A kakav Peugeot može biti nego lijep, kompakt koji je tek stigao je i kvalitetan, upravljiv, futuristi?ki i nema ga jeftinijeg od 161.000 kuna

0
478

Vozili smo: Peugeot 308 1.5 HDi. PEUGEOT 308 napokon je stigao i na hrvatsko tržište. Iznimno je upravljiv, s nevjerojatno direktnim upravljanjem, ljepuškast, kavlitetno izra?en, futuristi?kog kokpita, poslovi?no lijep i po prvi put s posve novim lavovskim zaštitnim znakom. Novi PEUGEOT 308 dostupan je s 3 benzinske 1.2 litrene varijante od 110 do 130 konja, s dvije dizelske 1.5 HDi od 130 KS te s dva plug in hibrida od 180, odnosno 150 konja. Zanimljivo je kako je lansirna boja, metalik zelena Olivine dostupna bez doplate. Rijetkost je tako što, jer ve?ina proizvo?a?a nudi samo bijelu ili eventualno crnu boju kao osnovne, za koje ne treba nadoplatit.

Najjeftiniji je onaj Active Business PureTech 110 S&S, s tri benzinska cilindra, koji ?e se mo?i nabaviti po cijeni od 160.975 kuna, a najskuplji plug in GT PHEV 225 e-EAT8 koji stoji 321.991 kunu. Prema dostupnim informacijama za sada problema s narudžbama nema, a maksimalno je ?ekanje do tri mjeseca.

Imali smo prigodu oprobati dizelsku verziju 1.5 litarskog, dobro znanog turbo dizelaša s nevjerojatno niskom emisijom od 114 grama CO2 koji s ru?nim šeststupanjskim mjenja?em i u osnovnoj izvedbi stoji 184.885 kuna, a Allure BlueHDi 130 S&S EAT8 koji smo vozili da se nabaviti od 223.673 kune.

Peugeot 308 sam po sebi je revolucionarni model, ali tek od druge generacije, predstavljene 2014. godine! Njime je Peugeot završio ‘brojanje’ (306, 307 i 308; 205, 206 i tako dalje) novih modela, a uz mnoga zanimljiva i napredna rješenja, poput iCockpita, donio je i najavu i ostvarenje boljih vremena marke. Me?utim, ve? se neko vrijeme pitamo ho?e li mu Peugeot nakon sedam godina podariti nasljednika. Odgovor je stigao danas, a on je da! Imali smo ga prigodu oprobati. I što re?i? Ovaj kompakt opasno se potrudio i približio premium segmentu.

Povratak dobrom starom dizajnu

No ako je prethodna generacija 308 donijela pravu malu revoluciju, ovog puta dizajneri su zauzeli malo konzervativniji pristup stvaranju. Bo?na linija automobila ostala je prili?no sli?na trenutnoj, uklju?uju?i C-stup, dok je prednji dio stvoren u skladu s ostatkom novih modela marke. Ali pazite: 308 je ujedno i prvi novi Peugeot koji je dobio novi logotip marke nadahnut onim od prije pola stolje?a ili je ‘samo’ njegov negativan (usput re?eno, osvježeni logotip prethodne marke, koji se sada napušta , prvi je dobio i svog prethodnika).

Iako pomalo nadahnut svojim prethodnikom, brojilo brzo pokazuje da je novi 308 potpuno novi automobil. Dobio je (samo) 11 milimetara duljine, ali istodobno ?e ponuditi 55 milimetara duži me?uosovinski razmak, koji bi trebao biti najsretniji za putnike u drugom redu. Prtljažnik ?e u me?uvremenu ponuditi 412 litara prostora, a dodatnih 28 litara bit ?e dostupno ispod dna prtljažnika.

Najmoderniji kopip s najnaprednijim sustavima za pomo?

Tehnološki gledano, novi PEUGEOT 308 opremljen je najmodernijim sustavima za pomo? u vožnji. Novi PEUGEOT i-Cockpit® dodatno je razvijen i sada sadrži i-Connect® Advanced, intuitivan, povezan i napredan multimedijski sustav.Štedljivi vrhunskih performansi do najsitnijeg aerodinami?nog detalja, Novi PEUGEOT 308 ponudom punjivih hibridnih motora te benzinskih i dizelskih motora savršeno utjelovljuje na?elo „Power of Choice”.

U snažnom i privla?nom dizajnu vozila novi PEUGEOT 308 krasi snažan i privla?an dizajn s odlikama visoke klase, u kojem se isti?e novi logotip marke. Op?enita optimizacija strukture donijela je više prostora i isti?e dinami?nost i identitet vozila.

Tehnološki gledano, novi PEUGEOT 308 opremljen je najmodernijim sustavima za pomo? u vožnji. Novi PEUGEOT i-Cockpit® dodatno je razvijen i sada sadrži i-Connect® Advanced, intuitivan, povezan i napredan multimedijski sustav.

Štedljiv i vrhunskih performansi do najsitnijeg aerodinami?nog detalja, Novi PEUGEOT 308 ponudom punjivih hibridnih motora te benzinskih i dizelskih motora savršeno utjelovljuje na?elo „Power of Choice”.

Novi PEUGEOT 308 krasi i novi logo marke PEUGEOT dodatno istaknut na prednjoj masci koja mu je u potpunosti prilago?ena. Senzor za sustave za pomo? u vožnji predstavlja evoluciju u tehnološkom i dizajnerskom smislu. Skriven je iza logotipa dok je registarska plo?ica pomaknuta je na donji dio prednjeg dijela vozila.

Matrix LED svjetla, iznimno snažna i u?inkovita i prepoznatljiva

Prednja svjetla izvedena su u LED tehnologiji ve? od prve razine opreme. Stanjena i pomno oblikovana svjetla isti?u dinami?an izgled i identitet koji odlikuju novi PEUGEOT 308. U njihovom produžetku su i dnevna svjetla u obliku kandže na prednjem odbojniku. Ovaj svjetlosni potpis savršeno se uklapa u trenuta?ni stil marke PEUGEOT, a prepoznatljiv je ve? na prvi pogled, bilo danju bilo no?u. Na izvedbi GT, Full LED prednja svjetla još su tanja i opremljena su tehnologijom PEUGEOT Matrix LED za ve?u u?inkovitost i sigurnost u svakodnevnoj vožnji. Stražnja svjetla izvedena su u Full LED tehnologiji i u obliku su triju linija koje stvaraju moderan svjetlosni potpis karakteristi?an za Marku.

PEUGEOT ponosno predstavlja potpuno novi PEUGEOT 308. U snažnom i privla?nom dizajnu vozila Novi PEUGEOT 308 krasi snažan i privla?an dizajn s odlikama visoke klase, u kojem se isti?e novi grb marke. Op?enita optimizacija strukture donijela je više prostora i istakla dinami?nost i identitet vozila.Tehnološki gledano, novi PEUGEOT 308 opremljen je najmodernijim sustavima za pomo? u vožnji. Novi PEUGEOT i-Cockpit® dodatno je razvijen i sada sadrži i-Connect® Advanced, intuitivan, povezan i napredan multimedijski sustav.Štedljivi vrhunskih performansi do najsitnijeg aerodinami?nog detalja, Novi PEUGEOT 308 ponudom punjivih hibridnih motora te benzinskih i dizelskih motora savršeno utjelovljuje na?elo „Power of Choice”. Ovisno o zemlji prodaje, novi PEUGEOT 308 može se kupiti na internetskim stranicama Marke, ?ime se kupcima omogu?uje da kupnju, prodaju starog vozila, odabir financiranja i odabir mjesta dostave u potpunosti obave putem interneta.

TECHNO SPIRIT, PEUGEOT i-Connect i i-Connect Advanced

Novi multimedijski sustav nudi svima, ovisno o njihovim željama i potrebama, najbolje iz svijeta pametnih telefona i najbolje iz automobilskog svijeta. Sustav je ergonomi?an i prilago?en svakodnevnoj upotrebi, a svaki voza? (može biti najviše 3 profila) može odrediti i pohraniti svoje postavke za prikaz, osvjetljenje i ostalo.

Funkcija Mirror Screen, zrcaljenja sada je beži?na i mogu?e je povezati dva telefona putem Bluetootha u isto vrijeme.

Središnji zaslon visoke razlu?ivosti dijagonale 10″ može se u potpunosti i na jednostavan na?in prilago?avati, može prikazivati više informacija te ima widgete i pre?ace, vrlo je jednostavan za upotrebu i brzo reagira na dodir, poput tableta.

Jednostavno je pregledavati razli?ite izbornike slijeva udesno, odozgo prema dolje kako biste pratili obavijesti, a pritiskom s 3 prsta možete otvoriti stranicu s aplikacijama.

U bilo kojem trenutku možete se lako vratiti na glavnu stranicu pritiskom na dodirni gumb „Po?etna”, baš kao na pametnom telefonu.

PERFECT FIT, oli?enje u?inkovitosti

Novi PEUGEOT 308 razvijen je na modularnoj platformi EMP2 (Efficient Modular Platform), spremnoj za ugradnju razli?itih vrsta pogonskih motora, što omogu?uje uvo?enje cijele game s elektri?nim motorima, uklju?uju?i 100 % elektri?nu izvedbu u ovom segmentu. Ve? od samog puštanja u prodaju dostupne su dvije izvedbe punjivih hibridnih motora.

Platforma se sastoji od novih strukturnih elemenata koji pružaju ve?u u?inkovitost, sigurnost, užitak u vožnji i udobnost.

Novi PEUGEOT 308 mijenja oblik kako bi se istaknuo u svom segmentu:

Duljina je 4,36 m (+11 cm), vjetrobransko staklo ima ve?i nagib i pomaknuto je unatrag, me?uosovinski razmak pove?an je za 55 mm i sada iznosi 2,675 m, ?ime se pove?ava prostor za putnike u drugom redu, visina je niža za 20 mm i sada iznosi 1,44 m. Obujam prtljažnika sada iznosi 412 litara uz 28 litara u pretincima ispod poda. S preklopljenim naslonima stražnjih sjedala obujam može dose?i 1323 litre.

PERFECT FIT, motori

To što ima veliki izbor klasi?nih motora s unutarnjim izgaranjem i s emisijom CO? i od 114 g/km po WLTP-u ?ini ga iznimno zanimljivim i prihvatljivim.

Benzinski trocilindarski 1,2-litreni motori:

PureTech 110 S&S sa 6-stupanjskim ru?nim mjenja?em
PureTech 130 S&S sa 6-stupanjskim ru?nim mjenja?em
PureTech 130 S&S s automatskim mjenja?em EAT8.

Dizelski ?etverocilindarski 1,5-litreni motori:

BlueHDi 130 S&S sa 6-stupanjskim ru?nim mjenja?em
BlueHDi 130 S&S s automatskim mjenja?em EAT8.

Novi PEUGEOT 308 dostupan je s dva punjiva hibridna motora kao prepoznatljive ikone na?ela „Power of Choice”:

HYBRID 225 e-EAT8 / kombinacija motora PureTech od 180 KS (132 kW) i elektri?nog motora od 81 kW povezanih s mjenja?em e-EAT8 / od 26 g emisije C0? po km i do 59 km dosega u 100 % elektri?noj vožnji (prema protokolu WLTP, homologacija u tijeku).

HYBRID 180 e-EAT8 / kombinacija motora PureTech od 150 KS (110 kW) i elektri?nog motora od 81 kW povezanih s mjenja?em e-EAT8 / od 25 g emisije C0? po km i do 60 km dosega u 100 % elektri?noj vožnji (prema protokolu WLTP, homologacija u tijeku).

Litij-ionska baterija kapaciteta je 12,4 kWh, a u vozilu su na izbor dvije vrste ugra?enih punja?a koji zadovoljavaju sve potrebe kupaca i odgovaraju svim njihovim sustavima za punjenje. To su jednofazni pretvara? od 3,7 kW u serijskoj opremi i jednofazni pretvara? od 7,4 kW u opcijskoj opremi.

Procijenjeno vrijeme punjenja:

ure?aj Wall Box (32 A) od 7,4 kW omogu?uje potpuno punjenje za 1 h 55 min putem jednofaznog ugra?enog punja?a (7,4 kW)

ja?a ku?na uti?nica (16 A) omogu?uje potpuno punjenje za 3 h 50 min putem jednofaznog ugra?enog punja?a (3,7 kW)

standardna ku?na uti?nica (8 A) omogu?uje potpuno punjenje za 7 h 5 min putem jednofaznog ugra?enog punja?a (3,7 kW).

Peugeot 308 obara s nogu – Potpuno novi Peugeot 308 hatchback stigao je samo koji mjesec nakon Opel Astre, svojevrsnog “atletskog zeca” francuske kompanije koja sad s ova dva super kompakta napada VW Golf, Ford Focus, Škodu Octaviju, Mazdu 3, no kako je na cesti? Može li napokon skinuti s trona neprikosnovenog Golfa. Isprobali smo 308 po cestama Azurne obale rijetko vozan, prelijep, moderan, elektrificirani kompakt. Doznajemo … Nakon sedam godina jedno od najvažnijih vozila Peugeota predstavlja se u poznatom, ali istodobno potpuno novom imidžu.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com