Svi proizvo?a?i automobila skrivaju svoje formule, a ovisno o namjeni ili tipu vozila, u plo?icama je oko 65 metala, odnosno bakra, željeza ili mesinga.
Svi proizvo?a?i automobila ponešto taje, ali baš svi taj od ?ega izra?uju disk plo?ice, koje u kombinaciji s diskovima stvaraju snažnu zaustavnu silu pri ko?enju.
Zadatak plo?ica je ?vrsto stisnuti diskove, a da ih pritom ne ošte?uju ili da ne do?e do zapaljenja. Svi proizvo?a?i automobila skrivaju svoje formule, a ovisno o namjeni ili tipu vozila, u plo?icama je oko 65 metala, odnosno bakra, željeza ili mesinga. U njima ?ete prona?i i molibden, cinkove sulfide, grafit, silicijev karbid te karbon. Prirodne i umjetne smole služe da povežu sve te materijale. Bolidi Formule 1 i neki supersportski automobili, a nerijetko i drugi supersportski automobili imaju i karbonsko-kerami?ke ko?nice.
U plo?icama se koristio azbest sve do 1990 godine, kad je zabranjen.
Izvor: HAK