1960-ih svijet je bio vesel, optimističan, u zaletu osvajanja Mjeseca i ritmu novih glazbenih stilova. Ali istovremeno, bio je sumoran i pesimističan, u jeku Kubanske krize i Hladnog rata. Tih je godina u proizvodnji bio i Mercedes-Benz W110 (1961. – 1968.).
I taj Mercedes je podvojen. S jedne strane, pogotovo u crnoj boji, može biti prepoznatljivo vozilo bondovskog negativca. S druge, zbog pouzdanosti, bio je popularan kao obični svakodnevno viđeni taksi. Za je svoje vrijeme bio napredan po korištenju putničkog dizel motora i vrhunske kvalitete izrade, ali istovremeno je bio dizajnerski konzervativan i podsjećao na pontonske modele prethodnog desetljeća. Čak je i dizajnerski element repova po kojem je i dobio nadimak Heckflosse, repaš, bio na zalasku popularnosti.
No, najjače strane Heckflossea su kvalitetna izrada i sigurnosni dizajn.
Ovaj model je Mercedesu dodao pozitivne prijdeve reputaciji ne samo radi udobnosti, nego i zbog projektiranih zona deformacije u slučaju sudara, a bio je i relativno povoljan zbog tadašnje Daimlerove politike modularnog dizajna i dijeljenja što više elemenata između vozila koja su proizvodili. Tako je npr. stražnji dio karoserije isti kod W110 i jačeg W112.
U W110 korišteni su benzinski redni četverocilindarski i šestcilindarski motori (dokazani i u Unimog kamionu) te redni četverocilindarski dizel, koji je ugrađen u gotovo 62% proizvedenih W110.
Od kolovoza 1963. W110 za prednje kočnice koristi diskove i dvostruki hidraulički sustav, što je postao standard u autoindustriji. Ako jedan hidraulički krug otkaže, drugi još osigurava rad kočnice. A diskovi, koji su se dokazali na utrkama desetak godina prije, imaju nekoliko prednosti nad bubnjevima.
Bubanj ko?nice funkcioniraju tako da pakne pritišću unutarnji prsten bubnja. Kako su automobili prešli na zatvoreni tip karoserije, bilo ih je teže hladiti, što se riješilo disk kočnicama. No, i danas većina automobila A i B-segmenta, pa i neki C-segmenta, koriste jeftinije bubanj kočnice za manje opterećene, stražnje kotače.
A i za Repaša je kombinacija diskova i bubnjeva dovoljna, jer ipak je prije svega udobni, cestovni auto.