Predstavljanjem nove generacije crossovera HR-V, Honda je zakora?ila u mondeni dio tržišta automobila koji nerijetko zahtijeva brojne kompromise korisnika. Ipak, Honda nije zaboravila na jednostavnost korištenja i brojna prakti?na rješenja po kojima su poznati i drugi automobili iz njihove modelske palete, jer se HR-V može pohvaliti i iznimno štedljivim hibridnim pogonskim sklopom, ‘?arobnim’ sjedalima i izvrsnom ergonomijom.
Kao što je i obe?ano, slijedi predstavljanje Hondinog pogonskog sklopa. Uglavnom, radi se o hibridnom pogonskom sklopu koji se sastoji od 1,5-litrenog atmosferskog benzinskog ?etverocilindri?nog motora snage 79 kilovata, pogonskog elektromotora snage 96 kilovata i generatora snage 70 kilovata, koji svoju snagu prenose na prednjim kota?ima putem bezstupanjskog elektroni?kog automatskog mjenja?a.
Ovaj pogonski sklop može se izmjenjivati ??izme?u tri dostupna na?ina vožnje. Prvi je isklju?ivo elektri?ni pogon, koji se uglavnom koristi za pokretanje, niske brzine i „jedrenje.“ U ovom slu?aju, pogonski elektromotor se napaja energijom iz litij-ionske baterije i izravno pokre?e vozilo. Ali zbog malog kapaciteta baterije, ovaj na?in je dostupan samo za nekoliko stotina metara vožnje odjednom. Drugi na?in je hibridni pogon, kod kojeg benzinski motor opskrbljuje elektromotor u ulozi generatora, jer proizvodi elektri?nu energiju za pogonski elektromotor. U ovom slu?aju, benzinski motor ne djeluje izravno na kota?e. Razlog ove indirektnije i kompliciranije vožnje je tiša vožnja, pogotovo u urbanoj sredini, jer prebacivanje pogona na benzinski motor može biti puno osjetnije i nemirnije.
HR-V koristi ovaj mod pri ja?im ubrzanjima i srednjim brzinama.Tre?i na?in vožnje je isklju?ivo na benzinskom motoru koji se koristi kada je u?inkovitost motora s unutarnjim izgaranjem najve?a. To je pri stalno ve?oj brzini, kao što je vožnja autocestom. U ovom su slu?aju benzinski motor i pogonski kota?i spojeni preko premosne spojke, a elektronika simulira rad automatskog mjenja?a, iako on ima samo jedan stupanj prijenosa.