Novim i povoljnim obiteljskim modelom u izvedbama s 5 ili 7 sjedala, Dacia spremno juriša na C-segment. Dacia Jogger ?etvrti je stup proizvodne strategije marke. Nakon predstavljanja posve elektri?nog malog gradskog automobila Spring, kompakta Sandero i SUV-a Duster, Dacia je odlu?ila osvježiti svoj obiteljski model i opremiti ga sa sedam sjedala. Predstavljanje Dacije Jogger dio je strategije obnove ponude marke, a do 2025. godine trebala bi biti predstavljena još dva modela.
Ovaj svestrani obiteljski automobil ispunjava sve kriterije budu?i da spaja duljinu karavana, prostranost monovolumena i izgled SUV-a. Zapravo, on je klasa za sebe. Jogger, kao punokrvni ?lan obitelji Dacia, nudi najbolji omjer cijene, prostranosti i svestranosti.
S imenom koje asocira na sport, prirodu i pozitivnu energiju, Dacia Jogger nastavlja pronositi novi identitet marke. Kratko, Jogger i me?unarodno, to ime simbolizira njegovu izdržljivost i svestranost uporabe. Dacia Jogger savršen je životni suputnik za obitelji koje vole izlete u divljinu.
Model ?e isprva biti dostupan s dvjema opcijama motora: posve novim benzinskim motorom TCe 110 i benzinsko-plinskim motorom TCe 100 ECO-G. Dacia je jedini proizvo?a? koji sve svoje modele nudi s benzinskim i dvogorivnim motorom ECO-G, a 2023. ponudu ?e proširiti i hibridnom tehnologijom. Dacia Jogger bit ?e najpristupa?niji hibridni model sa sedam sjedala na tržištu!
Narudžbe se primaju od studenog 2021., a prve isporuke u Hrvatskoj kre?u u travnja 2022.
DINAMI?NI PROFIL
Prednji profil novog modela isti?e se širokom i prepoznatljivom maskom, snažnim blatobranima koji guraju kota?e prema uglovima karoserije i isklesanim vodoravnim poklopcem motora. Kota?i postavljeni u ravnini s blatobranima i stražnji spojler zaslužni su za dinami?an izgled, dok okomita stražnja svjetla pridonose širem dojmu prtljažnika, istovremeno naglašavaju?i stražnje blatobrane zbog ?ega automobil djeluje stabilno i uravnoteženo.
Dacia Jogger pustolovan izgled duguje krovnim nosa?ima, izraženim lukovima blatobrana i visokom razmaku od tla (200 mm kada je vozilo neoptere?eno) zahvaljuju?i ?emu je spreman pokoriti svaki teren.
IZDAŠNE DIMENZIJE
Opremljen je velikim kota?ima (660 mm) i gumama visokog profila zbog kojih djeluje robusno. Veliki me?uosovinski razmak (2,9 m), prostor za glavu od 912 mm i okomiti stražnji kraj (okomita stražnja svjetla, iznimno širok poklopac prtljažnika i niski utovarni prag) zaslužni su za obilje putni?kog i prtljažnog prostora. Zbog velike duljine stražnjih vrata i linije bo?nih prozora (40 mm), olakšan je pristup i boravak na stražnjim sjedalima. S duljinom od 4,55 m, Dacia Jogger najdulji je model u ponudi marke. Njegove dimenzije odgovor su na zahtjeve obitelji koje traže svestrano vozilo za svakodnevnu upotrebu.
SVJETLOSNI POTPIS U OBLIKU SLOVA Y
Prednja i stražnja svjetla utjelovljuju Dacijin svjetlosni potpis u obliku slova Y, pri ?emu su prednja dnevna i kratka svjetla izvedena u LED tehnologiji. Osim što smanjuju potrošnju, LED svjetla jam?e snažnije osvjetljenje i bolju vidljivost danju i no?u.
MODULARNI KROVNI NOSA?I
Neke ina?ice Dacije Jogger bit ?e opremljene modularnim i lako prilagodljivim krovnim nosa?ima. Budu?i da su prilago?eni najrazli?itijim vrstama putovanja (pa i onima koje uop?e ne o?ekujete) na njima možete prenijeti teret do 80 kg (bicikle, skije, krovne kov?ege itd.). Ovaj domišljati sustav u potpunosti je uskla?en s na?elima marke: pametan je, prakti?an, jednostavan i ekonomi?an.
PRAKTI?NOST U SVAKOM DETALJU
Kota?i u ravnini s blatobranima, uokvireni snažnim lukovima, opremljeni su pokrovima kota?a Flexwheel elegantnog dizajna s perforacijama. Kupcima su na raspolaganju i naplatci dijamantne obrade površine. Ru?ice vrata odlikuju se ugla?enim i ergonomi?nim dizajnom. Gumb za otvaranje motoriziranog poklopca prtljažnika na prakti?an je i elegantan na?in ugra?en u njegov donji dio.
VELIKA ARMATURNA PLO?A
Od druge razine opreme ?itavom širinom armaturne plo?e proteže se tekstilna traka što pove?ava dojam prostranosti kabine. Su?elja za voza?a (instrumentna plo?a i zaslon multimedijskog sustava) smještena su iznad trake, dok su lako dostupne komande (klima-ure?aj, sustavi za pomo? u vožnji) smještene ispod nje. Isti tekstilni umetci krase i naslone za ruke na prednjim vratima.
UDOBNOST ZA SVE PUTNIKE
Neke ina?ice opremljene su sklopivim stoli?ima i drža?ima ?aša za putnike u drugom redu. Stoli?i se mogu produljiti do 70 mm kako bi odgovarali potrebama svih putnika. Drugi red opremljen je i dvjema ISOFIX pri?vrsnim to?kama za dje?je sjedalice.
Putnici u tre?em redu uživat ?e u pojedina?nim sjedalima, naslonima za ruke i velikom bo?nom prozoru za prozra?ivanje i bolji pogled na cestu. Sve tri klupe ovog sedmerosjeda imaju vlastito stropno svjetlo. Visina sjedala (+55 mm) izme?u prvog i drugog te tre?eg (+25mm) reda sjedala pruža još ve?u udobnost za putnike straga.
PREGRŠT PRETINACA ZA POHRANU
Dacia Jogger u unutrašnjosti nudi 24 l prostora za pohranu, dovoljno za sve putnike. Glavni su pretinci 7-litreni pretinac za rukavice, pretinci u vratima sprijeda i straga u koje stane 1-litrena boca, 1,3-litreni zatvoreni pretinac središnje konzole i šest drža?a ?aša.
ISKLESANA I PRILAGODLJIVA SJEDALA
Dacia Jogger brine za udobnost svojih putnika. Sjedala su oblikovana tako da pruže odgovaraju?u potporu voza?u i putnicima. Voza? tako može podesiti visinu sjedala (+/- 35 mm) te visinu (+/- 2,1 °) i dubinu (+/- 25 mm) upravlja?a, a na raspolaganju mu je i središnji naslon za ruke s pretincem (uz nadoplatu).
SVESTRANO VOZILO
U drugom redu smještena je klupa za 3 osobe preklopiva u omjeru 2/3 : 1/3, dok su u tre?em redu dva preklopiva sjedala koja se mogu i izvaditi. Dacia Jogger ima obujam prtljažnika 1819 litara VDA kada su sva sjedala preklopljena.
IZNIMNA PRISTUPA?NOST ?AK I U TRE?EM REDU
Uz 4,55 m duljine i izdašan me?uosovinski razmak od 2,9 m, Dacia Jogger najprostraniji je model na tržištu. Drugi i tre?i red sjedala imaju jednaku razinu udobnosti kao i koli?inu prostora za noge i koljena. Pristup tre?em redu sjedala u Daciji Jogger iznimno je jednostavan zahvaljuju?i sklopivom drugom redu sjedala. Prostor za glavu (855 mm) i koljena (127 mm) u tre?em redu jedan je od najve?ih na tržištu osobnih vozila za sedam putnika, što zna?i da se ondje može udobno smjestiti dvoje odraslih putnika.
PRAKTI?AN I MODULARAN PRTLJAŽNIK
Prtljažnik mjeri do 708 litara (VDA) u izvedbi s pet sjedala i 160 litara (VDA) u izvedbi sa sedam sjedala, a kad je tre?i red sjedala preklopljen, obujam iznosi 565 litara. Budu?i da je prtljažni prostor visok (661 mm) i duga?ak (1150 mm), preklapanjem jednog od sjedala iz tre?eg reda, u njega ?e bez problema stati dje?ja kolica ili dje?ji bicikl. Jednostavnim uklanjanjem tre?eg reda sjedala, cijela obitelj imat ?e dovoljno prostora za svu opremu za izlete, alat ili pak za ku?nog ljubimca. Kako bi prijevoz i pohrana razli?itih predmeta bili jednostavni i sigurni, prtljažni prostor je opremljen elasti?nim trakama i ?etirima prstenovima za pri?vrš?ivanje tereta. Ondje se nalazi i 12 V uti?nica. Dacia Jogger ima tri kukice za vješanje: dvije u prtljažniku i jednu na suvoza?kom mjestu. Savršeno rješenje za odložiti ru?nu torbicu!
MEDIA CONTROL: UNIVERZALAN I PRISTUPA?AN MULTIMEDIJSKI SUSTAV
Media Control punokrvni je multimedijski sustav. Uklju?uje dva zvu?nika, postolje za punjenje u armaturnoj plo?i, Bluetooth, USB priklju?ak, komande na upravlja?u i prikaz informacija radioure?aja preko 3,5-in?nog digitalnog TFT zaslona putnog ra?unala.
Sustav nudi još više kada se kombinira s besplatnom aplikacijom za pametne telefone Dacia Media Control. Aplikacija upotrebljava GPS mrežu pametnog telefona za navigaciju i omogu?uje lakši pristup radiju, glazbi, pozivima, porukama i brojnim drugim funkcijama kao što je glasovno upravljanje (Siri ili Android). Kako bi vožnja bila sigurnija, komande su dostupne na upravlja?u i neposredno iza njega.
JOŠ NAPREDNIJI: MEDIA DISPLAY I MEDIA NAV
Sustav Media Display uklju?uje ?etiri zvu?nika, USB priklju?ak i visoko postavljen 8-in?ni dodirni zaslon blago nagnut prema voza?u za još ve?u vidljivost i ergonomi?niju uporabu. Intuitivno i prakti?no su?elje s Bluetoothom kompatibilno je sa sustavima Android Auto i Apple CarPlay. Preko novog prozora „Automobil” pristupa se postavkama sustava za pomo? u vožnji.
Naposljetku, sustav Media Nav s ugra?enom navigacijom i Wi-Fijem omogu?uje beži?no povezivanje sa sustavima Apple Car Play i Android Auto. Audiosustav uklju?uje šest zvu?nika i dva USB priklju?ka.
ESENCIJALNA SERIJSKA OPREMA
Dacia Jogger obiteljima pruža sve što im je potrebno kako bi ostale povezane u vožnji: pametno postolje za punjenje, 3,5-in?ni digitalni TFT zaslon i, ovisno o ina?ici, do tri 12 V uti?nice za punjenje elektroni?kih ure?aja. Serijska oprema uklju?uje i komande na upravlja?u za tempomat i grani?nik brzine te automatska svjetla.
DODATNA I OPCIJSKA OPREMA Ovisno o tržištu, Dacia Jogger nudi niz dodatne i opcijske opreme: grijana prednja sjedala, automatski klima-ure?aj s digitalnim zaslonom, karticu „Slobodne ruke” s funkcijom daljinskog otklju?avanja prtljažnika, automatsko uklju?ivanje svjetala da biste lakše uo?ili svoj Dacia Jogger no?u, automatske brisa?e, elektroni?ku parkirnu ko?nicu, kameru za vožnju unatrag, upozorenje na vozilo u mrtvom kutu te prednje i stražnje parkirne senzore.
PLATFORMA NOVE GENERACIJE VOZILA DACIA
Platforma CMF-B, koja se ve? ugra?uje u novi Sandero i novi Logan, u samom je središtu Dacijine strategije za modele iz B i C segmenta. Dacia Jogger ima jedinstven stražnji modul kojim postiže duljinu od 4,55 m pa se može pohvaliti prostranoš?u i svestranoš?u modela iz C-segmenta.
Dobra aerodinami?nost postignuta je posebnim dizajnom ku?išta kota?a, pokretnim prednjim zakrilcima i ležajevima koji smanjuju trenje.
?VRŠ?A KAROSERIJA
Budu?i da je konstruiran na suvremenoj platformi i oja?an vrlo otpornom i krutom karoserijom, Dacia Jogger sjajno odolijeva udarcima. Strukturna poboljšanja karoserije uklju?uju oja?ani prostor motora (bo?ni nosa?i i spušteno podvozje) i putni?ki prostor. Senzori pritiska na vratima povezani s akcelerometrom rano prepoznaju da je došlo do bo?nog sudara i tako ubrzavaju aktivaciju zra?nih zavjesa i bo?nih zra?nih jastuka te sprje?avaju nastanak ozljeda u predjelu trbuha, prsa i glave.
SUSTAV ZA POMO? PRI NAGLOM KO?ENJU
Aktivan od 7 do 170 km/h, ovaj sustav preko prednjeg radara ra?una udaljenost od vozila ispred vas (od 7 do 80 km/h za nepokretna vozila). Uo?i li opasnost od neizbježnog sudara, voza?a ?e upozoriti vizualnim i zvu?nim signalom. Sustav ?e zatim:
– poja?ati snagu ko?enja u slu?aju da voza? nedovoljno snažno zako?i te i dalje postoji opasnost od sudara
– snažno zako?iti ako voza? sam to propusti u?initi.
NADZOR MRTVOG KUTA
Ovaj je sustav aktivan od 30 km/h do 140 km/h i upozorava voza?a na opasnost od sudara s drugim vozilom koje se nalazi pokraj ili iza vozila. ?etiri ultrazvu?na senzora (dva straga i dva sprijeda) prepoznaju vozila u mrtvom kutu, uklju?uju?i i motocikle. Prepozna li sustav drugo vozilo u mrtvom kutu, aktivirat ?e svjetla na odgovaraju?em retrovizoru.
SUSTAV ZA POMO? PRI PARKIRANJU
Ovaj sustav sa?injavaju ?etiri radarska senzora sprijeda i straga, kamera za vožnju unatrag i dinami?ke linije za navo?enje. Uklju?uje zvu?na i vizualna upozorenja koja manevriranje pretvaraju u dje?ju igru.
SUSTAV ZA POMO? PRI KRETANJU NA UZBRDICI
Sustav održava pritisak na ko?nici dvije sekunde kako bi sprije?io pomicanje vozila unatrag na uzbrdici, a voza?u pružio dovoljno vremena za pomicanje stopala s papu?ice ko?nice na papu?icu gasa. Dacia Jogger serijski je opremljen najnovijom generacijom grani?nika brzine i elektroni?kog nadzora stabilnosti, dok su u nekim ina?icama opcijski dostupne i komande tempomata na upravlja?u.
POSVE NOVI MOTOR TCe 110
Dacia Jogger dolazi s novim benzinskim motorom i 6-stupanjskim ru?nim mjenja?em. TCe 110 je jednolitreni, trocilindarski turbomotor s izravnim ubrizgavanjem koji razvija 110 KS (81 kW). Zahvaljuju?i aluminijskom bloku motora teži manje, dok ga okretni moment od 200 Nm pri 2900 okr/min zapravo ?ini najsnažnijim motorom u ponudi Dacije Jogger.
Novi TCe 110 izdvaja se i tehni?kim poboljšanjima kao što su ve?a snaga, manja potrošnja goriva i niže emisije CO2. Njegova varijabilna faza otvaranja ventila, pumpa za ulje promjenjiva obujma i uporaba razli?itih visoko u?inkovitih materijala pridonijeli su snažnijim performansama i manjoj potrošnji goriva. Ugra?ena ispušna grana, filtar krutih ?estica i središnja brizgaljka pomažu smanjiti emisije CO2. Benzinski motor TCe 110 stoga nudi najnapredniju tehnologiju za vrhunski doživljaj vožnje i najbolju ravnotežu performansi i potrošnje.
ECO-G: DACIJINA PONUDA BENZINSKO-PLINSKIH MOTORA
Dacia je jedini proizvo?a? koji u svim svojim modelima nudi benzinske i dvogorivne (LPG) motore s oznakom ECO-G. Budu?i da se ti motori ugra?uju izravno u tvornici, kupcima je zajam?ena sigurnost i pouzdanost. Razdoblje jamstva proizvo?a?a, servisni intervali, troškovi servisa i kapacitet prtljažnika jednaki su onima ina?ice s benzinskim motorom (spremnik za plin nalazi se na mjestu gdje se ina?e nalazi rezervni kota?).
Potrošnja 1-litrenog motora ECO-G 100 u mješovitom ciklusu vožnje (WLTP) kre?e se od 6-7,8 l/100 km (pri ?emu se ispusti 119-138 g CO2/km). Prosje?ne su emisije ina?ice s benzinsko-plinskim motorom za 10 % niže od onih ekvivalentne benzinske ina?ice. Štoviše, s benzinsko-plinskim pogonom mogu?e je pove?ati doseg na 1000 km zahvaljuju?i dvama spremnicima: 40-litrenom spremniku plina i 50-litrenom spremniku benzina.
Dacia pametno koristi snagu plinskog pogona kako bi zajam?ila još jednostavniju uporabu, ve?i užitak u vožnji, niže emisije CO2 i ve?i doseg.
DIMENZIJE:
DIMENZIJE (mm) | ||
Ukupna duljina | 4547 | |
Me?uosovinski razmak | 2897 | |
Prednji prevjes | 1830 | |
Stražnji prevjes | 820 | |
Uk. širina sa sklopljenim / s rasklopljenim retrovizorima | 1784 / – | |
Trag prednjih kota?a | 1520 | |
Trag stražnjih kota?a | 1509 | |
Visina sa/bez krovnih nosa?a | 1632 / nije dostupno | |
Visina praznog vozila s otvorenim poklopcem prtljažnika | 2012 | |
Visina praga prtljažnika neoptere?enog vozila | 661 | |
Razmak od tla neoptere?enog vozila / optere?enog vozila | 200 / nije dostupno | |
Prostor za koljena u drugom redu | 181 | |
Prostor za koljena u tre?em redu | 127 | |
Širina u visini laktova sprijeda | 1410 | |
Širina u visini laktova straga | 1410 | |
Prostor za ramena sprijeda | 1395 | |
Prostor za ramena straga | 1372 | |
Prostor za glave sprijeda | 932 | |
Prostor za glave u drugom redu | 910 | |
Prostor za glave u tre?em redu | 855 | |
Maksimalna širina praga prtljažnika | 836 | |
Unutarnja širina izme?u blatobrana | 1020 | |
Utovarna duljina s preklopljenom stražnjom klupom | 1150 |
OBUJAM PRTLJAŽNIKA (u dm3) | 5 sjedala | 7 sjedala |
Sa svim sjedalima na mjestu | 708 / 842 | 160/213 |
S uklonjenim 3. redom sjedala | 565 / 712 | |
S preklopljenim 2. i uklonjenim 3. redom sjedala | 1819 / – |