Nakon pranja velikom koli?inom vode rukom o?istite površine lima dobro navlaženom krpom, prenosi RevijaHAK.
Ovisno o ruži vjetrova Europa i Hrvatska mogu biti izloženi pijesku iz Afrike, koji u kombinaciji s kišom stvara naslage sitne prašine na automobilu. ?iš?enje suhom krpom moglo bi oštetiti boju vozila i s tim pijeskom treba biti iznimno oprezan.
Možete, naravno, pokušati ru?no o?istiti pijesak, ali za to je potrebno puno vode, jer ?e se ina?e ?estice pijeska spužvom utrljati u lak i nanijeti ogrebotine. Stoga se preporu?uje odlazak u autopraonicu. Tamo se koristi puno vode po automobilu u nekoliko faza pranja.
Nakon pranja velikom koli?inom vode rukom o?istite površine lima dobro navlaženom krpom. Operite krpe ?esto kako se prašina ne bi zadržavala.
Napravite test, prije?ite ?istom bijelom krpom preko središnjeg grebena u unutrašnjosti automobila. Ako krpa odmah požuti, to je znak da je pijesak ušao u taj dio vozila te o?istite i unutrašnjost. Prvo usišite gdje je to mogu?e, a zatim površine o?istite vlažnom krpom ili sredstvom za ?iš?enje prikladnim za unutrašnjost.
Ako se bliži vrijeme zamjene filtera kabine, nakon oluje s pijeskom u zraku to treba u?initi odmah. Ako je ve? pun, a sada je filtrirao i pijesak treba ga zamijeniti. Ina?e ?e svoj teret iskrcati u unutrašnjosti. Ovisno o automobilu, filtar kabine možete sami promijeniti.
Izvor: RevijaHAK