Prvi Opelov ElektroMOD: Manta se vra?a

0
411

Zove se Manta – Opel Manta. Automobil bezvremen kao i najpoznatiji tajni agent Njezina Veli?anstva. Stavljena je na tržište prije više od 50 godina s 4-cilindarskim benzinskim motorom, a danas je Manta ponovno u top formi kao prvi elektri?ni MOD u povijesti ovog njema?kog branda. Nova Opel Manta GSe ElektroMOD najbolje je od obaju svjetova: klasi?nog izgleda ikone stila, ali s najnovijom tehnologijom za održivu vožnju, daleko je od klasi?nog auto relija. Jer nova Manta spremna je za budu?nost: elektri?na je, bez emisija i puna emocija.

„Manta GSe impresivno pokazuje entuzijazam s kojim proizvodimo Opel automobile. Kombinacija je naše Opel tradicije i današnje posve?enosti mobilnosti bez emisija za poželjnu, održivu budu?nost. Mnogi Opelovi modeli ve? su elektri?ni, a sada je to postala i legendarna Manta”, kaže glavni izvršni direktor Opela Michael Lohscheller.

Opel Manta GSe ElektroMOD odražava fascinaciju rastu?e zajednice obožavatelja koja klasi?ne automobile poput Mante transformira u takozvane RestoModove s modernom tehnologijom i novim dizajnom. Potpuno elektri?na Manta jednako je sportski model kao i autenti?ni Opel GSe i s ponosom pokazuje ambicije svojim nazivom – ElektroMOD. MOD ozna?ava promjenu, tehni?ke i stilske MODifikacije kao i MODeran održiv stil života.

Zato je 4-cilindarski motor ispod legendarnog Opelova crnog poklopca ustupio mjestu elektromotoru snage 108 kW / 147 KS. Slovo „e” u dijelu naziva GSe ozna?ava elektrifikaciju. Zbog toga je nova GSe najmo?nija Manta A ikad proizvedena u Opelu. Manta GT/E bila je 1974. i 1975. sa 77 kW / 105 KS najsnažniji model u ponudi. Elektri?na Manta 2021. razvija maksimalni okretni moment od 255 Nm iz mirovanja. Sada voza? može birati izme?u ru?nog mijenjanja na originalnoj mjenja?koj kutiji s ?etiri stupnja prijenosa ili jednostavnog uklju?ivanja ?etvrtog stupnja prijenosa i automatske vožnje; snaga se uvijek prenosi na stražnje kota?e. Manta tako ostaje klasi?ni sportski automobil, ali s inovativnim i moderniziranim pogonskim sklopom.

Litij-ionski akumulator kapaciteta 31 kWh omogu?uje prosje?an doseg od oko 200 kilometara . Kao i Opel Corsa-e i Opel Mokka-e, Manta GSe može obnoviti energiju ko?enjem i pohraniti je u akumulatoru. Uobi?ajeno punjenje odvija se putem ugra?enog punja?a od 9,0 kW za jednofazno i trofazno punjenje izmjeni?nom strujom. To zna?i da je za potpuno punjenje akumulatora u Manti potrebno tek nešto manje od ?etiri sata.

Manta GSe ima novo Opelovo lice. Dok je Manta A bila inspiracija za Opel Vizor na Mokki i Crosslandu, ElektroMOD sada ima Opel Pixel-Vizor po ?itavoj širini vozila. Manta GSe može komunicirati sa svojom okolinom po ?itavoj površini ovog LED zaslona. Natpis „Moje njema?ko srce je ELEKTRificirano” nalazi se na novoj prednjoj strani. „Moja misija je nula emisija”, objašnjava GSe, a zatim prikazuje siluetu mante koja klizi preko Pixel-Vizor zaslona. LED tehnologija upotrebljava se i u ugra?enim dnevnim svjetlima, glavnim prednjim svjetlima i nevjerojatnim trodimenzionalnim stražnjim svjetlima.

Neonski žuta boja podudara se s nedavno izmijenjenim Opelovim korporativnim identitetom i uokviruje prepoznatljivi crni poklopac motora u živahnom kontrastu. U lukove kota?a sada su smješteni posebno dizajnirani 17-in?ni Ronalovi kota?i od lake legure s gumama 195/40 R17 sprijeda i 205/40 R17 straga. Na prtljažniku se ponosno isti?e natpis „Manta” ispisan novim, modernim Opelovim slovima. Uklonjeni su kromirani rubovi branika s originalnog modela, kao što je to tada bio slu?aj s mnogim personaliziranim i trka?im automobilima tvrtke Irmscher and Co.

U unutrašnjosti se nalazi najnovija Opelova digitalna tehnologija. Klasi?ni zaobljeni instrumenti otišli su u povijest; umjesto njih voza? sada gleda u široku plo?u Opel Pure Panel, kao i u novoj Mokki. Dva ugra?ena široka zaslona od 12 i 10 in?a prilago?ena su voza?u i prikazuju važne informacije o automobilu kao što su status punjenja i doseg. Glazba dolazi iz Bluetooth kutije legendarnog branda poja?ala Marshall, dakle jedan moderan klasik u drugom modernom klasiku.

Sportska sjedala sa središnjom žutom dekorativnom crtom prvo su bila izra?ena za Opel ADAM S. Sada pružaju daleko ve?u udobnost i bo?nu potporu od sjedala originalne Mante. Voza? sjedi za preina?enim obru?em upravlja?a Petri s tri pre?ke. Zadržan je stil sedamdesetih, a žuta oznaka u položaju kazaljki u 12 sati daje još više sportskog duha. Pored toga, površine u kokpitu i plo?e vrata sad su mat sive, što se savršeno podudara s drugim žutim i crnim elementima ovog neoklasika. Strop putni?ke kabine obložen je finom Alcantarom i dopunjuje moderan ambijent nove Opel Mante GSe ElektroMOD.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com