Voza?i ne?e smjeti provesti regularni tjedni odmor u kabini vozila nego ?e im poslodavci morati omogu?iti da ga provedu u odgovaraju?im objektima, prenosi RevijaHAK.
Europska unija odlu?ila je regulirati mnoga pravila vezna uz voza?e kamiona i komercijalne prijevoznike. Nova pravila potvrdio je Europski parlament, a zemlje ?lanice imat ?e 18 mjeseci da ve?inu mjera ugrade u svoje Pravilnike. O ?emu se radi?
Voza?i ne?e smjeti provesti regularni tjedni odmor (45 sati i više) u kabini vozila nego ?e im poslodavci morati omogu?iti da ga provedu u odgovaraju?im objektima. Voza?ima ?e se morati omogu?iti povratak ku?i nakon tri do ?etiri tjedna vožnje.
Pametni tahografi morat ?e bilježiti i prelaske granica. Tahografima ?e morati biti opremljena i laka komercijalna vozila (iznad 2.5 tona).
Što se ti?e kabotaže – obavljanja poslova transporta u drugim državama – prijevoznicima ?e to i dalje biti omogu?eno, ali ?e u državama u kojima su registrirani morati imati zna?ajne poslovne aktivnosti. Tako se regulira pravednija konkurencija, odnosno spre?ava se širenje kompanija koje su samo registrirane u nekoj državi, a posao obavljaju u drugim državama.
Izvor: RevijaHAK