Range Rover slavi 50. ro?endan a kako to i dolikuje ovoj kultnoj kompaniji u to ime “ispalili” su nove edicije Range Rover Fifty.
Znano je kako je ova kompanija stasala na temeljima brojnih Willysa koji su bili heroji II. svjetskog rata, kojih je u Europi zaostalo nemalo, koji su bili vižljasti, prodorni, okretni, sposobni za manevre i po najtežim terenima i u najgorim uvjetima. Upravo su Willysi bili temelj na koji su se nadogradili vrhunski engleski tehni?ari pretvorivši se ubrzo u jednog od najboljih proizvo?a?a terenaca na svijetu. Prvi luksuzni SUV stigao je na tržište 17. lipnja 1970., a pet desetlje?a kasnije, originalni luksuzni 4×4 pretvorio se u najpoželjnije luksuzno SUV vozilo s paletom modela: Range Rover Evoque, Range Rover Velar i Range Rover Sport.
Njegova jedinstvena kombinacija dizajna, rafiniranosti i inženjerskih inovacija postala je mjerilo za sve luksuzne SUV-ove.
Godine 1992. postao je prvi 4×4 na svijetu koji je opremljen sustavom za kontrolu trakcije i automatskim elektroni?kim zra?nim ovjesom – što osigurava rafinirani osje?aj vožnje na i izvan ceste.U 2012. godini, najnovija generacija Range Rovera postala je prvi SUV na svijetu koji je imao potpuno aluminijsku laganu konstrukciju, ?ine?i ga lakšim, ja?im i u?inkovitijim.
Range Rover je najpoželjniji SUV na svijetu, a pravi su majstori u kombiniranju vrhunskog dizajna i jednako takvih sposobnosti za sve terene sa sofisticiranom profinjenoš?u i luksuzom
Original: Range Rover je bio originalni luksuzni 4×4 i nastao je na tragu Land Rovera koji je pak na temljima ratnog Willysa stvarao kult nenadmašnih terenaca. U po?etku, 1947. zvali su se jednostavno, samo Land Rover. Stvorili su ubrzo pravi brend, a s uvo?enjem Range Rovera 1970. okrenuli su jednu posve novu, trendovsku, visko kvalitetnu i nenadmašnu stranicu. Dizajn originalnog Land Rovera osmislio je 1947. Maurice Wilks. Wilks, glavni dizajner u kompaniji Rover. Dakako, kao predložak mu se nudio Willys! Na svojoj farmi u Newboroughu u Angleseyu, radio je s bratom Spencerom koji je britanske Jeepove koji su postali bolji od originiala. Prototip se zvao Center Steer i izgra?en je na ostavljenim platformama Jeepa i njihovim osovinama. Rani izbor boja bio je diktiran vojnim viškovima zaliha boja kokpita zrakoplova, tako da su rana vozila dolazila samo u raznim nijansama svijetlo zelene boje; svi modeli donedavno imaju ?vrsto podvozje s okvirom za ljestve i okvir.
Od 1970. pri?a je dobila posve novu dimenziju po kojoj je Rang Rover postao brend koji mami uzdahe i koji je bez obzira na ?esta mijenjanja vlasni?kih struktura bio, jest i bit ?e luksuzni SUV vrhunskih terenskih mogu?nosti i oblikovne ljepote koji plijeni. Otkako su Range Rover pred desetak godina preuzeli Indijci udahnuli su mu novi i nikad raskošniji život. Nisu se previše petljali u rad britanskim inženjerima, no zato jesu onim ekonomskim. Rezultati su im fascinanti i bez obzira na sve krize svijeta oni je ne poznaju posljednjih nekoliko godina.
Obitelj Rang Rover SUV-ova nakon 50 godina i prerastanja iz originalnog 4×4 funkcionalnog vozila u najpoželjniji svjetski SUV brend danas je ekipirana s tri rasna modela – Range Rover Evoque, Range Rover Velar i Range Rover Spor.t
Samo za ovu prigodu, za 50. obljetnicu Range Rovera lansirali su Range Rover Fifty modele.
Slavljeni?kih modela bit ?e samo 1970 i uklju?uju tri boje baštine iz Land Roverove povijesti koje su ga najja?e obilježile. – Range Rover danas slavi 50 godina pionirske inovacije, bezbrižne rafiniranosti i neusporedivih mogu?nosti na svim terenima s uvo?enjem novog Range Rover Fifty.
Izvorni luksuzni SUV stigao je na tržište 17. lipnja 1970., a pet desetlje?a nadalje, Range Rover se razvio u obitelj poželjnih i sposobnih luksuznih vozila. Njegova uvjerljiva mješavina dizajna, dorade i inženjerskih inovacija osigurala je svoje mjesto kao mjerilo za sve luksuzne SUV-ove.
Range Rover Fifty odlikuje se nizom vanjskih detalja, a strše 22-in?ni kota?i. Pe?at ‘Pedeset’ koji numerira svako vozilo iz limitirane edicije osobno je kreirao prof. Gerry McGovern OBE, glavni kreativni direktor Land Rovera. On se pojavljuje na vanjskoj strani vozila i u unutrašnjosti jedinstvene plo?e na središnjoj konzoli od ‘1 od 1970’.
Range Rover Fifty bit ?e dostupan u standardnoj izvedbi i dizajnu karoserije s duljim razmakom s kupcima koji mogu birati izme?u ?etiri pažljivo kurirane vanjske boje; karpatsko siva, crvena rosello, aruba i crna Santorini. U izuzetno ograni?enom broju, Land Rover specijalna vozila tako?er nude Range Rover Fifty u jednoj od tri ?vrste vanjske ?vrste boje reproducirane iz izvorne palete boja Range Rover; toskansko plava, bahamsko zlato i davos bijela. Na raspolaganju ?e biti niz mogu?nosti pogonskog sklopa; benzin, dizel, pa ?ak i priklju?ni hibridni P400e verzija.
Sada, u svojoj ?etvrtoj generaciji, s preko milijun prodanih u svom vijeku trajanja, Range Rover je krajnji izraz luksuza. Nepogrešiv, sofisticirani dizajn i vrhunska sposobnost za sve terene osigurali su da je Range Rover jednako neprimjeren i relevantan kao i 1970. godine.