Alfa Romeo Tonale ponovno kasni, zbog “hibridizacije” dolazi tek 2022. godine. Budu?i potencijalni kupci mogu se utješiti ?injenicom da ?e biti ja?i nego što se u po?etku o?ekivalo. Pa, barem u plug-in hibridnoj verziji…
Tonale: ime ili model koji ve? više od dvije godine o?ekujemo od marke Alfa Romeo. Talijani su ga prvi put predstavili 2019. godine na salonu automobila u Ženevi – tada još u prototipu, koji je ve? bio vrlo blizu serijskoj proizvodnji. Me?utim, to još nismo doživjeli, a dok smo se ve? veselili datumu otkrivanja, iz Italije je stigla (neslužbena) vijest da ?e novak, koji je trebao pomo?i u oživljavanju marke, morati pri?ekati još malo.
Nakon što je proizvodnja trebala zapo?eti u listopadu, sada je postalo poznato da ?e se odga?ati barem nekoliko mjeseci, po?evši od 2022., s novim izvršnim direktorom marke Jean-Phillipeom Imparatoom. Francuz je kormilo talijanske marke preuzeo u sije?nju ove godine spajanjem koncerna FCA i PSA, ali onda se po?eo bolje upoznavati s projektom Tonale.
Kao glavni razlog promjene planova, Imparato je istaknuo loše performanse hibridnog pogonskog sklopa (Alfa Romeo trenutno je jedna od rijetkih marki koja još nema u ponudi elektrificirani automobil), a o?ekuje se uklanjanje nedostataka dodatna tri mjeseca. Iz toga se može zaklju?iti da ?e proizvodnja zapo?eti u sije?nju ili velja?i sljede?e godine.
Istodobno se, naravno, postavlja pitanje, kakav set novi redatelj želi u pridošlici? Prema prethodnim planovima, hibridna ina?ica automobila trebala bi ponuditi isti set kao nedavno predstavljeni Jeep Compass, što podrazumijeva kombiniranje 1,3-litrenog benzinskog motora s elektromotorom od 44 kilovata i sistemske snage od 190 i 240 ‘konja’ (140-177 kilovata). No, istovremeno grupa ve? ima snažniji plug-in hibridni pogonski sklop, za koji su se pobrinuli u PSA-u.
Primjerice, i Peugeot i DS u modelima 3008 i DS-7 Crossback ve? koriste kombinaciju 1,6-litrenog benzinskog motora i dva elektromotora sa sistemskom snagom od 300 ‘konja’ ili 221 kilovata, što je malo manje štetno u isto vrijeme, zahvaljuju?i ve?em paketu baterija, omogu?uje do 59 kilometara elektri?ne autonomije. Pa ho?e li napokon biti francuskog srca ispod haube talijanskog crossovera?