Opel će uskoro ponuditi novu Corsu, prvi put s tehnologijom hibridnog pogona od 48 V. Sustav sadrži litij-ionsku bateriju koja se automatski puni u određenim uvjetima vožnje i nove benzinske motore s tri cilindra, obujma 1,2 litre i snage 74 kW/100 KS i 100 kW/136 KS koji su posebno razvijeni za hibridnu primjenu. Motori su povezani s novim elektrificiranim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa i dvostrukom spojkom te električnim motorom snage 21 kW/28 KS.
Tehnologija hibridnog pogona od 48 V jednostavna je za korištenje i jamči učinkovitu, zabavnu vožnju pa je idealna za novu Opel Corsu. U usporedbi sa sličnom neelektrificiranom Corsom 1.2 s automatskim mjenjačem s osam stupnjeva prijenosa (potrošnja goriva prema WLTP-u: 5,5 – 5,4 l/100 km; 125 – 122 g/km CO2, kombinirana), nova Corsa Hybrid snage 74 kW/100 KS s tehnologijom hibridnog pogona od 48 V (potrošnja goriva prema WLTP-u : 4,7 – 4,6 l/100 km; 106 – 102 g/km CO2, kombinirana) može uštedjeti skoro 1,0 l/100 km goriva (približno 15 posto) uz istovremeno smanjenje CO2 emisija.
Besprijekoran rad: benzinski i električni motor rade zajedno ili odvojeno
Tijekom svakodnevne vožnje po gradskim i seoskim cestama, benzinski motor i električni motor rade zajedno ili odvojeno kako bi optimizirali potrošnju energije i performanse vozila. Koristi hibridnog sustava prvenstveno dolaze do izražaja u gradskom prometu.
Električni motor također omogućuje potpuno električnu vožnju Opel Corse do udaljenosti od jednog kilometra kada je dovoljan niski okretni moment (npr. manevriranje ili vožnja brzinom manjom od 30 km/h u gradskom prometu) i pomaže benzinskom motoru pri ubrzanju, npr. pri kretanju iz mirovanja. Benzinski motor prestaje raditi tijekom usporavanja, a električni motor djeluje kao generator i puni bateriju hibridnog sustava od 48 V. Baterija također pohranjuje energiju koju rekuperira sustav regenerativnog kočenja.
Nova Opel Corsa sa sustavom od 48 V: pravi izbor za gradsku i prigradsku vožnju
Nova Opel Corsa s hibridnim sustavom od 48 V savršena je za vožnju u gradskim i prigradskim prometnicama. Najsuvremenija tehnologija iznimno je dostupna i jednostavna za korištenje; također će se svidjeti kupcima koji prvi put žele doživjeti užitak vožnje na električni pogon bez potrebe za punjenjem iz električne mreže. Kompaktna hibridna tehnologija od 48 V nudi sljedeće značajke:
• Nova generacija benzinskih motora s tri cilindra, obujma 1,2 litre, koji su posebno razvijeni za hibridizaciju i zadovoljavaju zahtjeve standarda za emisije Euro 6.4. Motori od 74 kW/100 KS i 100 kW/136 KS postižu najveću snagu pri 5500 o/min i daju najveći okretni moment od 205 Nm ili 230 Nm pri 1750 o/min. Novi motori primjenjuju Millerov ciklus radi optimalnog izgaranja i učinkovitosti rada. Ovaj termodinamički ciklus omogućuju turbopunjač promjenjive geometrije koji poboljšava performanse pri niskom broju okretaja i promjenjivi vremenski razmaci aktivacije ventila.
• Novi elektrificirani mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa i dvostrukom spojkom također je posebno prilagođen za hibridne primjene. Kraće promjene stupnjeva prijenosa bez prekida okretnog momenta omogućuju udobniju vožnju. Kućište mjenjača također sadrži električni motor, pretvarač istosmjerne struje i upravljačku jedinicu motora (ECU) čime se optimiziraju veličina i masa pogonskog sklopa i osiguravaju vrhunske performanse.
• Sinkroni elektromotor s trajnim magnetima, integriran u kutiju mjenjača, proizvodi vršnu snagu od 21 kW/28 KS i najveći okretni moment od 55 Nm.
• Elektropokretač s remenskim pogonom koji pokreće hladni benzinski motor u kombinaciji s električnim motorom. Elektropokretač također ponovno pokreće motor brzo i neprimjetno tijekom vožnje.
• Ispod prednjeg lijevog sjedala nalazi se litij-ionska baterija od 48 V s iskoristivim kapacitetom od 432 Wh. Navedeno mjesto ugradnje baterije ne samo da pospješuje optimalnu raspodjelu mase radi dobre vozne dinamike, već omogućuje zadržavanje punog obujma prtljažnika.
• Dvije električne mreže. Niskonaponska mreža od 12 V koja napaja opremu automobila (npr. električni podizači prozora, sustav za informiranje i zabavu) i mreža od 48 V za napajanje hibridnog sustava.
Hibridni pogon od 48 V zaokružuje bogati asortiman pogonskih sklopova nove Opel Corse koji obuhvaća potpuno električne, hibridne i iznimno učinkovite motore s unutarnjim izgaranjem, što ga čini nenadmašnim u segmentu malih automobila. Tehnologija hibridnog pogona također unaprjeđuje Opelovu elektrifikacijsku ofenzivu kojom brand s munjom planira nuditi barem jedan električni model s baterijom u svakoj obitelji svojih automobila do kraja 2024. godine. Svaki novi Opelov model bit će potpuno električni od 2025.