Europski zrakoplovni koncern Airbus planira postupno pove?avati proizvodnju aviona srednjeg doleta, potvrdio je glavni izvršni direktor Guillaume Faury, upu?uju?i na procjene da bi oporavak putovanja trebao krenuti na doma?im i kra?im rutama.
Proizvodnja zrakoplova tipa A320 postupno ?e se pove?avati sa sadašnjih 40 mjese?no na 43 mjese?no u razdoblju od srpnja do rujna te na 45 u posljednja tri mjeseca ove godine, rekao je Faury u srijedu na skupštini dioni?ara.
Od drugog tromjese?ja kompanija bi trebala pove?ati i proizvodnju manjih zrakoplova tipa A220, sa ?etiri na pet mjese?no.
Time je Faury potvrdio ciljeve iznesene u sije?nju.
Proizvodnja širokotrupnih zrakoplova vjerojatno ?e se zadržati na sadašnjoj razini, dodao je.
Tržište putovanja trebalo bi se oporaviti od pandemijske krize negdje izme?u 2023. i 2025. godine, naveo je ?elnik Airbusa, dodaju?i da bi oporavak trebao krenuti u segmentu doma?ih letova i kra?ih ruta.
Me?unarodni zra?ni promet, u kojem se uglavnom koriste širokotrupni zrakoplovi, vjerojatno ?e dulje razdoblje ostati slab i vratit ?e se na pretpandemijsku razinu tek za nekoliko godina, prema Fauryjevim rije?ima.
U Airbusu vide potencijal za optimizaciju i pojednostavljenje industrijske strukture u Europi, koja je trenutno složena i fragmentirana, istaknuo je Faury, ne navode?i pojedinosti.
Po?etkom tjedna kompanija je najavila da ?e šef odjela vojnih aviona Dirk Hoke napustiti grupu, a u srpnju trebao bi ga naslijediti menadžer Michael Schoellhorn.
Airbus sada raduje svojim sljede?im potezima u civilnom i vojnom sektoru, uklju?uju?i francusko-njema?ki zra?ni borbeni sustav FCAS, priop?io je Faury.
Faury smatra da ?e promjene pomo?i kompaniji da dekarbonizira zrakoplovni sektor i da uspješno završio razvojnu fazu strateških europskih obrambenih projekata.
HINA