Cijeli je sustav mnogo lakši i kompaktniji nego klasi?ne ko?nice na stražnjim kota?ima s ru?kom na potezanje u kabini.
Jedan od najve?ih proizvo?a?a automobilske opreme i komponenti, njema?ki ZF, predstavio je novu elektri?nu parkirnu ko?nicu za male gradske automobile i kompakte, koja blokira prednje kota?e.
Kako nova ru?na ko?nica funkcionira? Elektri?na parkirna ko?nica na prednjoj osovini ?ini suvišnima dijelove ru?ne ru?ne ko?nice na bubnju ili ko?nice na stražnjoj osovini i zahtijeva samo mala podešavanja prednjih ko?nih ?eljusti. Potrebne elektroni?ke komponente i softver mogu se integrirati u postoje?u upravlja?ku jedinicu ESP-a. Cijeli je sustav mnogo lakši i kompaktniji nego klasi?ne ko?nice na stražnjim kota?ima s ru?kom na potezanje u kabini.
U ZF-u isti?u da ?e vlasnici malih automobila višestruko profitirati – malo ?e se smanjiti masa, ali i zna?ajnije je da ?e voza? i putnici dobiti još jedan pretinac na mjestu gdje je prije bila klasi?na ru?na ko?nica.
Izvor: HAK