Do službenog predstavljanja 22. lipnja, novi Peugeot 408 pojavljivat ?e se u zamaskiranom izdanju kako bi se sakrili njegovi detalji. K tome ?e i dalje prolaziti najstroža testiranja kako bi sve bilo spremno za po?etak serijske proizvodnje na jesen. Novi automobil mogao bi nadi?i o?ekivanja, budu?i da program njegove validacije uklju?uje iznimno precizan protokol koji se sastoji od testiranja na cesti, stazi, u laboratoriju te na namjenskim ispitnim stolovima. Cilj: beskompromisna kvaliteta i izvrsnost od prvih proizvedenih primjeraka.
Završne provjere u cilju osiguravanja izvrsnosti
Kako bi se postigla izvrsnost u pogledu performansi i kvalitete, vozilo je u razli?itim fazama razvoja potrebno podvrgnuti ?itavom nizu testiranja i ispitivanja. Najprije se uz pomo? iznimno naprednih ra?unalnih programa provode razli?ite simulacije koje omogu?uju brži razvoj uz što u?inkovitije korištenje resursa. Prije nešto više od godinu dana pokrenut je i Plan interne validacije (Internal Validation Plan – IVP) koji uklju?uje niz testova za svaki pojedini dio i modul vozila.
Timovi odgovorni za validaciju dobili su strogo kamuflirane prototipe novog modela Peugeot 408: kako bi iluzija bila potpuna, ispod kamuflažnih naljepnica ?ija grafika iskrivljuje poimanje linija i dimenzija dodani su plasti?ni i pjenasti elementi.
Testni primjerci modela Peugeot 408 ukupno su prešli gotovo 1 100 000 km u svim mogu?im uvjetima, na svim vrstama cesta i u najrazli?itijim klimatskim uvjetima. Prelazak preko gazova, asfaltiranih i neravnih cesta, šljun?anih staza, vožnja po ekstremnim vremenskim uvjetima kao što su vru?ina i hladno?a, danju i no?u… Baš sve je višestruko testirano, ispitano i ocijenjeno. Svaki kilometar vožnje u tim ekstremnim uvjetima jednak je nekoliko desetaka kilometara prije?enih u normalnoj vožnji.
S vremenom i ovisno o zahtjevima testiranja, kamuflaža novog modela postaje sve jednostavnija. Me?utim, skriveni od o?iju javnosti, na ispitnim stolovima, u laboratorijima i u zra?nim tunelima, nezamaskirani testni modeli prolaze brojna druga testiranja, ?esto mnogo stroža od onih cestovnih. Na ispitnom stolu s ?etirima stupovima simuliraju se najekstremnija optere?enja kako bi se utvrdilo koji su elementi konstrukcije kriti?ni s obzirom na zamor: nemogu?e je da osoba za upravlja?em izdrži optere?enje kojemu je vozilo podvrgnuto tijekom takvog ispitivanja.
„Naš je cilj izvrsnost. Povrh temeljne tehni?ke kvalitete novog modela Peugeot 408 ispitujemo i njegove performanse u razli?itim situacijama s kojima bi se njegovi korisnici mogli susresti. Kada vozila testiramo na cesti, u laboratorijima i na ispitnim stolovima, pred njih postavljamo najve?a mogu?a ograni?enja. A da bismo postigli izvrsnost kojoj toliko stremimo, pred sebe postavljamo iznimno visoke zahtjeve. Pravo je zadovoljstvo naporno raditi na ovom projektu. Svi u timu zaljubljeni smo u novi model Peugeot 408”, dodaje Emmanuel LAFAURY, voditelj projekta za razvoj modela Peugeot 408.
Privla?na silueta nove generacije modela Peugeot
Ispod najnovije kamuflaže novog modela 408 nazire se dinami?na coupé-limuzina s povišenim razmakom od tla, velikim kota?ima i ma?jim stavom svojstvenim modelima marke.
Novi Peugeot 408 dizajniran je kako bi ponudio pravi užitak odgovorne vožnje, a njegova aerodinami?na svojstva u potpunosti su dora?ena kako bi se optimizirao prodor zraka iz svih kutova.
Novi model marke Peugeot nadilazi sva o?ekivanja! Tržištu ?e biti predstavljen pod nazivom Peugeot 408, osim u Kini gdje ?e se prodavati pod nazivom 408X.