Motiva za ovu odluku ne nedostaje. Sa svakom velikom poplavom raste opasnost od tragi?nih nesre?a, prenosi RevijaHAK.
ANCAP je isto što i Euro NCAP, samo za Australiju. Dakle, organizacija koja procjenjuje sigurnost automobila crash testovima i testovima aktivnosigurnosne opreme. Sada iz Australija stiže vijest, koja bi mogla imati utjecaj i na Europu. Naime, ANCAP ?e od proizvo?a?a automobila tražiti sigurnosne mjere prilikom potapanja automobila.
Po?evši od 2023., ANCAP ?e uklju?iti testiranje pod vodom kao dio svog novog sustava ocjenjivanja automobila s fokusom na spašavanje putnika zarobljenih u automobilima. Australski portal CarExpert piše da proizvo?a?i moraju pokazati da se vrata mogu otvoriti nakon najmanje 10 minuta od potapanja vozila te da elektri?ni podiza?i prozora i dalje moraju funkcionirati.
U slu?aju neuspjeha ovih mjera, proizvo?a?i moraju putnicima osigurati izlaz pomo?u olakšanog razbijanja bo?nih prozora, s informacijama o tome uklju?enim u korisni?ki priru?nik. Bez ovih koraka, nova vozila proizvedena od 2023. ne?e ispunjavati uvjete za maksimalnu ocjenu sigurnosti ANCAP-a. Motiva za ovu odluku ne nedostaje. Sa svakom velikom poplavom raste opasnost od tragi?nih nesre?a…
Izvor: RevijaHAK