Projekt gradnje isto?ne obilaznice Novog Marofa vrijedan je 105,5 milijuna kuna (bez PDV-a), a po?etak radova na tom projektu gra?ani Novog Marofa ?ekaju više od 30 godina, istaknuto je u srijedu na potpisivanju ugovora za taj projekt.
Ugovor su potpisali predsjednik Uprave Hrvatskih cesta Josip Škori? i predstavnici tvrtki koji ?e izvoditi radove odnosno zajednice ponuditelja u kojoj su Zagorje gradnja i Colas Hrvatska, a predvi?eno je da radovi završe u roku dvije godine.
Gradona?elnik Novog Marofa Siniša Jenka? podsjetio je da je odluka o po?etku gradnje isto?ne obilaznice donijeta još 1987. godine, a nakon više od 30 godina kre?e se s realizacijom.
“Za Marof?ane to prvenstveno zna?i izmještanje teretnog tranzitnog cestovnog prometa iz samog središta Novog Marofa”, rekao je Jenka?, poru?uju?i kako je to važno za sve stanovnike koji godinama apeliraju da se nešto poduzme.
Naglašava i kako se budu?nost gospodarstva veže na obilaznicu.
Radi se o nemjerljivom doprinosu i s gospodarske strane, jer gradska uprava priprema nekoliko gospodarskih zona koje ?e se vezati na tu obilaznicu, rekao je.
Pripremamo i naše nerazvrstane ceste koje ?e se vezati na tu obilaznicu, a koje ?e nas koštati više od 10 milijuna kuna, istaknuo je Jenka?.
Predsjednik Uprave Hrvatskih cesta Josip Škori? kaže kako je isto?na obilaznica Novog Marofa duljine 4,5 kilometara, a na trasi ima i dva mosta preko Bednje, duljine 120 i 46 metara, 14 propusta te šest raskrižja, od kojih su tri kružna.
Realizacijom ovog projekta ste?i ?e uvjeti za kvalitetniji život stanovnika Novog Marofa s obzirom da je dionica državne ceste D3 koja prolazi kroz grad jedna od najoptere?enijih dionica na toj cesti s izraženom strukturom teškog teretnog prometa, koji zna?ajno optere?uje sigurnost prometa, a narušava i kvalitetu života zaga?enjem zraka, bukom i svim ostalim što takav promet donosi, naglasio je Škori?.
Predsjednik Uprave Hrvatskih cesta ujedno je s predstavnicima varaždinske tvrtke Colas Hrvatska potpisao 7,6 milijuna kuna (bez PDV-a) vrijedan ugovor o gradnji novog mosta na rijeci Bednji u Tuhovcu, na državnoj cesti D24 koja spaja Varaždinske Toplice i Ludbreg.
Rok za izgradnju novog mosta je šest mjeseci, a on ?e zamijeniti postoje?i koji više ne zadovoljava potrebe cestovnog prometa tom dionicom te ?e biti prepušten pješacima.
“Postoje?i most Tuhovec spada u kategoriju graditeljske baštine, a zapravo je neadekvatan za današnje uvjete prometa. Taj most ostaje kao graditeljsko naslje?e na uporabu pješacima, a mi ?emo malo niže napraviti novi most Tuhovec, koji je duljine nešto manje od 55 metara i koji ?e kvalitetno riješiti to usko prometno grlo”, rekao je Škori?.
HINA