Peugeot e-208: elektri?ni nasljednik tradicije duge 50 godina

0
448

Pružaju?i svojim kupcima 100 % elektri?nu mobilnost, Peugeot e-208 uveo je gradska vozila marke sa znakom lava u novu eru i to 50 godina nakon stvaranja te linije. Naime, 1972. godine Peugeot je u prodaju pustio model Peugeot 104, svoje prvo moderno gradsko vozilo. Od tada je ?ak 10 generacija i 25 milijuna vozila bilo dijelom naših života. A mnogi od njih bili su baš posebni.

Gradsko vozilo nije samo automobil koji se vozi po gradu. To je tako?er model koji ?esto predstavlja prvo vozilo novih voza?a, otvara vrata u svijet mobilnosti i slobode. Proizvevši 25 milijuna gradskih vozila tijekom pola stolje?a Peugeot je pružio priliku za nekoliko generacija voza?a da prvi put sjednu za upravlja?. Modelom e-208 Peugeot je svojim korisnicima ponudio i pristup elektri?noj mobilnosti.

Od modela 104 iz 1972. do današnjeg vozila Peugeot 208 prošlo je 10 generacija modela gradskih vozila Peugeot. Ciljevi su uvijek bili isti: ponuditi vozila koja što ve?em broju ljudi omogu?uju pristup mobilnosti koja je udobna, sigurna, prakti?na, privla?na, a danas i tiša i ?iš?a nego ikad.

Na samom po?etku ove linije vozila bio je Peugeot 104, svestrano, ali kompaktno vozilo koje je odredilo smjer u kojem ?e se pri?a dalje razvijati. Kako bi što bolje zadovoljio potrebe svojih kupaca, Peugeot je u svojoj gami uvijek nudio dvije vrste malih vozila: isklju?ivo gradska vozila i višenamjenska gradska vozila…

GRADSKA VOZILA SERIJE 200

Peugeot 205 (1983. – 1998.): posebno vozilo, bez sumnje…

Peugeot 205 uvodi Peugeot u moderno doba. Njegov dizajn, njegova oprema i brojne izvedbe (benzinski motor, dizelski motor, 3 ili 5 vrata, kabriolet, kombi) omogu?ili su mu da osvoji simpatije širokog dijela publike. Dugo je to vozilo služilo kao referenca za duljinu u svom segmentu: 3,70 m! Sredinom 1980-ih njegov komercijalni uspjeh spasio je Peugeot od teške financijske situacije i ponovno vratio u život marku sa znakom lava. Njegove izvedbe GTI (105, 115 i 130 KS) impresioniraju sve ljubitelje snažnih performansi. Njegovi su rezultati u reliju i rally-raidu obilježili povijest automobilizma.

• Duljina: 3,71 m (3 i 5 vrata)
• Snaga: 45 – 200 KS
• Proizvedeno 5 278 050 primjeraka

Peugeot 206 (1998. – 2012.): najprodavaniji francuski automobil svih vremena!

Možda je istinski posebno vozilo bio baš Peugeot 206? S više od 8 milijuna primjeraka to je najprodavaniji francuski automobil u povijesti! Njegov odvažan dizajn i dinami?na vozna svojstva bili su prava senzacija. Uvode?i dva inovativna modela u gamu (karavan i coupé-kabriolet CC) Peugeot postiže zadani cilj i obara rekorde. Iako je Peugeot 205 zablistao na Svjetskom prvenstvu u reliju (2 naslova 1985. i 1986.), Peugeot 206 je ostvario još bolje rezultate: tri uzastopna naslova od 2000. do 2003. godine. Peugeot 206 nalazi se i u legendarnoj reklami u kojoj mladi Indijac od starog vozila sastavi vlastito vozilo 206.

• Duljina: od 3,83 m (3 i 5 vrata) do 4,03 m (karavan)
• Snaga: 60 – 177 KS
• Proizvedeno 8 332 416 primjeraka

Peugeot 207 (2006. – 2014.): mali postaje veliki

Puštanjem u prodaju vozila Peugeot 207 dolazi do uspona u višu klasu marke Peugeot u segmentu gradskih vozila. Duljina tog vozila je 4,03 m, što je 20 cm više od vozila Peugeot 206, ?ime se dobiva nevjerojatna prostranost. Osim toga, završna obrada i udobnost zna?ajno su poboljšani u gami koja i dalje nudi bogatu ponudu motora i karoserija (i dalje postoji karavan i coupé-kabriolet).
• Duljina: 4,03 m (3 i 5 vrata) ili 4,16 m (JZ)
• Snaga: 70 – 175 KS
• Proizvedeno 2 573 523 primjerka

Peugeot 208 I (2012. – 2020.): uvodi se i-Cockpit

Prvu generaciju vozila Peugeot 208 odlikuje povratak kompaktnijim dimenzijama, ali s više prostora nego u vozilu Peugeot 207, te promjena dizajna u odnosu na modele 206/207. Napredak se posebice vidi u unutrašnjosti vozila gdje Peugeot 208 uvodi novi koncept i-Cockpit koji pridonosi stvaranju užitka u vožnji. A kako bi se u potpunosti udovoljilo ljubiteljima vožnje, Peugeot 208 GTI prvo je gradsko vozilo Peugeot serijske proizvodnje koje premašuje 200 konjskih snaga!

• Duljina: 3,97 m (3 i 5 vrata)
• Snaga: 68 – 208 KS
• Proizvedeno 2 158 177 primjeraka

Peugeot 208 II (2019. – ): odvažan i elektri?an

S ovom drugom generacijom modela Peugeot 208 marka Peugeot snažno obilježava svoj ulazak u 2020. godinu. Vozilo se odlikuje odvažnim dizajnom, po uzoru na modele Peugeot 508 i Peugeot 3008, uz nekoliko referenci na Peugeot 205 (oznaka izvedbe na stražnjim stupovima, dizajn stakala). No najvažnija odlika je da Peugeot 208 ozna?ava ulazak gradskih vozila u eru elektri?ne mobilnosti dostupne svima. Od puštanja u prodaju proizvedeno je 16 % prodaje modela 208 ?ini Peugeot e-208! Osim što dolazi i u izvedbama s benzinskim i dizelskim motorom, ova nova generacija tako?er nudi napredne multimedijske sustave povezane s internetom. To je bila klju?na stavka zbog koje je nagra?en prestižnom titulom automobila godine 2020.

• Duljina: 4,05 m (5 vrata)
• Snaga: 75 – 136 KS
• Do danas proizvedeno 777 410 primjeraka

GRADSKA VOZILA SERIJE 100

Peugeot 104 (1972. – 1988.): veliki Peugeot u malom formatu

„Sve što Peugeot nudi stane u 3,58 metara!” Reklamni slogan tog vremena pravi je primjer konciznosti. Prvi put je jedna mala limuzina s 4 vrata ponudila udobnost, prostranost, sigurnost i performanse tipi?ne za višu kategoriju. Peugeot je ?ak ponudio i kra?u verziju koja ima 3 vrata. Peugeot je uvijek više od samog gradskog vozila!
• Duljina: 3,30 m (3 vrata) ili 3,58 m (4 vrata)
• Snaga: 46 – 93 KS
• Proizvedeno 1 624 992 primjerka

Peugeot 106 (1991. – 2003.): gradsko vozilo… i ve? elektri?no

Zahvaljuju?i svom modernom dizajnu i iznimnoj prostranosti te duljini znatno kra?oj nego kod vozila Peugeot 205 (s kojim je paralelno postojao nekoliko godina), Peugeot 106 postigao je veliki uspjeh me?u stanovnicima gradova. Iako je u ponudi imao široku gamu benzinskih i dizelskih motora, ve? je 1995. eksperimentirao s elektri?nom izvedbom opremljenom nikal-kadmijevom baterijom koja je nudila 90 km dometa. To je bio zaista velik pothvat uzevši u obzir tehnologiju iz tog vremena, ?etvrt stolje?a prije pojave vozila Peugeot e-208!

• Duljina: 3,58 m (3 vrata) ili 3,68 m (5 vrata)
• Snaga: 45 – 120 KS
• Proizvedeno 2 798 246 primjeraka

Peugeot 1007 (2004. – 2009.): previše inovacija?

Peugeot 1007 bio je veliki skup inovacija. Za po?etak, prvi u svijetu ponudio je dvoja elektri?na klizna bo?na vrata. Zatim je svojom strukturom mini-monovolumena ponudio iznimnu prostranost u umjerenim dimenzijama. I naposljetku, nudio je široku paletu opcija personalizacije unutarnjeg ure?enja, i to mnogo ranije nego što je to postalo moderno. No, pokazalo se da prijevremeno nije uvijek pravovremeno jer Peugeot 1007 nije ostvario o?ekivani uspjeh.

• Duljina: 3,73 m (3 vrata)
• Snaga: 70 – 110 KS
• Proizvedeno 124 200 primjeraka

Peugeot 107 (2005. – 2014.): malo je lijepo

Peugeot 107 prije svega predstavlja kvalitetan dizajn s predimenzioniranim prednjim svjetlima zbog kojih prednji dio izgleda vrlo simpati?no, te jedinstvenim vratima prtljažnika sastavljenim od jednostavnog zatamnjenog stakla koje daje dozu elegancije stražnjem dijelu. Peugeot 107 ujedno je i najmanji Peugeot koji je ipak uspio, unato? svim predvi?anjima, ponuditi 5 vrata i 4 sjedala. Ukratko, ima sve potrebne elemente za uspješno gradsko vozilo!

• Duljina: 3,43 m (3 i 5 vrata)
• Snaga: 54 – 68 KS
• Proizvedeno 819 062 primjerka

Peugeot 108 (2014. – …): svijet odraslih

Peugeot 108 pomalo je nalik vozilu Peugeot 107 koji želi postati odrasla osoba. Naravno, dimenzije su tek neznatno pove?ane te i dalje jam?i vrlo ugodno upravljanje u gradskoj vožnji. No uspinje se u višu klasu zahvaljuju?i sofisticiranijem dizajnu, pomnije ure?enoj unutrašnjosti… pa ?ak nudi i izvedbu kabrioleta. U skladu s novim vremenima Peugeot 108 više ne nudi dizelski motor.

• Duljina: 3,46 m (3 i 5 vrata)
• Snaga: 69 – 82 KS
• 427 968 primjeraka proizvedeno do danas

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com