Fiat odlu?io umiroviti najpopularnijji mali model Putno i održati na životu legendarni hatchback Tipo.
Prava je umjetnost proizvesti mali auto, a Talijani su desetlje?ima bili najbolji u tome, no novo doba ih je jednostavno uništilo, u prvi plan izbacilo “koreance” i “francuze” i što im je preostalo nego da se prvo okrenu Amerikancima i Chrysleru, a na kraju su odlu?ili likvidirati legendu. Punta više ne?e biti, no zato dogodine stiže digitalizirani Tipo…
Živio još jednom Tipo, zauvijek zbogom Punto! U samo nekoliko dana Fiat je predstavio kakve su mu namjere u sljede?im godinama. Još pred koji dan obznanili su kako u ropotarnicu prošlosti odlazi legendarni maleni Punto, a ju?er su iscurile, za sada samo špijunske, fotografije posve novog modela legendarnog Fiat Tipa. Punto je bio veliki teret za Tipo, jer u novoj kategorizaciji grubo je narušavao i tržišno mjesto Tipu, posebice onome limuzinskom što se radi u Turskoj. S ovim potezom Tipo ?e biti jedini Fiat koji ?e se proizvoditi i kao hatchback i kao limuzina i kao karavana. To je i razlog, zašto limuzinska i karavanska izvedenica i dalje ostaju u ponudi. Štoviše, Fiat sada priprema temeljitu obnovu svog vanjskog izgleda, nakon rujanske prezentacije sportskog paketa. Dakako da se o?ekuju i iznimno suštinske digitaliziraju?i promjene u unutrašnjosti vozila.
Obnova oba segmenta bit ?e zna?ajna, barem sude?i prema prvim fotografijama koje su u javnost procurile. Prednji dio bit ?e potpuno nov, a najviše pozornosti privu?i ?e nova rešetka hladnjaka. U sredini je potpuno novi logo marke, veliki FIAT natpis i bez ikakvih obruba ili baze. Unutrašnjost automobila tako?er ?e biti temeljito redizajnirana, jer ?e ovaj put prvi put biti na raspolaganju potpuno digitalna instrumentna plo?a, što zna?i da se i Tipo pokrenuo.
Još je prerano sa sigurnoš?u govoriti o motorima, ali spominje se mogu?nost da ?e Tipo nakon obnove, kao i Fiat 500, biti opremljen litrenim trocilindri?nim turbo benzinskim motorom, koji ?e raditi na principu blagog hibrida, ali uz pomo? struje i 12-voltne tehnologije. O?ekuje se dodatno smanjenje emisije štetnih plinova do 30 posto. Na cestama bi se trebao pojaviti po?etkom sljede?e godine.