Gumu nerijetko možete probušiti na makadamu, pogotovo krškom, bogatom kamenjem, koji može oštetiti bo?ni profil gume, prenosi RevijaHAK.
HAK-ov suradnik za tehni?ku podršku Marin Morava u sedam kratkih pri?a ?e vam objasniti sedam naj?eš?ih kvarova automobila u ljetnom periodu, odnosno naj?eš?e intervencije na cesti HAK-ovih mehni?ara. Na drugom mjestu je puknu?e gume:
– ?esta intervencija tijekom ljetnih putovanja je probušena guma, a razlozi mogu biti: pucanje gume zbog dodatnog tereta prtljage i putnika te nepodešenog tlaka u gumama ili stare gume na vozilu; bušenje guma zabijanjem nekog materijala koji je ostao na cesti poput odba?enih vijaka, žica i sli?nih predmeta koji završe u gaznoj površini gume; vožnja po uskoj makadamskoj cesti na kojoj se bo?no zareže guma uz rub ceste (uglavnom krški kamenjar na Jadranu koji vodi do plaža).
Rješenje je montaža rezervnog kota?a, ako ga vozilo ima, jer kod novijih vozila je rezervni kota? dodatna oprema vozila. U drugom slu?aju tehni?ari interventno krpaju gume na terenu, ako je to mogu?e izvesti kod ošte?enja na gaznoj površini gume – kako bi došli do prvog vulkanizera.
Izvor: RevijaHAK