Zabrana “prljavcima” ulazak u München i to ve? od 1. velja?e, ulazak samo onima iznad Euro 5 norme, s Golfom IV ni ne pomišljajte u?i u bavarsku prijestolnicu

0
885

Svi ispod Euro 5 norme ne mogu u München! Nema više zaga?enja! Bavarska prijestolnica ograni?ava automobilski promet, otkrivamo restrikcije koje stižu ve? u velja?i. Ograni?enja bi se tako?er mogla uskoro postrožiti.

Bavarska prijestolnica i jedan od najve?ih njema?kih gradova, München, važi za mjesto koje ?esto posje?uju mnogi Hrvati iz raznih razloga, kako poslovnih tako i privatnih.

No uskoro to mnogima više ne?e biti mogu?e ili ?e barem biti puno teže nego danas. U gradu, koji posljednjih godina ima velikih problema sa zaga?enjem zraka, najavljeno je da ?e idu?e godine jako postrožiti pravila ulaska u centar, a od 1. velja?e sljede?e godine, piše “Auto Motor und Sport”. , vlasti ?e proširiti zabranu prometa za sva vozila koja ne zadovoljavaju ekološke standarde do i uklju?uju?i EURO 4, na cijelo podru?je unutar srednjeg prstena, uklju?uju?i i prsten.

Rije? je o obilaznici u vanjskom dijelu gradskog središta s oznakom 2-R, a zabrana se odnosi na sva vozila koja su proizvedena najkasnije do 1. sije?nja 2011. godine, kada je za sva vozila stupio na snagu standard EURO 5. Promet za navedena vozila tako ?e biti dopuštena samo na podru?jima izvan spomenutog prstena, a unutar prstena ?e do daljnjega biti dopušten promet automobilima nižeg standarda (EURO 4 ili manje) samo za doma?e stanovništvo, dostavna vozila i još neke iznimke , koji ?e od gradskih vlasti dobiti posebne dozvole.

Uskoro još puno stroža ograni?enja

Od 2010., kada je donesen novi zakon, München se relativno neu?inkovito bori s posebno visokim razinama emisije NOx, zbog ?ega svake godine pla?aju paprene kazne državnim vlastima. Sada su tome odlu?ili stati na kraj, ali ?e ujedno ispoštovati i zahtjeve udruga VCD i DUH s kojima su se nadležni dogovorili o smanjenju emisije štetnih plinova koji je na snazi u ovoj godini, no sporazum je potpisan 5. listopada.

Iako je najavljena zabrana prometa relativno stroga, uvjeti za ulazak u grad ili podru?je ograni?eno 2-R obilaznicom mogu postati još stroži. Pokaže li se da su razine emisije i dalje previsoke, ograni?enja bi od 1. listopada sljede?e godine mogla stupiti na snagu i za vozila s dizelskim motorima koja ina?e zadovoljavaju normu EURO 5. Takva vozila, od kojih su neka stara tek osam godina, u Münchenu ih je ?ak 140.000.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com