Iz ACI-ja navode da su širenje portfelja marina i definiranje planova za razvoj dodatnih usluga klju?ni aspekti poslovanja u prvom kvartalu 2022.
Isti?u da su, prema financijskom izvješ?u za prvo tromjese?je ove godine, u tom razdoblju ostvareni poslovni prihodi od 35 milijuna kuna te da su u odnosu na isto razdoblje lani rasli za 2 milijuna kuna.
EBITDA za prva tri mjeseca iznosi 10,7 milijuna kuna, dok je u istom razdoblju 2021. bila 9,4 milijuna kuna. Neto gubitak razdoblja. pak, iznosio je 5,66 milijuna kuna, što je za 1,75 milijuna manje nego u istom razdbolju godinu ranije.
Podsje?aju da je jedan od klju?nih prioriteta ACI-ja u prošloj je godini bilo upravo unaprje?enje infrastrukture naglašavaju?i da se to o?itovalo i u ukupnim strateškim investicijama od 44 milijuna kuna.
Tvrtka je s pozitivnim trendom nastavila i u 2022. te je ACI u prvom kvartalu ove godine u izvrsnost marina uložio 16,6 milijuna kuna više nego u istom razdoblju prošle godine, kada su strateške investicije iznosile 7,5 milijuna kuna.
Navode da je ublažavanjem mjera za poslovne partnere ?ija se djelatnost provodi unutar marina realiziran zna?ajan rast prihoda od najamnina od 1,1 milijuna kuna ili 31 posto više nego u istom razdoblju lani, dok su prihodi mjese?nog veza porasli za 21 posto.
Dnevni vez je na istoj razini kao i u prvom kvartalu 2021., što, kažu, predstavlja obe?avaju?u najavu za nadolaze?u sezonu.
Predsjednik Uprave ACI-ja Kristijan Pavi? rekao je da je po?etak godine obilježen rastu?im optimizmom u vezi sa sezonom koja se planira na razini predpandemijskih godina.
Unato? nestabilnoj geopoliti?koj situaciji na istoku Europe, ostvareni financijski rezultati pokazuju stabilnost poslovanja i uobi?ajenu dinamiku za turisti?ki i nauti?ki sektor, kazao je.
Pavi? je naglasio da je produljenje trajanja koncesijskih ugovora, kao preduvjet daljnjeg razvoja, i dalje u fokusu promišljanja menadžmenta tvrtke te u da idu?em razdbolju o?ekuju rješavanje tog klju?nog pitanja.
Dodao je da sve ACI-jeve koncesije, osim sidrišta Žut te marine „Veljko Barbieri“ u Slanom, istje?u 2030. te da je u idu?em razdoblju nužno riješiti pitanje produljenja ugovora o koncesijama, s obzirom da je to ograni?avaju?i faktor pri strateškom razvoju poslovanja i širenju portfelja.
HINA