Koenigsegg: kralj iz Švedske

0
561

Koenigsegg je mali proizvođač hiperautomobila koji stvara izrazito dojmljive automobile od 1996. kada je završen prvi prototip, CC. Od onda tvrtka razvija specifi?nu formulu dizajna, a 2002. je prvi model CC8S uručen kupcu. Slijedili su CCX (ime znači competition coupe 10th anniversary, natjecateljski kupe za 10. obljetnicu testne vožnje prototipa CC) koji je poštivao nametnute stroge eko norme (kasnije ukinute za maloserijske automobile), CCXR koji je mogao koristiti smjese etanola i benzina u raznim omjerima, CCXR Trevita (doslovno, tri bijela – a proizvedena su samo dva od planirana tri) koji je bio sastavljen od ugljičnih vlakana premazanim dijamantnim slojem uz inconel ispušni sustav i napredniju aerodinamiku, te Agera (2010. – 2018.)  koja je koristila štoseve poput mikroskopskih otvora za unutarnje osvjetljenje koje se zato čini kao da sjaji kroz aluminijske panele interijera.

Agera je bila prvi model koji je koristio Koenigseggov twin turbo V8, umjesto prethodnog V8 s dva kompresora temeljenog na Fordovom motoru. Zatim, tu je Regera, koja je benzinski motor uparila s direktnim prijenosom (fiksni omjer, bez brzina), pri čemu elektromotori pogone stražnje kotače na niskim brzinama, a nakon toga pogon preuzimaju treći elektromotor na kardanu i  twin turbo V8. Jedna od izvedbi Agere je i One:1, automobil s megavatom snage, odnosno 1360 KS, a ime mu je i posveta fantastičnom omjeru snage i težine, jer teži i 1360 kg. Još jedna varijanta ovog modela je poznata; Agera RS drži brzinski rekord za cestovne automobile na javnoj cesti, prosječnih 447.2 km/h, 2017.

Nasljednik Agere je Jesko, predstavljen 2019. Motor ovaj put koristi flatplane radilicu, a turbine imaju komore od 20 l u koje električni kompresori tlače zrak, kako bi se efikasnije eliminirala turbo rupa. Prijenos je višelamelni 9-brzinski, odnosno, koristi nekoliko kuplunga i omogućuje iznimno brze izmjene, a umjesto zamašnjaka koristi rotacijsku inerciju drugih vlastitih komponenti. Trenutno postoje i dvije posebne edicije, Attack za pistu, i Absolut za maksimalnu brzinu.

Godine 2020. predstavljena je Gemera, plug-in hibridni GT četverosjed. Za benzinski motor koristi 2.0 redni trocilindarski biturbo s freevalve tehnologijom (nema bregastih vratila, a ventili su upravljani elektropneumatski) koji teži tek 70 kg i daje 600 KS te pogoni prednje kotače i puni baterije. Koristi i tri elektromotora, po jedan za svaki stražnji kotač i jedan na radilici. Ukupno, Gemera je naštimana na 1.274 KS i 3.500 Nm. Ovaj model bi trebao biti prvi proizveden u više od desetak primjeraka; planirano ih je 300.

Na koncu, ove je godine (2022.) predstavljen još jedan dragulj iz krune švedskog kralja: CC850. Vozački prekrasna novost ovog automobile je nova varijanta light speed prijenosa koja koristi fizičku kuplung pedalu i H-mjenjač pa uz automatski način rada, omogućuje vozaču i pravu ručnu izmjenu brzina (9 automatskih brzina i nekoliko kombinacija od 6 brzina za ručni način rada, ovisno o postavkama). Za kraj, zgodno je spomenuti i da je promjer prednjih kočnica veći od felgi na nekim sportskim hatchback automobilima (16.1 col).

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com