Za proizvo?a?e automobila slijedi iznimno zahtjevan period, a neki poput Daimlera isti?u da su ugroženi svi kanali, od prodajnih do opskrbnih.
U prva dva tjedna u velja?i prodano je ?ak 92 posto automobila manje nego u istom periodu prošle godine. Posljedica je to koronavirusa. Procjenjuje se da ?e na kraju mjeseca prodaja biti 70 posto niža nego prošle godine u velja?i. Strašan je to udarac za autoindustriju koja se ve? nekoliko godina mu?i s profitabilnoš?u, pove?anim troškovima razvoja automobila, integracijom elektri?nih vozila, strogim emisijskim propisima EU…
Mnogi autosaloni su zatvoreni u Kini, a ve? je u sije?nju prodaja pala za 22 posto (ukupno 1.71 milijun vozila prodano je u sije?nju 2020.) u odnosu na isti mjesec u 2019. godini. Kina je, ina?e, najve?e svjetsko tržište novih automobila (prestigla je SAD). Za proizvo?a?e automobila slijedi iznimno zahtjevan period, a neki poput Daimlera isti?u da su ugroženi svi kanali, od prodajnih do opskrbnih. Mogli bismo citirati staru narodnu: Tko preživi (ovu godinu) pri?at ?e…
Izvor: HAK