“Trust me I’ve been there” – naziv je nove velike promotivno-turisti?ke kampanje koju je na 12 stranih tržišta pokrenula Hrvatska turisti?ka zajednica (HTZ) s ciljem pozivanja turista da provedu odmor u Hrvatskoj i njezinog daljnjeg pozicioniranja kao atraktivne, sigurne i dobro pripremljene destinacije.
Kampanja “Trust me I’ve been there” (Vjeruj mi, bio/bila sam tamo) provodit ?e se do kraja srpnja u Njema?koj, Sloveniji, Austriji, Italiji, Poljskoj, Ujedinjenom Kraljevstvu, ?eškoj, Ma?arskoj, Francuskoj, Nizozemskoj, Slova?koj i Rusiji. Kampanja ?e se provoditi kroz aktivnosti na društvenim mrežama (Facebook, Instagram i YouTube), putem najgledanijih TV kanala, naj?itanijih portala i tiskovina na svakom pojedinom tržištu te vanjskim oglašavanjem na billboardima, digitalnim panelima i javnom prijevozu, navodi se u priop?enju HTZ-a.
“Ova se kampanja razlikuje od svih dosadašnjih jer je personalizirana i prilago?ena preferencijama svakog pojedinog tržišta i s tim smo ciljem i kreirali posebne poruke za svako tržište. Glavni akteri kampanje su zadovoljni gosti koji svoje sugra?ane pozivaju na dolazak u Hrvatsku i iz prve ruke dijele informacije o Hrvatskoj kao idealnoj i sigurnoj destinaciji za ljetni odmor”, poru?io je direktor HTZ-a Kristjan Stani?i?.
Osim ljepota zemlje, turisti?ke ponude i iskustava turista ‘iz prve ruke’, kroz kampanju ?e se nastaviti i komunicirati sigurnosna oznaka “Safe stay in Croatia”, koja u aktualnoj situaciji pruža dodatni osje?aj sigurnosti destinacije.
Za promociju ju je snimljeno i 12 promotivnih video spotova za svako pojedino tržište u trajanju od 15 i 30 sekundi, koji ?e se koristiti za oglašavanje na online kanalima.
Turisti?ki proizvodi i destinacije u kampanji posebno su prilago?eni svakom pojedinom tržištu, odnosno radi se o omiljenim destinacijama i atraktivnim turisti?kim proizvodima kao što su sunce i more, eno-gastronomija, nautika, priroda, aktivni turizam, kampiranje te kulturna ponuda.
Za tržište Njem?ake tako su primjerice kreirane poruke povezane uz sunce i more, eno-gastronomiju te Istru i Kvarner kao omiljene destinacije Nijemaca, za tržište Poljske pripremljeni su vizuali koji se odnose na Dalmaciju, odnosno Makarsku rivijeru, Francuze se poziva kulturnom ponudom, a Britance Dubrovnikom, Splitom, Hvarom itd.
U povodu kampanje ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac poru?uje da je Hrvatska u potpunosti spremna za po?etak turisti?kih kretanja.
“Putem ove kampanje turistima ?emo prezentirati njihove omiljene destinacije i turisti?ke proizvode, a specijalizirana je za svako pojedino tržište. To je nastavak aktivnosti kojima Hrvatsku pozicioniramo kao atraktivnu, sigurnu i kvalitetno pripremljenu turisti?ku destinaciju. Intenzivno radimo kako bismo osigurali optimalne sigurnosne i zdravstvene uvjete za turiste, sugra?ane i sve dionike u lancu putovanja”, naglasila je ministrica turizma, koja je i predsjednica HTZ-a.
Poru?uje i kako se intenzivirao proces cijepljenja turisti?kih djelatnika, granice za strane turiste su otvorene, a projekt “Safe stay in Croatia” svakim danom ima sve više korisnika te sigurnosne oznake i protokola.
“Definirali smo više od 300 punktova za testiranje turista u turisti?kim središtima, sufinanciramo cijenu antigenskih testova za turiste, a imat ?emo i posebne epidemiološke podatke za otoke. Sezonu do?ekujemo spremni, a dodatni optimizam pruža poboljšanje epidemiološke situacije za koju znamo da je klju?na za interes gostiju”, zaklju?ila je Brnjac.
HINA