Prvi multifunkcijski upravlja?: Sve je zapo?eo jedan njema?ki tuner!

0
973

Po?etkom osamdesetih cijena jednog BB Pola bila je ogromnih 45.000 maraka i proizveden je samo 41 primjerak Carata.

Kada je krajem sedamdesetih tuner Rainer Buchmann u suradnji sa stru?njakom za elektroniku Peterom Roggendorfom prezentirao svoj patent Daimleru, direktori te tvrtke rekli su mu:
– Ne planiramo ulaziti u digitalno podru?je!

Proizvod je bio putno ra?unalo za automobil s multifunkcijskim upravlja?em, prvim svoje vrste. Odgovor šefova Daimlera, odnosno Mercedesa, možda vas je nasmijao, jer 40 godina kasnije sve je digitalno, a pokušajte zamisliti novu C klasu bez putnog ra?unala, infotainmenta, kompjutera koji upravlja sigurnosnim sustavima…

Uglavnom, Buchmanna nitko nije doživljavao ozbiljno pa je odlu?io sam ugra?ivati ovaj sustav u tunirani Volkswagen Polo. Nije samo multifunkcijski ekran bio novitet, Buchman je u suradnji s Roggendorfom u Polo ugradio mikroprocesor i digitalnu instrumentnu plo?u pa su voza?i pomo?u tipki na upravlja?u mogli pristupati razli?itim informacijama o statusu vozila ili, na primjer, opasnosti od poledice.

U bb Polo Carat i Paris, kako je svoje kreacije nazivao Buchmann, ugra?ena su i elektri?no prilagodljiva sjedala. Po?etkom osamdesetih cijena jednog bb Pola bila je ogromnih 45.000 maraka i proizveden je samo 41 primjerak Carata… Buchmann je propao, ali njegove inovacije su ostale.

Izvor: HAK

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com