Veliko preslagivanja na svjetskoj automobilisti?koj sceni. Zbog optimiranja troškova zajedni?ka kompanija Renault-Nissan-Mitsubishi ne samo da specijalizira proizvodnju za svaki brend, ona osloba?a i tržišta jedni drugima…
Marka Mitsubishi u novije se vrijeme smatra jednom od najprepoznatljivijih u Hrvatskoj i Europi uop?e. Posljednje, ali ne najmanje bitno, njihovi automobili dostižu vrh klase samo u nišnoj klasi poluteretnih vozila, gdje zauzimaju drugo mjesto nakon prodaje (s L200), a relativno dobru prodaju bilježi i Plug-in hibridni Outlander. Istovremeno, posljednjih godina posve?uju više vremena nego osvježavanju postoje?e flote predstavljanju novih modela. Kako se ispostavilo, niti jedan novi automobil u budu?nosti ne?e sti?i u Europu iz Mitsubishija.
Prema britanskom Autocaru, o?ekuje se da Mitsubishi prestane predstavljati nove modele u Europi, a najvjerojatnije i u Sjevernoj Americi. Nadalje, o?ekuje se ?ak potpuno povla?enje s oba tržišta, gdje marka ima samo jedan, odnosno 0,9% tržišnog udjela, respektivno. Na doma?em tržištu ili na tržištima jugoisto?ne Azije o?ekuje se da ?e taj udio biti mnogo ve?i, to?nije 6,4 posto, zbog ?ega se o?ekuje da ?e ova zemlja u budu?nosti dobiti najviše pažnje.
Optimizacija businessa
O?ekuje se da ?e Mitsubishi do 2022. osigurati „održivi rast prihoda“, što ?e se, osim povla?enja s pojedinih tržišta, posti?i i zatvaranjem nekih zastupnika i drugim mjerama, poput promocije dijeljenja vozila. Britanski predstavnik japanske marke nije potvrdio takve planove, ali su za spomenutu internetsku stranicu izjavili da tvrtka barem za sada ne?e prestati prodavati nova vozila.
Mitsubishi je dio Nissan-Renault grupe i nije jedina marka skupine koja se u budu?nosti o?ekuje povla?enje s pojedina?nih tržišta kako bi se optimizirali nov?ani tokove. Pojavile su se i informacije da se Nissan tako?er povla?i iz Europe, a istovremeno se Renault povla?i s kineskog tržišta osobnih automobila.