Na ovogodišnjoj 89. utrci 24 sata Le Mansa, najprestižnijoj utrci izdržljivosti na svijetu, Goodyear je trka?im gumama Goodyear Eagle F1 SuperSport opremio ?itavu klasu LMP2. Posve nova serija trka?ih guma natjecateljskim je ekipama osigurala pouzdanost, otpornost i izdržljivost tijekom ?itava 24 sata spektakularne utrke.
Na Goodyearovim glatkim i srednjim gumama te gumama za mokru podlogu natjecala su se sva vozila u klasi LMP2, dakle ?ak 25 automobila, a nakon 24 sata utrkivanja i uzbudljivih preokreta nezaboravnu pobjedu osvojila je belgijska ekipa WRT (Ferdinand Habsburg, Robin Frijns i Charles Milesi). Frijns je ?itav završni krug vozio tijesno s Tomom Blomqvistom, voza?em JOTE, a na kraju je ciljnu liniju prešao svega 0,727 sekundi prije njega. Blomqvist je trka?i auto JOTA dijelio sa Stoffelom Vandoornom i Seanom Gelaelom. Bron?ano odli?je ve? je drugu uzastopnu godinu osvojila ekipa Panis Racing.
Goodyear je ve? na prošlogodišnjoj utrci u Le Mansu u otvorenoj konkurenciji gumama opremio pet automobila, a od ove godine izabran je za ekskluzivnog dobavlja?a u kategoriji LMP2. Na ovogodišnjoj trka?oj poslastici Goodyear je prvi put u povijesti nabavio gume za cjelokupnu klasu LMP2, najopsežniju kategoriju te utrke.
Više od 650 kilometara na jednom setu guma
Goodyear je za utrku u Le Mansu odabrao jednu specifikaciju slick, i to jednaku smjesu C spec kakvu su dosad ekipe LMP2 upotrebljavale na svim ovogodišnjim utrkama izdržljivosti Svjetskoga prvenstva FIA-e (WEC) i Europske serije Le Mans (ELMS). Ta smjesa medium-plus odabrana je kao podrška ciljevima organizatora da se osigura dovoljna razlika u tempu izme?u pojedinih kategorija.
Izdržljivost guma na tako intenzivnoj utrci kao što je Le Mans ima osobito važnu ulogu. Glatke trka?e gume Eagle F1 SuperSport definitivno su dokazale svoju izdržljivost budu?i da je pojedina ekipa no?u, kad su temperature bile niže, na jednom jedinom kompletu guma prešla ?ak više od 650 km. To je dvostruko više od dužine utrke Formule 1! Izuzetna otpornost te gume mnogim je ekipama omogu?ila odluku da ?ak ?etiri stanke ili više tijekom no?i pro?u bez zamjene guma.