Pregršt uzbu?enja: nova Opel Mokka, elektri?na i energi?na

0
353

Elektri?no, plus bez emisije štetnih plinova, plus energi?no jednako nova Opel Mokka. Njema?ki proizvo?a? automobila sada predstavlja drugu generaciju svog kompaktnog prodajnog hita – posve novu Mokku koja savršeno spaja zabavu i modernost. Nudi vožnju na elektri?ni pogon bez štetnih emisija, krajnje je u?inkovita i kompaktnija nego ikad prije – savršeno prilago?ena urbanim džunglama kao i sigurnoj vožnji autocestama.

„Za novom Mokkom okretat ?e se glave i ona ?e promijeniti percepciju naše robne marke! S Mokkom iznova definiramo Opel i predstavljamo svoj dizajn za novo desetlje?e. Ona pokazuje sve što je danas i što ?e u budu?nosti biti klju?no našoj robnoj marki: Mokka je u svim pogledima zabavna, u?inkovita i inovativna. Uz to, savršeno utjelovljuje vrijednosti Opelove robne marke – uzbudljiva je, pristupa?na i njema?ka – na najnapredniji na?in. To je prvi Opel koji je elektri?an od svog tržišnog predstavljanja i istinski dokaz da se Opel okre?e struji“, rekao je ushi?eno šef Opela Michael Lohscheller, opisuju?i novi model.

Usprkos nešto dužem me?uosovinskom razmaku (+2 mm), nova je Mokka 12,5 cm kra?a od prethodne generacije, no svojim putnicima, njih do pet, nudi sli?no velik prostor za prtljagu u vidu prtljažnika zapremine do 350 litara. Njena ukupna dužina od samo 4,15 metara ?ini je lakom za manevriranje i parkiranje u gradskim i prigradskim podru?jima. Dizajn nove Mokke iznena?uje izvanrednim proporcijama i dojmljivom preciznoš?u svog ukupnog, smionog izgleda koji karakteriziraju kratki prevjesi i širok stav te najsitniji detalji. Novi je model i prvi s budu?im licem robne marke Opel vizirom i novom generacijom posve digitalnog kokpita Opel Pure Panel. Ne radi se o analognim zaslonima, a ni razmetljivim i beskorisnim dekorativnim animacijama: su?elje je jasno i jednostavno, a prikazani podaci fokusirani na ono što je doista potrebno, dakle totalno rastere?enje. Na vodoravno položenu plo?u s instrumentima integrirana su dva široka zaslona, pri ?emu onaj ispred voza?a ima dijagonalu 30,4 cm. No, radi intuitivnog korištenja i stalne usmjerenosti voza?a na cestu, Opelovi dizajneri zadržali su kontrolne gumbe za klju?ne funkcije koji eliminiraju potrebu za potencijalno opasnim kopanjem po dubinama podizbornika.

Nova Mokka nastavlja Opelovu tradiciju otvaranja inovativnih tehnologija iz viših klasa širem rasponu kupaca. Me?u tim su tehnologijama napredni sustavi kao što su napredni tempomat (ACC, Advanced Cruise Control) ?ija funkcija zaustavljanja i kretanja omogu?uje smirenim voza?ima da lako i hladne glave prebrode stres prometnih ?epova: naime, elektri?na Mokka-e može automatski prilagoditi svoj rad kretanju vozila ispred pri ?emu voza? ne mora rukovati ko?nicom ni gasom. Uz to, sustav aktivnog pozicioniranja u prometnoj traci (Active Lane Positioning) automatski drži novu Mokku u sredini trake. I sustav svjetala nudi tehnologije iz viših klasa uz prilagodljiva svjetla IntelliLux LED® Matrix s ?ak 14 elemenata koja ne zasljepljuju, što je jedinstveno u kategoriji. Sve varijante modela Mokke standardno su opremljene LED žaruljama sprijeda i straga, elektri?nom parkirnom ko?nicom i sustavom za prepoznavanje prometnih znakova. Dostupna je i panoramska stražnja kamera koja pokriva 180 stupnjeva.

Nova Mokka utemeljena je na novoj verziji krajnje u?inkovite višepogonske platforme tog proizvo?a?a pod nazivom zajedni?ka modularna platforma ili CMP (Common Modular Platform). Taj lagan i u?inkovit modularni sustav nudi maksimalnu fleksibilnost u razvoju vozila i omogu?uje korištenje ?istog baterijskog elektri?nog pogona kao i motora s unutrašnjim izgaranjem, izbor je na kupcu. Inženjerski tim iz Rüsselsheima posebnu je pozornost posvetio s jedne strane zna?ajnom smanjenju mase, smanjivši masu prethodne generacije za ?ak 120 kg, a s druge strane pove?anju ?vrsto?e karoserije, pa je torzijska otpornost elektri?ne verzije s nisko smještenom integriranom strukturom baterije ve?a za 30 %. Prednosti su o?ite: nova Mokka troši znatno manje energije, a istovremeno je responzivnija, agilnija i zabavnija za vožnju.

Prvi put u Opelovoj povijesti nova ?e Mokka od prvog dana biti dostupna kao posve elektri?na varijanta. Vožnja Mokke-e bit ?e kombinacija rada bez štetnih emisija i zadivljuju?eg iskustva. Elektri?ni motor proizvodi 100 kW (136 KS) i 260 Nm vršnog okretnog momenta dostupnog trenuta?no, odmah nakon kretanja. Brze reakcije, agilnost i dinami?nost me?u glavnim su karakteristikama. Voza?i mogu birati izme?u tri na?ina vožnje – normalnog, eko i sportskog – i ostvariti idealan omjer umjerenosti i zabavnosti, ovisno o svojim preferencijama. Elektroni?ko ograni?enje brzine iznosi 150 km/h radi o?uvanja energije pohranjene u bateriji snage 50 kWh i dosega. U standardnoj je opremi sustav snage 100 kW istosmjerne struje s mogu?noš?u brzinskog punjenja koji omogu?uje punjenje do 80 % kapaciteta baterije za samo 30 minuta. Opel Mokka-e ima ?isti baterijski elektri?ni doseg od maksimalno 322 kilometra prema WLTP-u u normalnom na?inu rada, dok u eko na?inu rada voza? može posti?i i maksimalan mogu?i doseg. Bilo da se radi o uti?nici Wallbox, brzinskom punjenju ili punjenju putem kabela iz ku?ne uti?nice, nova Mokka-e spremna je za sve mogu?nosti punjenja, od jednofaznog do trofaznog snage 11 kW. Tu je i osmogodišnje jamstvo za bateriju.

Kupci se mogu veseliti vrlo energi?noj, zabavnoj i agilnoj novoj generaciji Mokke. Bit ?e u prodaji krajem ljeta 2020., a dostupna u prodajnim salonima od po?etka 2021. Novi model nudit ?e se i s posebno u?inkovitim dizelskim i benzinskim motorima.

?ista struktura: novo lice Opelove robne marke i dizajn kokpita

U drugoj generaciji naziv Mokke opet je jednostavno Mokka, baš kao prilikom prvog predstavljanja 2012. „Smionost i ?isto?a i dalje su naša mantra“, rekao je glavni izvršni direktor Opela Michael Lohscheller. Prvi put za Opel, naziv modela hrabro se prostire središnjim dijelom stražnjeg panela uz upotrebu novog, precizno konstruiranog tehni?kog fonta. Kad je bila predstavljena, prva Mokka iznenadila je svojim kompaktnim dimenzijama i robusnim izgledom. Nova Mokka još je nabijenija i robusnija, i to na vrlo progresivan na?in: posebno u?inkovita, ?ista i smiona, s dramati?no kra?im prevjesima (61 mm manje naprijed, 66 mm manje straga), s dodatnih 10 milimetara u širinu i vizualno izduženom siluetom radi stvaranja savršenih proporcija. Njene kompaktne dimenzije i op?enit izgled ?ine da 18-in?ni kota?i izgledaju impresivnije i snažnije nego ikad prije.

Mokka je i prvi model s Opelovim novim prednjim dijelom koji ?e postati nezamjenjivo prepoznatljiv za tu robnu marku: Opel vizirom. Prostiru?i se cijelim prednjim dijelom vozila ispod linije poklopca motora, Opel vizir elegantni je modul koji vodoravno uokviruje zna?ajke robne marke kao što su najnovija generacija prednjih svjetala IntelliLux LED® Matrix i tipi?an prepoznatljiv oblik krila LED svjetala za dnevnu vožnju, izme?u kojih se ponosno isti?e legendarna Opelova munja. Opel vizir osmislio je tim glavnog ?ovjeka za dizajn, Marka Adamsa, i on ?e se na?i na svim modelima te robne marke predstavljenim u desetlje?u koje po?inje 2020. godinom.

„Smiono i ?isto – tako ?e izgledati Opelov dizajn u budu?nosti. Nova Mokka ima sportske proporcije u kombinaciji s precizno strukturiranim i skladnim površinama. Razvili smo tu filozofiju utemeljenu na karakteristi?nom njema?kom dizajnu spajaju?i progresivan i smion dizajn s ?isto?om i jednostavnoš?u“, objasnio je potpredsjednik dizajna u Opelu Mark Adams.

Ta se filozofija nastavlja i u unutrašnjosti gdje je težište na novitetu pod nazivom Pure Panel koji odražava dizajnerske koncepte Opel vizira. Voza?a i suvoza?a do?ekat ?e dva široka zaslona veli?ine do 25,4 i 30,4 cm, pri ?emu je središnji zaslon namjerno nagnut prema voza?u, a otvori za zrak gurnuti su u pozadinu kako bi se naglasila fokusiranost takvog koncepta. Pure Panel nudi voza?u najnovije tehnologije i najvažnije podatke uz izostanak svih vizualnih potencijalno iritiraju?ih stimulusa. I dizajn središnje konzole impresivno je pro?iš?en: zahvaljuju?i elektri?noj parkirnoj ko?nici i novoj elektri?noj ru?ici mjenja?a, nema elemenata koji bi stršali i tako narušavali ?isto?u dizajna. Sve kontrole i moduli elegantno su integrirani.

Vode?i u segmentu: Opelove tehnologije svjetala i tehnološki napredni pomo?ni sustavi

Nova Mokka dolazi u segment B s vrhunskim inovacijama koje su donedavno bile dostupne samo u luksuznoj klasi. Opel je vode?i u tehnologijama svjetala. Sve varijante Mokke opremljene su najnovijom generacijom LED žaruljica – od svjetala za dnevnu vožnju tipi?nog Opelova dizajna do prednjih svjetala za maglu. Apsolutna zvijezda u tom segmentu prilagodljiva su svjetla IntelliLux LED® Matrix s ukupno 14 elemenata. Kao kod Opel Insignije, Opel Astre i nove Opel Corse, sustav svjetala omogu?uje vožnju sa stalno uklju?enim dugim svjetlima. Kako ne bi zasljepljivali voza?e, pojedina?ni LED elementi mogu se u svega nekoliko milisekundi isklju?iti ili pak usmjeriti dolje i tako iz svjetlosnog snopa „izrezati“ vozila iz susjednog smjera ili ona koja voze ispred. Tako nitko ne biva zaslijepljen, a putnici u Mokki mogu uživati u osvjetljenju kao na stadionu. U stražnjem dijelu je korištenje isklju?ivo LED tehnologije omogu?ilo dizajnerima da naprave vrlo tanka i izdužena svjetla koja poja?avaju osje?aj preciznosti i kvalitete.

Iznimno udobna: Opelova tehnologija sjedala i vrhunske mogu?nosti umrežavanja

Izvrsna rješenja za sjedenje su vrlo tipi?na za Opel. Dostupna su razna ergonomska sjedala podesiva u šest smjerova, a svako se može pojedina?no podešavati. Mogu se naru?iti sportske presvlake Alcantara ili klasi?na posve kožna unutrašnjost, što je neobi?no za jedno vozilo iz segmenta B. No šlag na torti grijano je kožno voza?ko sjedalo s perforiranim površinskim slojem i funkcijom masaže.

Voza? i suvoza? mogu staviti svoje pametne telefone na pladanj za pohranu na središnjoj konzoli. Tu se kompatibilni mobiteli mogu induktivno (beži?no) puniti. Gumeni podmeta? sprje?ava klizanje ure?aja. Nova ponuda informacijsko-multimedijskih sustava omogu?it ?e savršeno umrežavanje voza?a i putnika u Mokki i njihovo zabavljanje. Dostupni su sustavi Multimedia Radio i Multimedia Navi s dodirnim zaslonom u boji dijagonale 17,8 cm i sustav Multimedia Navi Pro s vrha ponude s dodirnim zaslonom u boji dijagonale 25,4 cm. Monitori su integrirani u novi Opelov Pure Panel i savršeno okrenuti prema voza?u.

Multimedijski sustavi kompatibilni s platformama Apple CarPlay i Android Auto nude integriranu govornu kontrolu. Nova Mokka nudi i servis OpelConnect. LIVE Navigation s informacijama o stanju u prometu u stvarnom vremenu, izravna veza s pomo?i u slu?aju kvara i zna?ajka eCall ?ine putovanja još opuštenijima za voza?a i putnike. Ako se tijekom prometne nezgode aktiviraju zra?ni jastuci ili zateza?i sigurnosnih pojaseva, eCall automatski poziva odzivni centar za javnu sigurnost (Public Safety Answering Point, PSAP).

• ?ista energija: smion izgled, povišen položaj sjedenja, elektri?ni pogon s nultom emisijom
• Uzbudljiva snaga struje: 100 kW/136 KS i 260 Nm okretnog momenta za zabavnu vožnju
• Snažna izražajnost: Mokka pokazuje novo napredno lice robne marke – Opel vizir
• Posve digitalno: kokpit Opel Pure Panel rastere?uje iskustvo vožnje
• Sjajno jedinstvena: prvi put u segmentu svjetla IntelliLux LED® Matrix koja ne zasljepljuju
• Istinski napredna: prilagodljivi tempomat s funkcijom zaustavljanja i kretanja te vrhunski pomo?ni sustavi

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com