Vivaro-e i dalje je iznimno popularan me?u kupcima koji traže elektri?no gospodarsko vozilo za vožnju bez emisija. Opel Vivaro-e najprodavaniji je elektri?ni furgon srednje veli?ine u Hrvatskoj i Njema?koj u prvom tromjese?ju 2022. U Hrvatskoj, Opel ima najve?i tržišni udio na ukupnom tržištu elektri?nih lakih gospodarskih vozila, a ujedno je Vivaro-e najprodavaniji elektri?ni furgon. Zahvaljuju?i odli?nim prodajnim rezultatima Opel je pove?ao svoj udio i u Njema?koj, na sve važnijem tržištu elektri?nih lakih gospodarskih vozila na gotovo 19 % u prva tri mjeseca ove godine.
Vauxhall Vivaro-e bio je najprodavanije elektri?no lako gospodarsko vozilo u Ujedinjenom Kraljevstvu u ožujku i zadržao titulu najprodavanijeg e-LCV vozila u ovoj godini. U odnosu na prethodnu godinu, Vauxhall je zabilježio rast udjela na tržištu elektri?nih lakih gospodarskih vozila u Ujedinjenom Kraljevstvu s 19 % na 22,7 %. Opel i Vauxhall dio su male skupine proizvo?a?a koji ve? sada nude elektri?ne izvedbe svih modela iz svojih portfelja lakih gospodarskih vozila.
„Segment elektri?nih lakih gospodarskih vozila brzo raste i klju?an je sektor za cijelu automobilsku industriju. Prodaja elektri?nih gospodarskih vozila nastavit ?e rasti u budu?nosti jer sve više poduze?a nastoji smanjiti troškove i emisije. S oduševljenjem pratimo odli?ne prodajne rezultate koje postiže Vivaro-e i koji dokazuju da je nu?enje elektri?nih modela na baterije, kao što su Combo-e, Vivaro-e i Movano-e u ovako ranoj fazi bio pravi izbor,“ izjavio je Florian Huettl, izvršni direktor Opela.
Zahvaljuju?i dosegu do 328 kilometara prema WLTP-u i najve?oj nosivosti do 1.163 kilograma, Vivaro-e je na prvoj liniji Opelove i Vauxhallove predanosti elektrifikaciji, dok njema?ki i britanski brend nastavlja oboga?ivati svoj portfelj elektri?nih vozila s ciljem nu?enja elektri?ne izvedbe svakog modela do 2024. i potpunog prelaska na elektri?ne automobile i furgone u Europi do 2028.
Osim toga, Opel ve? priprema sljede?i korak u uspjehu Vivara: izvedbu s pogonom na ?elije goriva Vivaro-e HYDROGEN. Temelji se na postoje?oj platformi elektri?nog Vivara-e s baterijom, „me?unarodnom furgonu godine 2021.“. Doseg vozila s punim spremnicima vodika ve?i je od 400 kilometara (WLTP1). ?elija goriva od 45 kW može generirati dovoljno energije za neprekidnu vožnju autocestom. Potrebne su samo tri minute – približno koliko je potrebno za punjenje automobila sa standardnim dizelskim ili benzinskim motorom. Zahvaljuju?i pametno iskorištenom prostoru, Vivaro-e HYDROGEN ne traži nikakve kompromise u usporedbi s izvedbama koje imaju motor s unutarnjim izgaranjem i nudi teretni prostor obujma do 5,3 ili 6,1 m3. Ovo elektri?no gospodarsko vozilo s ?elijama goriva raspoloživo je u izvedbama duljine M i L (4,95 i 5,30 metara) s nosivoš?u do 1000 kilograma.