GLC je ekvivalent C-klase u SUV obliku. Mercedes je ovim modelom zamijenio GLK, a G u imenu modela vu?e korijene još od G-klase, tj. Geländewagena.
Testirani GLC je 250d iz 2016., što znači da je pod haubom 2.1 četverocilindarski turbodizel s 204 KS. Ovaj je model opremljen 4Matic pogonom na sve kotače, a budući da je temeljen na istoj platformi kao i C-klasa, pogon, ovjes i ponašanje motora omogućuju dobru kontrolu vozila, sličnu automobilima nižeg težišta.
Nekoliko različitih postavki za ponašanje odaziva na gas, ovjesa i agresivnosti mjenjača nude nekoliko doživljaja vožnje. U Sport+ načinu automobil hitro reagira i na ručne naredbe promjene stupnjeva prijenosa, no ipak dolazi na svoj teren u Comfort načinu, kada je šaltanje neprimjetno, ovjes mekan, a 204 KS služe međuubrzanjima na autoputu. Uz to, koristi i mild hybrid tehnologiju; integrirana jedinica koja služi kao anlaser i alternator (48 V struja) na kratko pri dodavanju gasa ili pri uvjetima krstarenja može i isporučiti snagu kao elektromotor.
Za ovakav automobil zapravo je bitna i oprema koja doprinosi udobnosti. Materijali u kabini su jednake kvalitete na svim oplatama vrata (često proizvođači finije materijale koriste samo za vozačeva vrata), vrata gepeka imaju funkciju automatskog otvaranja i zatvaranja, a krov je pomični panoramski. Ugodnoj vožnji doprinose i deblja stakla (accoustic glass paket za bolju zvučnu izolaciju), samostalno kočenje u hitnim slučajevima, autonomno parkiranje, ergonomski paket za siceve, crni tapecirung krova, touchpad za korištenje infotainment sustava i brojni drugi paketi dodatne opreme, a vizualni dojam stvara i ugodna kombinacija dubokog tamnoplavog laka i tople terakota boje kože siceva, uz piano finish crnu boju središnje konzole.
Kao cjelina, ovaj automobil nudi ugodno putničko iskustvo, dovoljno prostora za obitelj i dizajn koji se djelomi?no oslanja na bo?nu siluetu R-klase, ali u sve popularnijem SUV formatu. Ovaj GLC trenutno je na prodaju pri Boom cars (njuškalo, web).
Foto: TK