Kad je vrijeme za zamjenu ili ?iš?enje filtera krutih ?estica kod dizelaša?

0
584

To ovisi o mnogo varijabili – kako vozite automobil, jeste li u nekoliko navrata nesvjesno prekinuli ?iš?enje filtera usporavanjem ili gašenjem motora, je li motor ispravan…, prenosi RevijaHAK.

Automobili s dizelskim motorima imaju i filtre krutih ?estica ili filtre ?a?i, koji su uglavnom izra?eni od silicijeva karbida. Oni prikupljaju sitne ?estice ?a?i koje su posljedica izgaranja goriva u motorima. Kad se nakupi dovoljna koli?ina filtri su programirani da u njima do?e do izgaranja ?a?i. To se doga?a u vožnji i taj proces automatiziran, pove?anjem temperature ispušnih plinova na ulazu u filtar spaljuju se ?estice u njemu. U DPF-u dolazi do (samo)izgaranja vozite li od 15 do 20 minuta u kontinuitetu iznad 2500 o/min.

Kad do?e do samozapaljenja filtera stvaraju se pepeo, vodena para i CO2. S dugotrajnim radom, me?utim, u filteru se stvaraju naslage pepela, koje utje?u na njegovu funkcionalnost. Kad je vrijeme za zamjenu i ?iš?enje? To ovisi o mnogo varijabili – kako vozite automobil, jeste li u nekoliko navrata nesvjesno prekinuli ?iš?enje filtera usporavanjem ili gašenjem motora (to sami teško možete znati jer je proces automatiziran), je li motor ispravan (na primjer, pove?ana potrošnja ulja negativno utje?e na filter)… No, procjena je da filter treba mijenjati ili ?istiti kad s automobilom prije?ete oko 180.000-200.000 kilometara, a to ?e vam signalizirati i lampica na instrumentnoj plo?i.

?iš?enje je jeftinija opcija (skidanjem filtera ili ubrizgavanjem posebnog sredstva uklanjanjem senzora tlaka ili temperature), a zamjena košta do 500 eura.

Izvor: HAK

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com