Renault i Roland-Garros zajedni?ki pomi?u granice

0
326

U okviru nove strategije marke Renault je odlu?io pojednostavniti svoja globalna marketinška partnerstva i usmjeriti svoj angažman na nekoliko klju?nih stupova koji mogu ponuditi zna?ajnu dodanu vrijednost. Renault ?e se sada usredoto?iti na sport kroz dva glavna partnerstva – ve? poznato i važno partnerstvo marke s Francuskim ragbijaškim savezom te novo partnerstvo s teniskim turnirom Roland-Garros.

RENAULT X ROLAND-GARROS

Pariški Grand Slam i proizvo?a? vozila Renault udružili su snage kako bi ispisali novo poglavlje u svojoj povijesti. Po?evši od turnira koji ?e se održati od 16. svibnja do 5. lipnja 2022., te u po?etnom trajanju od pet godina, Renault postaje specijalizirani partner Roland-Garrosa, jednog od najprestižnijih sportskih doga?aja na svijetu.

Renault i pariški Grand Slam dijele francuske korijene, a povezuju ih i snažna me?unarodna ambicija, zajedni?ke vrijednosti koje podrazumijeva oznaka „Proizvedeno u Francuskoj” te strast i odvažnost. Sklapanje partnerstva izme?u Renaulta i Francuskog teniskog saveza (FFT) bio je još logi?niji korak jer se to partnerstvo temelji na dvama glavnim strateškim stupovima obiju marki: održivoj mobilnosti i društvenoj odgovornosti.

FLOTA ELEKTRI?NIH VOZILA

Renault i Roland-Garros u svakom trenutku nastoje djelovati odgovornije, zbog ?ega je održiva mobilnost klju?na za obje marke. Renault ve? ubrzava svoju transformaciju pokrenutu s ciljem da postane potpuno elektri?na marka u Europi do 2030.

Ta predanost održivoj mobilnosti jasno se odražava u floti od 100 primjeraka novog Méganea E-Tech Electric, koju je Renault stavio na raspolaganje tijekom turnira French Open kao dio flote od ukupno 160 vozila.

GIVE ME 5

Usporedno s potpisivanjem ovog partnerskog ugovora, Renault pokre?e „GIVE ME 5”, novi projekt društvene odgovornosti posve?en mladim generacijama.

Kao prvi korak Renault želi promovirati bavljenje tenisom u gradovima tako što ?e obnoviti teniska igrališta u prigradskim podru?jima uz pomo? lokalnih umjetnika. O?ekuje se da ?e do kraja godine u Francuskoj biti otvorena dva terena.

Kako bi pridonio financiranju projekta „GIVE ME 5”, Renault ?e tijekom turnira Roland-Garros uvesti „Let Challenge”. To zna?i da ?e svaki put kad odservirana lopta dotakne remen ili porub mreže prije nego što padne u odgovaraju?e servis polje, što se u prosjeku dogodi više od 2000 puta tijekom turnira, Renault ovoj društvenoj inicijativi dodijeliti odre?enu svotu novca.

Osim toga, marka ?e na Roland-Garros pozvati nekoliko skupina djece i tinejdžera slabijeg socioekonomskog statusa kako bi im omogu?ila jedinstven doživljaj i pružila priliku da na jedan dan sudjeluju u turniru.

AKTIVNOSTI NA STADIONU I IZVAN NJEGA

Kao dio ove nove suradnje te prvi put u povijesti Roland-Garrosa, Renaultov logotip bit ?e prikazan na mrežama pet glavnih terena (Philippe-Chatrier, Suzanne-Lenglen, Simonne-Mathieu i tereni br. 7 i 14) tijekom cijelog turnira, od kvalifikacijskih rundi do finala.

Tijekom turnira Renault ?e mo?i ra?unati i na izložbeni prostor od 150 m2 unutar stadiona Roland-Garros, gdje ?e posjetitelji mo?i saznati više o budu?oj ponudi elektri?nih i hibridnih vozila marke Renault te se upoznati s modelima Mégane E-Tech Electric i Renault 5 Prototype, kao i posve novim Renaultom Austral koji ?e svijetu biti službeno predstavljen upravo na Roland-Garrosu.
Ljubitelji mobilnosti i tenisa mo?i ?e uživati u nekoliko iskustava koja ?e im Renault omogu?iti tijekom turnira.

Renault Green Line: svatko tko želi do?i na turnir i pohvaliti se da je pritom pridonio smanjenju štetnih emisija mo?i ?e to u?initi zahvaljuju?i Renaultu. Usluga dijeljenja vozila ZITY by Mobilize svojim ?e korisnicima ponuditi mogu?nost dolaska do stadiona Roland-Garros i parkiranja tik uz stadion na jednom od pet parkirnih mjesta rezerviranih za uslugu ZITY. Novi ?e korisnici imati priliku iskoristiti posebnu promociju.

Renault The Originals Line: ljubitelji tenisa imat ?e priliku na jedinstven na?in proputovati kroz vrijeme. Naime, na lokaciji izložbenog prostora L’Atelier Renault na aveniji Champs-Elysées mo?i ?e se ukrcati na autobus pariškog javnog prijevoznika iz 1930-ih koji ?e ih dovesti izravno do stadiona.

Renault Electro-Pop Line: povodom 50. godišnjice Renaulta 5 marka je dotjerala pet povijesnih modela i opremila ih 100 % elektri?nim motorom, a ljubitelji tenisa i posjetitelji mo?i ?e tim vozilima sti?i do stadiona Roland-Garros.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com