Extreme E – tko ?e “osvojiti” Ruži?asto jezero blizu Dakara?

0
332

Svi koji su imali priliku gledati prvu utrku prvenstva Extreme E jedva ?ekaju vikend pred nama, kad ?e se održati drugi X Prix! Voza?i ?e morati pokazati svoje vještine na novoj lokaciji i u posve novim klimatskim uvjetima, no trebat ?e se i oslanjati na najmoderniju opremu koju imaju.

Saint Helena, bivši poštanski brod Ujedinjenog Kraljevstva, a sada glavno vozilo prvenstva Extreme E, uspješno se usidrio u Senegalu. Teret koji prevozi vrijedan je na stotine milijuna eura – uz dvije stotine ?lanova posade na brodu se nalazi devedeset golemih kontejnera s najmodernijim trka?im vozilima Extreme E i tonama pomo?ne opreme, uklju?uju?i najsuvremenije Continentalove gume. Sve je spremno za Ocean X Prix.

Druga utrka jednog od najatraktivnijih sportskih natjecanja na svijetu, koje je u kratkom vremenu požnjelo mnogobrojne pohvale ljubitelja ekstremnih sportova (prvu utrku gledalo je oko 20 milijuna ljudi diljem svijeta), održat ?e se blizu slavnog “ruži?astog jezera” Lac Rose, udaljenog oko 30 kilometara od Dakara, glavnog grada Senegala.
Pješ?ane plo?e, slana korita, kamenje i nabori glavne su zna?ajke terena na tom podru?ju i bit ?e pravi izazov za voza?e dok ?e prolaziti uskim terenom i pješ?anim stazama oko jezera nadomak Atlantskom oceanu. Tijekom dvodnevnih aktivnosti najbrži i najsnalažljiviji voza?i zaradit ?e dodatne bodove i dospjeti korak bliže velikom finalu.

NICO ROSBERG I NOVI RAZLOZI ZA SLAVLJE
Natjecanje se povezuje s mnogim velikim imenima iz svijeta utrka. Jedan od njih, bivši šampion F1, vlasnik tima Roseberg x Racing i održivi poduzetnik Nico Rosberg, postao je novi ambasador brenda osniva?kog partnera natjecanja Extreme E i vode?eg proizvo?a?a premium guma te globalne tehnološke kompanije – Continentala.
Može se re?i da je ta suradnja bila posve prirodna jer, uz to što su nadmo?ni u svojem poslu, i legendarni voza? i njema?ki brend vrlo su aktivni u zalaganju za okoliš, što pokazuju svojim angažmanom u natjecanju Extreme E.
Rosberg objašnjava: “Vrlo sam ponosan na suradnju s partnerima koji održivost, tehnologiju i sigurnost stavljaju u središte onoga što ?ine. Baš kao i ja, Continental je uistinu posve?en omogu?ivanju održive mobilnosti. Razvoj i inovacije u sektoru proizvodnje guma klju?ni su za to. Vidim te zajedni?ke vrijednosti kao temelj naše suradnje i vrlo joj se radujem.”

Nova suradnja samo je jedan od niza razloga za slavlje jer je Rosbergov tim pokazao nadmo? u prvom krugu natjecanja i zauzeo prvo mjesto u poretku.
Kao što se moglo o?ekivati, vje?ni rivali Rosberg i Lewis Hamilton, vlasnik tima X44, prenijeli su svoje epsko natjecanje na prvenstvo, iako nisu za upravlja?em. Unato? izvrsnoj startnoj poziciji tima X44 tijekom prve utrke u Arabiji finalne utrke i “Luda trka” dovele su do toga da je Rosberg x Racing preuzeo vodstvo i pobijedio. Tre?e mjesto sa samo dva boda ispod drugoplasiranih X44 pripalo je timu Andretti United. Mala razlika u bodovima natjecanje ?ini samo još zanimljivijim, stoga voza?i i njihovi timovi, kao i milijuni ljudi uz male ekrane, željno o?ekuju ponovno sjedanje za volane i prelaženje novih kilometara u Senegalu.

EKSTREMNI UVJETI PREVLADANI EKSTREMNO DOBROM OPREMOM
Nakon prve vožnje u teškim uvjetima kao što su oni u Saudijskoj Arabiji zabilježena je samo jedna probušena guma, što je uspjeh kojem su se rijetki nadali. Izvrstan rezultat postignut je zahvaljuju?i Continentalovim jedinstvenim gumama, posebno razvijenim za takav tip natjecanja.
Trka?i automobil ODYSSEY 21 trka?i je SUV na elektri?ni pogon s 550 konjskih snaga i 1,75 metri?kih tona, a profesionalni voza?i neprestano iskušavaju granice njegovih performansi. To zna?i nezapam?eno optere?enje na gume tijekom automobilskih utrka.
“U razvoju su uz kratka vremenska ograni?enja postojala tri velika izazova. Težina je velika u odnosu prema drugim trka?im automobilima. Za usporedbu, vozilo formule E teži otprilike upola manje. Istodobno, moment sile iznimno je snažan, što je i op?enito slu?aj u elektri?nom pogonu. Kombinacija tih dvaju ?imbenika rezultira golemim optere?enjem guma. Usto, tijekom razvoja u obzir smo morali uzeti da ?e CrossContact Extreme E raditi na razli?itim površinama lokacija utrka – od posebnih zahtjeva pustinje do prašume u Amazoniji, i uspjeli smo”, rekla je Catarina Silva, voditeljica tima za upravljanje proizvodima odjela za ljetne gume, gume za automobile na pogon 4×4 i gume za kombije tvrtke Continental.

NASLJE?E KOJE EXTREME E ŽELI OSTAVITI IZA SEBE
Osim prirode koja oduzima dah, neki od glavnih razloga zbog kojih je Extreme E odabrao Senegal kao lokaciju za drugu utrku društveni su i ekološki problemi, rastu?e razine mora, propadanje morskog ekosustava koje dodatno pogoršava pretjerani ribolov, neodgovaraju?e upravljanje otpadom i klimatske promjene.
Kako bi se riješio barem dio tih problema, nakon ove utrke u suradnji s lokalnom nevladinom udrugom Oceaniumom u Senegalu ostat ?e milijun novih stabala mangrova. Projekt ?e se usredoto?iti na pet podru?ja od ukupno 60 hektara, što je jednako kao 112 nogometnih igrališta, radi pošumljavanja, ali i educiranja lokalne populacije.
Mangrove su jedan od najbogatijih ekosustava na svijetu te imaju važnu ulogu u životu obalnih zajednica. Osim što izvrsno upijaju ugljik, smanjuju poplave i eroziju uzrokovanu olujama, djeluju kao jaslice za ribe i filtriraju sol i zaga?iva?e iz vode.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com