U Volkswagenu su objavili da ?e mali gradski automobili s Euro 7 normom biti skuplji od tri do pet tisu?a eura, prenosi RevijaHAK.
Da se našalimo, vozit ?emo – bicikl! Segment malih gradskih automobila polako odumire pa ako niste pripadnik više klase, direktor u poduze?u koji ima pravo na službeni automobil, uskoro bi vas pogled na cjenik novih automobila mogao osupnuti jer ne?ete na?i ništa ispod 20.000 eura. Polako mi se steže grlo jer i sam o?ekujem kupnju novog automobila za dvije do tri godine i na kraju bi mogle ostati samo mrvci na stolu, sa skromnim budžetom s kojim raspolažem.
Ford je najavio da ukida Fiestu, Volkswagen razmišlja o Polu, a i drugi kalkuliraju. Pišemo ve? dugo o Euro 7 standardu emisija i njegovom utjecaju na tržište automobila, a ovo su prve konkretne mjere, odnosno najave. Razvoj i ugradnja tehnologija za male gradske automobile iziskuju velika ulaganja i tehnologija koje ?e se na kraju preliti na kupce. Britanski Autocar javlja da Kia planira ukinuti Rio, svoj popularni automobil u B segmentu.
Magazin javlja da ?e južnokorejski automobil iza?i s tržišta Europe i Velike Britanija kasnije ove godine, a bliski Kia Stonic služit ?e kao njegova zamjena u salonima.
Podsjetimo, u Volkswagenu su objavili da ?e mali gradski automobili s Euro 7 normom biti skuplji od tri do pet tisu?a eura i zato je proizvo?a?ima automobila jednostavnije skinuti ih s proizvodne trake.
Izvor: RevijaHAK