Mali savjeti za dulji vijek ljetnih guma

0
2642

Dobre gume važan su dio na vozilu jer omogu?avaju dobre performanse, štednju goriva i, dakako, ve?u dozu sigurnosti. Kada su gume dotrajale sve ovo dolazi u pitanje, me?utim ono o ?emu se najviše brinemo je, dakako sigurnost. Ako su gume stare i pohabane, ve?e su šanse za proklizavanje i nesre?e. Ovo je posebno bitno u vlažnim uvjetima na cesti.

Danas postoje gume nazvane ‘ljeto – zima’, a zapravo se radi o kombiniranim gumama koje se jednako uspješno koriste i u zimskim i u ljetnim uvjetima na cesti. Dakako, postoje i gume isklju?ivo za zimske te isklju?ivo za ljetne uvjete na cestama i ve?ina stru?njaka, ali i voza?a najradije koriste i preporu?uju upravo takve gume jer se pokazalo da nude mnogo ve?i nivo sigurnosti te bolje performanse u odre?enim uvjetima na cesti.

Trenutno se nalazimo u periodu godine kada se trebaju staviti ljetne gume na vozila, odnosno one su obavezne od 15. ožujka do 15. studenog. Kvaliteta guma razli?ita je od proizvo?a?a do proizvo?a?a te o svakom voza?u ponaosob ovisi koju vrstu guma ?e koristiti za svoje vozilo. Sre?om pa danas postoje i službena testiranja guma te tako možemo vidjeti koje gume daju najbolje rezultate. Dakako, postoje razli?ite ljetne gume kada se radi o promjeru, profilu i sli?nom. No, bez obzira na ove karakteristike, ljetne gume se testiraju na sljede?e: ponašanje na suhoj cesti, ponašanje na mokroj cesti, potrošnju goriva, potrošnju same gume te buku koja se stvara pri vožnji.

No, htjeli mi to priznati ili ne, i o nama ovisi veliki postotak performansi samih guma jer o tome kako se brinemo o gumama te kako skladištimo ljetne gume za vrijeme zimskih mjeseci ovisi kakve ?e gume biti. Ve? i sami znamo da gume trebaju trajati nekoliko sezona na automobilu klasi?nog broja prije?enih kilometara, stoga je na nama samima velik dio odgovornosti o tome u kakvom ?e stanju biti, koliko dobro ?e nam služiti i u kona?nici koliko dugo ?e nam trajati.

Dobro održavana ljetna guma trebala bi izdržati oko 80,000 prije?enih kilometara. Kako bi to doista tako bilo potrebno je namjestiti tlak u gumama prema napomeni proizvo?a?a. Dobar tlak ne samo da štiti gumu i omogu?uje joj da odra?uje svoje najbolje kako može ve? je i važan faktor u smanjenju potrošnje goriva. Tlak u gumama trebalo bi provjeravati jednom tjedno. Nadalje, svaka guma ima svoj uzorak i kada se taj uzorak promjeni, istroši, znak je da je treba rotirati. Gume se obi?no rotiraju nakon prije?enih 12,000 kilometara – odnosno prednje se premjeste na mjesto stražnjih i obratno. Uz ovo, potrebno je jednom godišnje odvesti vozilo na balansiranje kota?a. Naime, ako kota?i nisu dobro izbalansirani, automobil ?e uvijek ‘vu?i’ na neku stranu što u kona?nici haba gume i troši ih na jednom dijelu, a nikako nije dobro za njihov vijek. Ne zaboravimo ni na provjeru amortizera. Oni tako?er utje?u na životni vijek guma, odnosno ako su istrošeni, utjecat ?e i na ve?u istrošenost samih guma. Na kraju treba spomenuti i skladištenje ljetnih guma. Najbolje ih je tijekom zimskih mjeseci držati u zašti?enom prostoru kako bi vremenski uvjeti što manje izravno utjecali na njih.

Ne zaboravimo – sve ovo važno je za dobro prianjanje ljetnih guma i njihove najbolje performanse, stoga je velik dio odgovornosti i na vama, a ne samo na proizvo?a?ima!

Izvor: Silux.hr

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com