Renault privla?i nove kupce elektrificiranom ponudom

0
475

• Renault je u svijetu prodao do 1.466.729 vozila*, od ?ega 832.605 u Europi i 634.124 na me?unarodnim tržištima.

• Renault je tre?a najprodavanija marka na tržištu 100 % elektri?nih vozila te druga najprodavanija marka na europskom tržištu potpunih hibrida.

• Poboljšan miks modela sa snažnim rastom u C-segmentu u Europi (+21 %) ostvaren je zahvaljuju?i uspjesima Meganea Conquest i Meganea E-TECH Electric.

• Poboljšan je i prodajni miks, pri ?emu je više od polovice prodaje u Europi ostvareno na tržištu privatnih kupaca, dok je u Francuskoj marka zauzela vode?i položaj.

• 43 % prodaje izvan Europe ostvareno je zahvaljuju?i sjajnim rezultatima u Latinskoj Americi (+8 %), Turskoj (+23 %) i Maroku (+11 %).

• U Hrvatskoj je Renault zauzeo prvo mjesto na tržištu lakih gospodarskih vozila

U kontekstu ograni?ene opskrbe, Renault je u 2022. prodao ukupno 1.466.729 vozila, što je pad za -9,4 % u odnosu na 2021.

U Europi je marka ostvarila tržišni udjel od 6,4 % (-0,7 postotnih bodova u odnosu na 2021.) s ukupno 832.605 prodanih vozila. Baš kao i 2021., marka je ostvarila zna?ajan napredak u podru?jima koja generiraju visoku vrijednost: na rastu?em tržištu elektrificiranih vozila, u C-segmentu, na tržištu privatnih kupaca i u okviru poslovne jedinice lakih gospodarskih vozila.

Tržište elektrificiranih vozila
Godine 2022. Renault je postao tre?a najprodavanija marka elektrificiranih vozila (na tržištu osobnih vozila) s ukupno 228.000 prodanih vozila (što je rast od +12 % u odnosu na 2021.). Renault je tre?a najprodavanija marka elektri?nih vozila u Europi.

U nastojanju da do 2025. ponudi najzeleniju paletu vozila na europskom tržištu, s više od 65 % elektrificiranih vozila u prodajnom miksu, Renault je pove?ao miks prodaje elektrificiranih vozila za +9 postotnih bodova u odnosu na 2021. Ponuda modela E-TECH (100 % elektri?ni i hibridni pogoni) ?ini 39 % prodaje Renaultovih osobnih vozila u Europi u 2022., dok tržišni prosjek iznosi 31 %.
U drugoj polovici 2022., novi Megane E-TECH Electric upotpunio je ponudu 100 % elektri?nih modela za europsko tržište i u trenu postao najpopularnije 100 % elektri?no vozilo na tržištu privatnih kupaca s 33.000 prodanih primjeraka, od ?ega su najprodavanije bile ina?ice s dosegom od 450 km i sustavom OpenR Link s Google uslugama. Renault ?e u 2023. godini ponuditi Megane E-TECH Electric i na tržištima izvan Europe.

Prodaja modela s potpuno hibridnim pogonom (HEV) porasla je na 117.000 jedinica, što je rast od +64 % u odnosu na prvu polovicu 2021. Ta tehnologija, izrazito tražena me?u privatnim kupcima, ?ini 30 % prodaje Clija, 31 % prodaje Captura i 65 % prodaje Meganea Conquest. Tehnologija potpunog hibrida tako?er se ugra?uje u osnovnu ina?icu novog Australa. Renault je u 2022. bio druga najprodavanija marka hibridnih vozila u Europi.

Poslovanje usmjereno na stvaranje visoke vrijednosti

Renault je na tržištu privatnih kupaca postigao željeni cilj, budu?i da je više od polovice prodaje ostvareno upravo na tom tržištu. Miks prodaje privatnim kupcima porastao je za +8 postotnih bodova u odnosu na 2021. i dosegao 51 %, što je rast od +7 postotnih bodova u odnosu na tržišni prosjek. Udjel na tržištu privatnih kupaca tako?er je porastao za +0,3 postotna boda u odnosu na 2021. na 6,1 % u Europi.

Ubrzan rast bilježi i C-segment: Prodaja marke porasla je za 21 % s više od 200.000 registracija. Renault Megane Conquest nastavlja nizati uspjehe s više od 80.000 prodanih primjeraka u 2022., što je gotovo dvostruko više od 41.800 primjeraka prodanih u 2021.

Laka gospodarska vozila

Na europskom tržištu lakih gospodarskih vozila Renault je druga najprodavanija marka sa stabilnim tržišnim udjelom od 14,4 %. U skladu s vlastitim ambicijama u pogledu elektrifikacije, ali i kako bi ispunio o?ekivanja kupaca, Renault je 2022. upotpunio liniju LGV-ova novim elektri?nim modelima Kangoo i Master.
Renault je prvi u segmentu malih kombija i drugi u segmentu srednjih/velikih kombija.

Renault je ostvario rast na klju?nim tržištima izvan Europe. Prodano je ukupno 634.124 vozila, što je stabilan rezultat u odnosu na 2021. Udjel prodaje izvan Europe dosegao je 43,2 % ukupne prodaje marke.

Na ukupnom tržištu Hrvatske, koje je u odnosu na 2021. palo za 4,4 %, Renault je zadržao 4. mjesto, s tržišnim udjelom od 7,8%, pri ?emu je ?etvrtu godinu za redom zauzeo prvo mjesto u prodaji gospodarskih vozila s 1358 prodanih primjeraka i 19,5 % tržišnog udjela. Najprodavanija laka gospodarska vozila bili su Renault Master i Trafic Van.

No, najvažnije je istaknuti Renaultov doprinos elektrifikaciji hrvatskog tržišta na kojem je Renault Twingo završio kao najprodavanije osobno vozilo na segmentu elektri?nih i priklju?nih hibrida, ostvarivši 22,5% udjela.
Zbrojimo li prodaju svih elektri?nih Renaultovih modela (Twingo E-Tech electric, Megane E-Tech electric, Zoe i Kangoo Van E-Tech elektric), Renault je i dalje u Hrvatskoj vode?a marka u prodaji elektri?nih automobila.

Fabrice Cambolive, Renaultov operativni direktor, izjavio je:

„Tim je ostvario zadane ciljeve na našim klju?nim tržištima za 2022., a to su rastu?e tržište elektrificiranih vozila, C-segment i tržište privatnih kupaca. Naša ponuda vozila E-TECH savršeno ispunjava potrebe kupaca, a zahvaljuju?i njoj zauzeli smo i tre?e mjesto na europskom tržištu elektrificiranih vozila.

Daljnji rast marke u 2023. osigurat ?e naša jedinstvena ponuda modela E-TECH, puna godina prodaje Meganea E-TECH Electric i novog Australa E-TECH te ?etiri važna predstavljanja koja uklju?uju vozila vrhunske kvalitete na koja smo iznimno ponosni.”

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com