Renault je u prvom tromjese?ju 2021. prodao 433.662 vozila, što je rast od 1,3 % u usporedbi s prvim tromjese?jem prošle godine.
Tržište u Europi naraslo je za 3,9 % zahvaljuju?i strelovitom rastu prodaje lakih gospodarskih vozila. U tom kontekstu, Renault je prodao 250.163 vozila i ostvario rast od 2,7 %.
Na europskom tržištu osobnih vozila, elektri?na i hibridina vozila marke Renault ?ine ukupno 23 % registriranih vozila marke.
Nakon predstavljanja Twinga E-TECH Electric, Renault nastavlja širiti svoju ponudu predstavljanjem Méganea E-TECH Plug-in hibrid, novog Captura E-TECH Hibrid i novog Méganea E-TECH Plug-in hibrid u drugom tromjese?ju.
Renault se izvan Europe usredoto?uje na najunosnije segmente. U Indiji je uspješno predstavio novi Kiger u brzorastu?em segmentu SUV-ova, a u Rusiji novi Duster koji je u prodaji od ožujka i kojeg o?ekuje snažan rast zahvaljuju?i bogatoj ponudi ina?ica.
Dacia i Lada
Dacia je prodala 121.231 vozilo (+10,2 %) zahvaljuju?i uspjehu novog Sandera i dobroj prodaji Dustera. S obzirom na broj zaprimljenih prednarudžbi, novom, 100 % elektri?nom modelu Dacia Spring tako?er se smiješi uspjeh.
Lada je prodala 90.472 vozila ostvarivši dobru prodaju na doma?em, ruskom tržištu (+5,4 %), a tomu su najviše pridonijeli modeli Granta, Vesta i uspješno predstavljanje modela NIVA Travel.
U prvom tromjese?ju 2021. Grupa bilježi prihod od 10,015 milijuna eura (-1,1 %). Pri konstantnom deviznom te?aju , prihodi bi bili porasli za 4,4 %.
Prihodi automobilskog poslovanja, isklju?uju?i društvo AVTOVAZ, iznosili su 8.566 milijuna EUR, što je pad od 0,3 %.
Osim promjena u stanju zaliha koje su ve?im dijelom zaslužne za negativan obujam prodaje (-6,5 postotnih bodova), na prihode je nepovoljno utjecao i negativni valutni u?inak od -4,3 postotnih bodova.
U?inak cijene bio je vrlo pozitivan (+6,3 boda) zahvaljuju?i novoj komercijalnoj politici koja se provodi kao dio strateškog plana „Renaulution”.
Prodaja Renaulta Zoe i Twinga E-TECH Electric te snažan rast potražnje za gospodarskim vozilima pridonijeli su pozitivnom u?inku promjene asortimana proizvoda od +2,4 postotna boda.
Doprinos društva AVTOVAZ prihodima Grupe iznosio je 685 milijuna eura u prvom tromjese?ju, što je pad od 2,3 %. Pri konstantnom deviznom te?aju1, prihodi bi bili porasli za 20,9 %.
Usluge mobilnosti zabilježile su prihod u iznosu od 5 milijuna eura u odnosu na 6 milijuna eura u prvom tromjese?ju 2020. godine.
Prihodi od financiranja prodaje (RCI Bank & Services) iznosili su 759 milijuna eura u prvom tromjese?ju, što je 8,2 % manje u odnosu na 2020. godinu, uglavnom zbog pada aktivnosti u koncesijama i u?inka negativnih te?ajnih razlika od -24 milijuna eura. Broj novih ugovora o financiranju pao je za 10,9 %. Prosje?na prihodonosna imovina iznosila je 45,9 milijardi eura na kraju ožujka 2021., što je pad od 6,9 % u odnosu na prvo tromjese?je 2020.
Na kraju ožujka 2021. cjelokupne su zalihe (uklju?uju?i neovisnu koncesionarsku mrežu) iznosile 487.000 jedinica u odnosu na 661.000 na kraju ožujka 2020., što je smanjenje od 26 %.