VOZILI SMO: Peugeot 308 SW GT PHEV 225

0
665

Peugeot 308 SW ugodno je iznena?enje i koliko god se mora boriti za mjesto pod suncem me?u hatchbackovima, kad je o karavanima rije? tu stoji iznimno dobro, odli?no ?ak. Peugeota 308 SW donosi i tehnologiju plug-in hibrida – i sasvim o?ekivano i više cijene. Autonomija hibrida, isklju?ivo na struju, je i gotovo 60 kilometara.

Vu?e na kupe, onako skorojen po recepturi Valtera da Silve i Giugiara koji su prvi karavanima podarili sportskiji, kupeovski naglašeni oblik. I velik prtljažnik nije jedini adut

Cijene od 192.705 (Active Business 110 KS i 6 stupanjki ru?ni mjenja?) do 355.520 za hibridnu izvedbu GT od 225 konja i osamstupanjsku automatiku koju smo imali prigodu oprobati.

Vrhunska unutrašnjost modela 308 SW najve?a mu je odlika i postoji potencijal da Peugeoa da se približi BMW-u i Audiju. Prakti?nost ovog hibridnog karavana jednako je tako posve blizu najboljima u klasi, a iako pogonski sklop modela 308 nije tako dovršen kao kod nekih razvikanih i etabliranih rivala, lijepo je dora?en. Osim klasi?nih benzinskih i dizelski izvedni sad su tu i neminovni hibridi, a kad bi od svih njih mogli birati nekako je Hybrid 180 u srednjoj izvedbi možda i najbolji izbor. Ovisno o opremi, cijena benzinskog motora potpomognuta strujom što razvijaju od 180 do 225 konja iznosi od 297.296 kn pa sve do 355.520 kuna. Najjeftiniji je onaj benzinski 1.2 trocilindarski od 110 konja koji stoji 192.705 kuna, a najjeftiniji dizelaš je 1.6 litarski HDI od 130 konja koji stoji 220.007 kuna. Cijene su otišle u nebo i to ne samo stoga što je rije? o posve novom modelu, ve? i zbog dobro znane situacije u Ukrajini, s nedostatko plemenitih metala koji su prije uglavnom dolazili iz Rusije…

Vozili smo hibrid od 225 konja i to najopremljeniji GT, cijene 355.520 kn

Peugeot 308 SW je kompaktni karavan koji se temelji na 308 hatchbacku. Uslijedio je ubrzo nakon modela s petorom vrata 2013. godine, a dijeli ga u?inkovit raspon motora, elegantan izgled i izdašnu razinu opreme. Osim što ima duži stražnji dio, 308 SW ima i nešto duži me?uosovinski razmak od hatcha, što ga ?ini jednim od najprostranijih karavana u klasi. Do danas je prodano nevjerojatnih 7 milijuna ovog najpopularnijeg francuskog kompakta.

Model 308, prvi je put uveo hibridnu snagu, ali uklju?ivanje ove tehnologije tako?er zna?i da je automobil skuplji. Vozili smo njihov novi Hybrid 225, karavan, GT Premium SW.

Ova kombinacija karoserije, motora i opreme najskuplji je 308 koji možete kupiti. 308 SW ima mnogo konkurenata. Plug-in hibridne verzije karavanskih modela imaju i SEAT Leon te Škoda Octavia koji su jaki konkurenti, a unutar Stellantis grupe (Peugeotova familija) tu je nova Opel Astra Sports Tourer PHEV.

Unutrašnjost novog modela 308 izgleda jednako luksuzno kao i bilo koji od njegovih konkurenata i ?ini se ravnopravnim s premium suparnicima, kao što je to recimo Audi A3. Ovaj vrhunski automobil ima puno alcantare u kabini, ali i takozvana ‘Renze’ tkanina, koja se koristi kod jeftinijih modela, savršeno je adekvatana.

GT Premium je dobro opremljen, s elektronski podesivim, grijanim i masažnim sjedalima. Dobivate i beži?no punjenje telefona, grijani upravlja?, ulaz bez klju?a i bo?ni retrovizori s automatskim zatapanjem. S obzirom na dodatnu dužinu karavana, dobro dolazi. Tu je i kamera od 360 stupnjeva s asistencijom pri parkiranju, kao i elektri?na vrata prtljažnika sa senzorom za stopala.

Najbolji karavan

SW je skra?enica za karavan, a koristi se na karavanskim verzijama Peugeotovog kompaktnog obiteljskog automobila otkako je 307 SW stigao 2002.

Lagani facelift stigao je 2017., ?ime je izgled 308 SW bio uskla?en sa SUV-om 3008 zahvaljuju?i novoj maski hladnjaka i prednjim svjetlima. Dodatni sigurnosni komplet, bolji infotainment i novi automatski mjenja? s osam stupnjeva prijenosa za najvišu razinu opreme tako?er su dodani tijekom ažuriranja. Prošle godine predstavljen je prvo posve novi kompakt, a odmah potom i karavan izvedba Peugeota 308. Koliko je Francuzima ovaj model zna?ajan svjedo?i i ?injenica kako je to prvi Peugeot koji je ponio na maski posve novi logotip Peugeota, a uz to bez doplate se nudi sjajna metalik zelenkasto “avatar” boja!

Ne nedostaje mu ni pomagala u vožnji niti sigurnosnih zna?ajki, s ‘Drive Assist Pack’ kao standardom, koji dodaje prilagodljivi tempomat, pomo? pri pozicioniranju u traku, detekciju mrtvog kuta na daljinu i upozorenje na popre?ni promet straga. Uklju?ene su i korisne tehnologije kao što su prepoznavanje ograni?enja brzine i AEB.

Ako se s ?ime ima di?iti, onda je to njegova unutrašnjost

Peugeotov i-Cockpit izgled ?ini 308 druga?ijim od rivala. Svi gumbi su okrenuti prema voza?u, dok je 10-in?ni zaslon jasan i osjetljiv; nova postavka i-Toggle ispod olakšava prebacivanje izme?u izbornika u pokretu.

Iza i iznad upravlja?a nalazi se još jedan ekran od 10 in?a, a iako se može konfigurirati s razli?itim o?itanjima, upravlja? (još jedan dio dizajna i-Cockpita) blokira ve?inu toga.

U vožnji, SW se osje?a prakti?ki istovjetno hatchbacku. Zaslužuje visoke ocjene za udobnost, a ?ak i na ve?im 18-in?nim kota?ima, ovjes 308 SW je fascinantan i na neravnim cestama i neravnicama. Ležanje i udobnost po navadi, zavidno.

Ovaj hibrid od 225 KS pokre?e 1,6-litreni ?etverocilindri?ni benzinski motor s turbopunja?em uparenim s elektri?nim motorom i ubrzava od 0-100 km/h za 7,6 sekundi – samo 0,1 sekundu brže od hibrida sa 180 KS. Ubrzanje je dobro, ali je automatski mjenja? s osam stupnjeva prijenosa po Peugeotovoj navadi trom, a i elektromotor bi se mogao brže uklju?ivati. No tako što mogu zamjeriti samo oni kojima je do sportskog štiha, a to sigurno nisu kupci karavana. 308 se nikad ne osje?a tako mo?nim kao što se o?ekivalo. Miran je ugla?en i tih. Autonomija isklju?ivo na struju mu je i gotovo 60 kilometara.

Ima za 58 litara ve?i gepek od Škode Octavije

Stražnja sjedala imaju dovoljno prostora za noge i glavu, a prostranost se nastavlja u prtljažniku. Kao i ve?ina svojih konkurenata, 308 Hybrid žrtvuje dio kapaciteta prtljažnika zbog baterije, ali prostor od 548 litara i dalje je bolji od 490 litara Octavie iV karavan.

Iako se ?ini da kombiji C segmenta više nisu popularni kao što su bili, u Peugeotu isti?u kako i dalje o?ekuju poprili?an interes za pridošlicu. Pritom, ve?inu od ?ak 70 posto kupaca ?ine tvrtke koje bi u svoje vozne parkove službenih vozila trebale uklju?iti 308 SW. Novi 308 SW stigao je pred pola godine u ve?i dio EU zemalja, a sad je i na našim cestama. U odabranim zemljama bit ?e ga mogu?e naru?iti i putem interneta. U svakom slu?aju zanimljiv, kvalitetan i ugla?en automobil po mjeri i onih koji su vozili do sada ve?e automobile.

Peugeot 308 SW Hybrid 225 GT Premium
Cijena: 355.520 kn
Motor: 1.6-litre 4 cilindra, benzin / PHEV
Snaga / Moment: 222 KS/360 Nm
Mjenja?: 8-brzinska automatika, prednji pogon
0-100 km/h: 7.6 s
Baterija: Lithium – Ion / 12.4
Max. brzina: 230 km/h
Ekonomija/CO2: 240mpg / 27g/km
Elektri?na autonomija: 59 km
Dimenzije: 4636 x 1442 x 2732 mm
Me?uosovinski razmak: 2732 mm
Kota?i/gume: 225/40 R18
U prodaji: Sada

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com