Je li to rješenje za pove?anje dometa elektri?nih automobila?

0
406

Grijani sigurnosni pojas pruža toplinu putnicima na niskim temperaturama i može pomo?i u smanjenju potrošnje energije za grijanje kabine.

Voza?i elektri?nih automobila znaju da ?im temperature padnu ispod nule, baterije je potrebno puniti u kra?im intervalima. Niske temperature skra?uju domet elektri?nih automobila i do 50 posto, jer baterija optimalno radi izme?u 20 i 40 Celzijevih stupnjeva. Dodatno, kilovat-sati djeluju na udobnost putnika, jer sustav grijanja ne može crpiti višak topline iz motora s unutarnjim izgaranjem, ve? mora osigurati toplinu za cijelu unutrašnjost iz baterije.

U njema?kom proizvo?a?u ZF-u, poznatom po sustavima vozila, a posebno po automatskim mjenja?ima, ustanovili su da bi bilo puno u?inkovitije grijati putni?ki prostor izravno elektri?nim grija?ima, sli?no kao sjedala i volani. Njihova inovacija su grijani sigurnosni pojasevi koji ravnomjerno griju gornji dio tijela i zdjelicu sprijeda. U kombinaciji s grijanim sjedalima, grijani sigurnosni pojas može brzo pružiti odgovaraju?u udobnost putnicima. To bi zahtijevalo manje topline od klima ure?aja, što bi zna?ajno pridonijelo uštedi energije, što bi moglo pridonijeti i do 15 posto ve?em dometu.

Tehni?ka osnova grijanih sigurnosnih pojaseva ina?e je relativno složena. Male žice, poznate kao vodi?i za grijanje, utkane su izravno u strukturu remena poput niti, a kontaktni elementi krugova elektri?nog grijanja postavljeni su tako da ne ometaju rad ni remena ni namota?a. Ne postoji nikakva razlika u performansama za putnike u usporedbi s normalnim sigurnosnim pojasom, a grijani sigurnosni pojas nije ništa lošiji od svojih normalnih parnjaka u pogledu performansi u sudaru.

Grijani remen se zagrijava ?im se vozilo pokrene. Što više putnici u vozilu dopuste ovoj toplini da dopre do njihovih tijela, to je u?inak bolji, ne samo za osje?aj ugode, ve? i bez ugrožavanja sigurnosti. Kada putnici skinu svoje debele zimske jakne, sigurnosni pojas prianja bliže i izravno uz tijelo, a sigurnosni sustav ostaje u optimalnoj funkciji u slu?aju sudara. Sada su na potezu proizvo?a?i automobila, jer su grijani sigurnosni pojasevi ve? uvedeni razvijeni do te mjere da se mogu koristiti za serijsku proizvodnju.

Tekst: Tomaž Gregori?

Izvor: Startnews.hr

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com