Motrio, postprodajna marka koju je Renault Grupa osnovala 1998., nudi cjelovitu ponudu rezervnih dijelova koji su u pogledu sigurnosti i funkcionalnosti istovjetni originalnim dijelovima. Marka je ovog mjeseca predstavila i novu generaciju guma koje stvaraju dodatnu vrijednost za najširi krug kupaca.
Na tržištu na kojem se voza?i sve više oslanjaju na cjelogodišnje gume, Motrio predstavlja sveobuhvatnu ponudu guma „Fairway”. Ljetne gume iz ove ponude predstavljene su u velja?i, cjelogodišnje u travnju, a zimske u lipnju.
„Motrio želi proširiti svoju ponudu rezervnih dijelova i postati vode?a marka za sva vozila u drugoj i tre?oj fazi životnog ciklusa, ?ime bi pokrio 80 % vozila na europskim prometnicama. Ponuda Fairway stoga predstavlja važan korak prema tom cilju. Suradnja s našim novim proizvo?a?em pomo?i ?e nam da kupcima pružimo cjelovitu ponudu guma vrhunskih performansi, što ?emo i dokazati kroz neovisna ispitivanja. Do 2025. godine, Motrio ?e u svojoj ponudi imati više od 30.000 proizvoda” dodaje Guy-Olivier Ducamp, direktor postprodaje Renault Grupe.
Novi modeli dimenzija od 13 do 20 in?a prikladni su za najrazli?itija vozila te su dostojna zamjena za premium gume. Gume Motrio Fairway neprestano se poboljšavaju kako bi pružile optimalnu sigurnost i ve?u dugotrajnost uslijed ujedna?enog trošenja. Povrh toga osiguravaju sjajno prianjanje i precizno zakretanje, otpornost na vodeni klin, izvanredno prianjanje na suhim cestama i u?inkovito ko?enje na skliskim površinama.
Zahvaljuju?i tim rezultatima, vrijednost prianjanja na mokroj podlozi ljetnih guma Motrio Fairway nosi ocjenu B, a vrijednost otpora kotrljanja ocjenu C (prema Uredbi EU-a o ozna?ivanju guma).
„Kvaliteta i cijena dostupne svima” glavni je moto marke Motrio, a to potvr?uje i nova ponuda cjenovno pristupa?nih guma o ?ijoj kvaliteti svjedo?e europske oznake. Motrio Fairway pomaže krajnjim kupcima da maksimalno smanje potrošnju goriva i iskoriste prednosti pristupa?nih cijena na tržištu koje bilježi trend poskupljenja.