TEST RABLJENOG: Nissan Qashqai 1.6 dCi Executive

0
33537

Ne?emo puno pogriješiti ako u startu zaklju?imo da je upravo Nissan Qashqai model koji je najzaslužniji za planetaran rast popularnosti SUV-ova i crossovera.

Prva generacija doslovno je napravila dar-mar na tržištu te se vrlo uspješno prodavala od 2006. do 2013. godine. Nasljednik je dodatno istakao sve adute te uspješno nastavio voditi tržišni rat s ljutom konkurencijom kao što su: Hyundai Tucson, Kia Sportage, Toyota RAV4, Honda CR-V i brojni drugi europski predstavnici.

Alijansa Renault-Nissan odigrala je na sigurno kad je na tradicionalno uvjerljivo podvozje iz Japana implementirala suvremene dizelske motore koje su razvili stru?njaci iz Francuske. Nissan Qashqai druge generacije, kakav smo isprobali na testu zahvaljuju?i susretljivosti renomiranog trgovca rabljenim motornim vozilima BoomCars, zapravo je tehni?ki blizanac Renault Kadjara. Ili obratno. Kako vam je draže.

Obzirom da je bazni 1.5-litreni dizelaš sa 110 KS pomalo premalog kapaciteta za SUV dužine 437 centimetara, kao puno bolji izbor name?e se 1.6-litreni dizelaš sa 130 KS i 320 Nm. Ubrzanjem od 9,9 sekundi do stotke i najve?om brzinom od 190 km/h nudi sasvim solidne performanse. Rijetko kad ostaje bez daha, a zahvaljuju?i dobro prora?unatom ru?nom 6-stupanjskom mjenja?u, koji je neusporedivo bolji izbor od automatskog CVT, te dobrom ovjesu i naprednoj platformi CMF sposoban je ponuditi i dobru dozu dinamike.

Premda je testni primjerak u protekle malo više od ?etiri godine prošao 133.000 kilometara, stanjem i dojmom u vožnji to uop?e ne otkriva. Veliku ve?inu vremena proveo je na otvorenoj cesti i autocesti pa je ostao u izvrsnoj kondiciji. Volan je precizan, premda pomalo težak zbog 19-colnih naplataka, mjenja? ugodan, a položaj za volanom dobar i za dvometraše. Osje?aj prostranosti naglašen je panoramskim krovom, dok preglednosti prilikom parkiranja zna?ajno doprinosi sustav 360, koji omogu?ava pogled na sve ?etiri strane. Dovoljno je samo uklju?iti kamere i osloniti se na prikaz projiciran na ekranu infotainment sustava. Bogat paket opreme Executive zapravo je ono što se u Hrvatskoj nazivalo Tekna, uz još pokoji dodatak.

Uz redovito održavanje Nissan Qashqai 1.6 dCi ne?e stvarati nikakve probleme. Prva generacija znala je imati povremenih poteško?a s prikazom grešaka, uslijed neispravnog rada softvera, ali ve? nakon redizajna nadogradnjama programa rada ECU-a to je riješeno, dok su u novom modelu dodatno unaprije?eni svi kontrolni moduli i indikatori. Sve greške koje su se i pojavile u eksploataciji uglavnom su riješene opozivima, poput povremenog otkaza poslušnosti stražnjih podiza?a bo?nih stakala dok je grija? stražnjeg stakla uklju?en. Najnezgodnija pojava je povremeno ispadanje mjenja?a iz rikverca, ali njoj su skloni modeli s pogonom 4×4. Ono što ?e svakako smetati je i u?inkovitost grija?a sjedala daleko ispod o?ekivane, ali i ?esti kvarovi grija?a.

Uglavnom, Nissan Qashqai je rabljeni automobil s kojim se ne može pogriješiti, pogotovo ako se bira izvedba s prednjim pogonom, ru?nim mjenja?em i dizelašem 1.6 dCi. Primjerak u stanju i na razini opremljenosti kao testirani na tržištu rabljenih s lako?om postiže cijenu od 16.000 eura.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com