Renault Nissan Adriatic imenovao je Davida Kušani?a na funkciju direktora prodaje i marketinga za marku Nissan na kojoj ?e biti odgovoran za razvoj i vo?enje svih prodajnih i marketinških aktivnosti brenda Nissan u regiji Adriatic.
David je karijerni put zapo?eo prije 14 godina u društvu Renault Nissan Hrvatska, nastavio u Renault Nissan Slovenija kao brend menadžer i ubrzo postao voditeljem komunikacija Renault za cijelu Adriatic regiju. Njegovi izvanredni rezultati ubrzo su ga doveli do mjesta Brand Engagement Managera u sjedištu Grupe Renault u Parizu gdje je proveo tri godine razvijaju?i i implementiraju?i strategije razli?itih marki unutar grupe Renault na globalnoj razini. Godine 2019. David se pridružio Renault F1 timu kao Voditelj strateškog planiranja, a po?etkom 2021. preuzima ulogu voditelja odjela za planiranje i pra?enje prodaje za Europu i regiju Magreb.
S više od 14 godina rada u automobilskoj industriji na razli?itim lokalnim, regionalnim i globalnim funkcijama, David donosi bogato iskustvo iz podru?ja marketinga i prodaje, kao i snažan fokus na transformaciju poslovanja.
” Moji ?e se napori usmjeriti na ja?anje marke u regiji i promociju vode?e uloge Nissana u segmentu crossovera i elektri?nih vozila u kojima smo bili pioniri. Uz modele kao što su Ariya, novi Qashqai i novi X-trail te tehnologije kao e-POWER i ProPILOT, ve? smo nagovijestili našim kupcima što u budu?nosti mogu o?ekivati od Nissana, a godine koje su pred nama bit ?e još inovativnije i još više elektrificirane.”, rekao je David Kušani?.