcalu da se u zoni opasnosti nalazi drugo vozilo. Ako voza? u tom trenutku uhvati kvaku vrata, oglasit ?e se dodatno zvu?no upozorenje. Sudionik u prometu koji prolazi tom zonom mora se kretati brže od 2 m/s. Ova funkcija je tako?er dostupna kada vozilo miruje i do tri minute nakon isklju?ivanja kontaktnog prekida?a. Active Blind Spot Assist, komponenta Driving Assistance paketa, može dodatno reagirati na vozila u mrtvom kutu i u kriti?noj zoni s aktivnim intervencijama u sustavu ko?enja.
Traffic Sign Assist: uz pomo? funkcije prepoznavanja slika i informacija digitalnog navigacijskog sustava, prikazuju znakove ograni?enja brzine i potencijalnih zabrana pretjecanja na trenuta?noj dionici rute. Brzina vozila uspore?uje se s ograni?enjem brzine. Kada voza? odabere odgovaraju?u postavku, aktivira se vizualno/vizualno-zvu?no upozorenje svaki put kada se prije?e ograni?enje brzine. Tako?er se prepoznaju znakovi zabrane prometa. Nadalje, sustav upozorava na detektirane osobe u podru?ju pješa?kih prijelaza.
Putujte opuštenije: s ENERGIZING kontrolom udobnosti i ENERGIZING kinetikom sjedala
ENERGIZING kontrola udobnosti zajedno povezuje razne sustave udobnosti u vozilu, koriste?i svjetlosne i glazbene ambijente te niz masažnih opcija kako bi osigurala široki raspon programa blagostanja. ENERGIZING COACH preporu?uje ove programa ovisno o situaciji. Ako je Mercedes-Benz vivoactive® 3 pametan sat ili drugi kompatibilni Garmin® ure?aj povezan sa sustavom, osobne vrijednosti kao što je razina stresa ili kvaliteta sna poboljšavaju preciznost preporuka.
ENERGIZING udobnost je dodatno unaprje?ena s ENERGIZING kinematikom sjedala. Ovaj sustav podržava ortopedski povoljne promjene položaja sjedenja uz pomo? povremenih promjena nagiba jastuka i naslona sjedala. ENERGIZING kinematika sjedala dostupna je za prednja sjedala u kombinaciji s potpuno elektri?nim namještanjem sjedala s memorijskom funkcijom.
Uredan i ?ist: nova funkcija pranja automobila
Kao prvi model koji to osigurava u svojoj klasi, GLA uklju?uje funkciju pranja automobila koja je poznata iz ponude njegovog ve?eg brata, modela GLS. Samo s jednom naredbom, vanjska zrcala se preklapaju prema unutra, a bo?ni prozori i krovni otvor se zatvaraju. Informacije senzora za kišu se zanemaruju tako da brisa?i vjetrobrana u auto praonici ostanu isklju?eni. Klimatizacija se prebacuje na kruženje unutrašnjeg zraka i nakon par sekundi, prikazuje se prednja slika s 360° kamere (ako je ugra?ena) kako bi voza?u pomogla prilikom ulaska u auto praonicu. Ove postavke se automatski deaktiviraju kada voza? iza?e iz auto praonice i ubrza do brzine ve?e od 20 km/h.
Izvanredna udobnost na dugim putovanjima i mnoštvo užitka u vožnji: ovjes
Prednja osovina novog GLA dolazi u McPherson izvedbi. Kontrolu kota?a preuzima jedna popre?na kontrolna vilica ispod središta kota?a, McPherson opružna noga i jedno uzdužno rame. Kontrolno rame izvedeno je iz aluminija što smanjuje masu vozila i neovješene mase. Upravlja?ki zglobovi napravljeni su od lijevanog aluminija.
GLA uklju?uje sofisticiranu 4-link stražnju osovinu. Tri popre?na ramena i jedna prate?a spona na svakom stražnjem kota?u konfigurirani su za maksimalnu stabilnost vožnje, kvalitetu i uzdužnu/popre?nu dinamiku. Stražnja osovina je ugra?ena na podokvir izoliran od školjke karoserije gumenim manšetama, tako da se prenosi manje vibracija s ovjesa na karoseriju.
S 1605 i 1606 milimetara (sprijeda/straga), trag kota?a je preko ?etiri centimetra ve?i nego na prethodnom modelu. Ve?i lukovi kota?a i promjer kota?a, od 17 do 20 in?a, rezultiraju ve?om udaljenosti od tla (143 milimetra/+9 milimetara).
Bolje prianjanje kada je to potrebno: 4MATIC pogon na sve kota?e
GLA se može opcijski opremiti stalnim pogonom na sve kota?e 4MATIC s potpuno promjenjivom raspodjelom okretnog momenta. 4MATIC komponente uklju?uju snažno startanje preko stražnje osovine, što je integrirano u automatizirani mjenja? s dvije spojke, kao i diferencijal stražnje osovine s integriranom višeslojnom spojkom. To uklju?uje šest plo?a (12 tarnih površina) s premazom od karbonskih vlakana i u mogu?nosti je prenijeti do 1000 Nm okretnog momenta. Ugra?eno je i automatsko namještanje radi trošenja i trganja plo?a.
Za razliku od prethodnog modela, kod kojeg je aktiviranje bilo hidrauli?ko, u ovom slu?aju spojka se aktivira elektro-mehani?ki. Preko dvostupanjskog zup?anika i kuglastog elementa, elektri?ni motor aktivira aksijalnu silu na paket spojke kako bi razmaknuo ili približio plo?e. Jedan element ove kompaktne jedinice je diferencijal stražnje osovine koji kompenzira razli?ite putove/brzine rotacije stražnjih kota?a. Prednosti ovog kontrolnog sustava su, iznad svega, rad neovisno o broju okretaja u cijelom rasponu aktiviranja i pilot kontrola spojke dok miruje, zajedno s ve?om u?inkovitosti zahvaljuju?i konceptu s kuglastim elementom. Nema nepotrebnih gubitaka sinkrone hidrauli?ke pumpe a jedinica pogona na sve kota?e ima mogu?nost direktne dijagnostike.
Ova sportska konfiguracija pogona na sve kota?e voza?u omogu?uje uporabu DYNAMIC SELECT prekida?a kako bi utjecao na karakteristike 4MATIC pogona. Dostupna su tri karakteristi?na programa kontrole spojke pogona na sve kota?e, iako sustav u svakom režimu fleksibilno reagira na trenuta?ne uvjete vožnje. U slu?aju normalne vožnje, program vožnje “Eco/Comfort” temelji se na raspodjeli 80:20 (prednja osovina : stražnja osovina), dok u programu “Sport” taj odnos je 70:30. U terenskom režimu, spojka pogona na sve kota?e djeluje kao blokada diferencijala izme?u osovina, s osnovnom raspodjelom u omjeru 50:50.
Niz senzora šalje podatke o trenuta?noj situaciji u vožnji u kontrolni sustav, na primjer, na osnovi sljede?ih faktora:
• Ovisno o programu vožnje, promjenjive vrijednosti uklju?ivanja/isklju?ivanja
• Naredbe voza?a (gas, ko?nice, upravlja?)
• Trenje izme?u kota?a i podloge
• Nagibi uspon/pad
• Zavojita/ravna cesta
• Brzina
• Uporaba prikolice
Uklju?uju?i i funkcije koje štite od ekstremnih temperatura ili prevelikog okretnog momenta.
Koristan kod lakše terenske vožnje: Off-Road Engineering paket
4MATIC modeli standardno uklju?uju Off-Road Engineering paket. Pojedina?ne komponente paketa su:
• U kombinaciji s MULTIBEAM LED prednjim svjetlima ovi modeli nude specijalnu terensku funkciju svjetala. To olakšava detektiranje prepreka na teškom terenu tijekom no?ne vožnje. Kod terenske funkcije svjetala, zakretno svjetlo na MULTIBEM LED prednjim svjetlima stalno je upaljeno do brzina od 50 km/h. To rezultira širokim i svijetlim snopom odmah ispred vozila.
• Uz to, Off-Road Engineering Package uklju?uje dodatni program vožnje. To prilago?ava ne samo karakteristike 4MATIC sustava (pogledajte iznad) nego i isporuku snage motora, kao i kontrolu ABS sustava za terensku vožnju po lakšem terenu. Može se aktivirati DYNAMIC SELECT prekida?em.
• Na medijskom zaslonu može se prikazati animacija situacije u vožnji. Realisti?na prezentacija nagiba, kuta nagiba i tehni?kih postavki pomažu voza?u da pravilno procjeni manevre.
• Ako je potrebno, Downhill Speed Regulation (DSR) automatski kontrolira brzinu spuštanja u rasponu od približno 2 i 18 km/h, što se prikazuje na plo?i s instrumentima i na opcijskom head-up prikazu. Uz ciljano aktiviranje ko?nica, DSR pomaže zadržati kontrolu tijekom vožnje po strmoj padini.
Snažni i u?inkoviti: motori
Novi GLA koristi snagu ?etiri-cilindri?nih benzinskih i dizelskih motora, koji su u potpunosti modernizirani a novo izdanje ove serije kompaktnog modela. U usporedbi s prethodnom generacijom, karakteriziraju ih zna?ajno ve?e specifi?ne snage, poboljšana u?inkovitost i smanjene emisije. Ve? se priprema plug-in hibridni pogonski sustav tre?e generacije s lokalnim nultim emisijama.
Ulazak u ponudu benzinskih motora predstavlja motor s oznakom M 282 zapremine 1,33 litre u modelu GLA 200 (kombinirana potrošnja goriva 5.9-5.6 l/100 km; kombinirane CO2 emisije 135-129 g/km) . Ovaj motor uklju?uje funkciju isklju?ivanja cilindara u režimu rada s djelomi?nim optere?enjem.
Vrhunac ponude je Mercedes-AMG GLA 35 4MATIC (kombinirana potrošnja goriva 7,5-7,4 l/100 km, kombinirana emisija CO2 171-170 g/km). 2,0-litarski ?etverocilindri?ni turbo motor ima neposredan odziv na naredbe papu?ice za gas, veliku vu?nu snagu (400 Nm od 3000 okr/min), vrhunski živahnu reakcija i emocionalnu notu motora. Na bloku motora izra?enog od ?vrstog i lakog aluminija smanjuje se težina vozila tamo gdje je to najvažnije za dinamiku vožnje. Za prednabijanje se koristi twin scroll turbopuhalo koje kombinira optimalnu reaktivnost pri malim brzinama motora uz snažno pove?anje snage pri ve?im brzinama.
Mnogobrojne mjere za poboljšanje u?inkovitosti naglašavaju i visoke tehnološke standarde novog ?etverocilindri?nog motora. To uklju?uje CAMTRONIC pogon ventila, inteligentno termi?ko upravljanje rashladnom teku?inom i uljem, visoko precizne piezo mlaznice i višestruko paljenje. U proizvodnji, patentirani CONICSHAPE® oblik cilindra smanjuje trenje u motoru i tako?er pove?ava u?inkovitost.
Motorizacija (pri predstavljanju):
GLA 200 | GLA 35 4MATIC AMG | ||
Motor | I4 | I4 | |
Mjenja? | automatic | 7G-DCT | AMG SPEEDSHIFT DCT 8G |
Zapremina | cc | 1332 | 1991 |
Snaga | kW/hp | 120/163 | 225/306 |
pri | 0/min | 5500 | 5800 |
Naj. zakretni moment | Nm | 250 | 400 |
pri | o/min | 1620 – 4000 | 3000-4000 |
Prosje?na potrošnja goriva | l/100 km[1] | 5.9-5.6 | 7.5-7.4 |
Prosje?na emisija | g/km1 | 135-129 | 171-170 |
Ubrzanje 0-100 km/h | s | 8.7 | 5.1 |
Najve?a brzina | km/h | 210 | 250[2] |
Od Coupéa preko Shooting Brake-a do SUV-a: široka ponuda u kompaktnoj klasi
S modelom GLA nova obitelj kompaktnih modela iz Mercedes-Benza sastoji se od osam modela. S tri me?uosovinska razmaka, prednjim pogonom i pogonom na sve kota?e kao i benzinskim, dizelskim i hibridnim modelima, ponuda je široka. U obliku modela GLB,
Mercedes-Benz sada po prvi put nudi kompaktni model sa sedam sjedala. Uz to, tu su sportske ina?ice marke Mercedes-AMG. Od predstavljanja prve A-klase, prvog kompaktnog automobila Mercedes-Benza, 1997. godine, u cijelom svijetu je isporu?eno preko sedam milijuna vozila iz ovog segmenta. Od predstavljanja modela GLA 2014. godine, klijentima u cijelom svijetu je isporu?eno oko milijun jedinica ovog kompaktnog SUV modela.
Kratki pregled obitelji kompaktnih automobila:
Karakter | Proizvodnja | Dužina/širina/visina (mm) | Me?uosovinski razmak (mm) | Kapacitet prtljažnika (l): | |
A-klasa (W 177) |
Novi standard u kompaktnoj klasi: mladena?ka i dinami?na kao i uvijek, ali odrasla i udobna kao nikada prije | Rastatt (Njema?ka), Kecskemét (Ma?arska), Uusikaupunki (Finland) | 4419/1796/1440 | 2729 | 370-1210 |
A-klasa limuzina (V 177) |
Kompaktni ulazak u svijet Mercedes-Benz premium limuzina | Rastatt (Njema?ka), Aguascalientes (Meksiko) | 4549/1796/1446 | 2729 | 420 |
A-klasa L limuzina (Z 177) |
Kompaktna limuzina s ve?im me?uosovinskim razmakom i dodatnim prostorom straga (samo za Kinu) | Peking (Kina)1 | 4609/1796/1454 | 2789 | 420 |
B-klasa (W 247) |
Prakti?an i elegantan sportski model za obitelj | Rastatt (Njema?ka) | 4419/1796/1562 | 2729 | 455-1540 |
CLA Coupé (C 118) |
?etverovratni coupé s emocionalnom privla?nosti i visokim potencijalom osvajanja | Kecskemét (Ma?arska) | 4688/1830/1439 | 2729 | 460 |
CLA Shooting Brake (X 118) |
Ekstravagantna kombinacija ?etverovratnog coupéa i prakti?nog karavana | Kecskemét (Ma?arska) | 4688/1830/1442 | 2729 | 505-1370 |
GLB (X 247) |
Funkcionalni kompaktni SUV za obitelj i prijatelje s do sedam sjedala | Aguascalientes (Meksiko), Peking (Kina)[1] | 4634/1834/1659[2] | 2829 | 570-1805/ 500-16802 |
GLA (H 247) |
Elegantni SUV i sportski brat funkcionalnog modela GLB | Rastatt (Njema?ka), Hambach (Francuska), Peking (Kina) | 4410/1834/1611 | 2729 | 435-1.430 |