Nestašica ?ipova mogla bi se otegnuti do 2023. – šef Daimlera

0
353

Nestašica ?ipova koja je izazvala velike poreme?aje u svjetskoj proizvodnji automobila mogla bi se protegnuti na 2022., pa i na 2023. godinu, upozorio je šef njema?kog proizvo?a?a luksuznih automobila Daimler u razgovoru za britanske medije.

Covid 19 testirao je spremnost autoindustrije na nepovoljne uvjete poslovanja i pokazalo se da kompanije moraju temeljito analizirati svoje opskrbne lance, rekao je predsjednik upravnog odbora Daimlera Ola Kaellenius.

Izvu?i ?emo pouku iz te provjere i još dublje analizirati osnovne elemente opskrbnog lanca kako bi naš sustav bio otporniji, ojasnio je Kaellenius.

Opskrba poluvodi?kim ?ipovima ne uspijeva podmiriti potražnju u ?itavom nizu industrijskih sektora, uklju?uju?i autoindustriju koja se brzo oporavila od koronakrize, podsje?a BBC.

Pogoni su u Maleziji zatvoreni zbog nestašice koja ?e “zna?ajno utjecati na proizvodnju i prodaju u tre?em tromjese?ju”, rekao je za BBC na Me?unarodnom sajmu mobilnosti u Muenchenu Kaellenius, ujedno i ?elnik i Mercedes-Benza.

“Proizvo?a?i ?ipova kažu da ?e se, gledano iz strukturne perspektive, ova situacija protegnuti i na 2022., a potom ?e se situacija postupno poboljšavati”, dodao je.

To zna?i da bi se nestašica mogla otegnuti i do 2023. godine, ali “nadamo se da ne?e biti tako ozbiljna kao u proteklih nekoliko mjeseci”, napomenuo je ?elnik njema?ke tvrtke.

?lan uprave njema?kog dobavlja?a dijelova i sustava za autoindustriju Boscha Harald Kroeger isti?e pak da je glavni razlog problema u opskrbi tržištu automobila “dramati?an” rast potražnje, što je, po njegovim rije?ima, dobra vijest za automobilsku industriju.

“Prije samo godinu dana bili smo u mra?nom dobu korone, prodaja je padala i nitko nije o?ekivao tako brz oporavak tržišta automobila. Sada definitivno nastojimo hitro podmiriti tu potražnju”, isti?e Kroeger.

HINA

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com